Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Angela 18-05-2022

Coolblue doet altijd wat zij beloven. Goede levering, altijd op tijd en vriendelijk bezorgers

Jolanda 18-05-2022

Snelle levering, ook fijn dat je de bezorgdatum kunt kiezen.
Overzichtelijke site met mogelijkheid tot vergelijken van producten. Er worden alternatieve producten getoond.
Ook goed zichtbaar als een product is uitverkocht.

Henri 18-05-2022

Shop is prima, komen afspraken na die worden toegezegd.
Klantvriendelijke medewerkers, goede uitleg en prima montage

djano 18-05-2022

snel geleverd goede service dag erna was product gelijk binnen geen grote verpakkingen gewoon mooi netjes simpel ingepakt

Roland 18-05-2022

Makkelijk bestellen, goede prijzen, snel geleverd en een uitstekende service.

Mincke 18-05-2022

Wat een bak ellende. Grote aankoop gedaan, factuur blijkt gewoon fout opgesteld te zijn. Nou ben ik inmiddels al meer dan 2 weken bezig om te proberen om een kloppende factuur te krijgen. Oftewel om Coolblue ervan te overtuigen dat ze hun fout moeten herstellen!! Even voor de duidelijkheid: de medewerker die de factuur gemaakt heeft heeft zitten slapen en een compleet verkeerd nummer ingevuld ipv het benodigde serienummer…
In de winkel geweest, gebeld, gemaild, geappt, FB messenger…zo ga je niet met klanten om. Kosten gemaakt met benzine/parkeren, plus enorm veel tijd kwijt….om nog maar te zwijgen van hoe m’n bloeddruk en humeur hieronder lijdt deze frustrerende ellende van al die vriendelijke medewerkers die allemaal nét niks kunnen regelen ‘omdat het niet mag’….degene van wie het niet ‘mag’ blijft overigens volledig buiten beeld….die krijg je niet te spreken!!! Daar heeft Coolblue zo z’n ‘personeel voor’ zullen we maar denken. Ik neem aan dat ze net zoveel verdienen als de managers, als deze organisatie werkelijk ‘zo plat’ zou zijn?
Officiele reactie van Coolblue 19-05-2022

Beste Mincke,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt. Ondertussen heb je contact gehad met onze klantenservice. We lossen het graag voor je op, daarvoor hebben wij wel jouw medewerking nodig.

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

A. Bakker 17-05-2022

De site heeft een goede zoekmachine en eenvoudig in te stellen filters. De levering was snel en compleet. Tussentijds werd er in voldoende mate bericht over de status van de bestelling.

SUUS 17-05-2022

Super snelle levering en vriendelijk personeel.
Daarbij gratis bezorgd op zondag.
Helemaal Top!!

Monique Jansen 17-05-2022

Hele prettige website, met uitgebreide beschrijving van product, tot in details. Zo kan je een weloverwogen beslissing nemen. Snel geleverd met prima service. Tijdvak van een uur en nog een belletje van de chauffeur. Groot pakket netjes naar binnen gebracht precies op de juiste plek. Met nog de tip even de doos te bewaren. Vriendelijke chauffeurs. Bestelde item keurig verpakt, helemaal compleet en naar volle tevredenheid. Prima online shopervaring.

Een tevreden koper 17-05-2022

Ruime keus in het assortiment waarin ik iets wilde aanschaffen, o.a. de beschrijvingen van het apparaat en de prijzen alsmede de leveringstijd van een dag.
Een aanrader om hier meer te shoppen.

Johannes Pieter 17-05-2022

Alle bestelde producten op de afgesproken dag geleverd, top track and trace service en uitermate vriendelijke verkopers in de shop in Almere. Ga zo door COOL BLUE

Remco 17-05-2022

Super service, ik had mijn bestelling op een zaterdag geplaatst met de verzendoptie om op te halen bij een PostNL pakket punt. Het ophalen kon pas vanaf maandag, alleen ik wilde het product zondag al ontvangen. Via whatsapp contact opgenomen en zonder enige moeite was de verzendmethode aangepast (en dat op een zaterdagavond). Nogmaals, gewoon de beste webshop.

Sandy 17-05-2022

Geweldig service in de winkel, vriendelijk snel en efficient. Voelt alsof ik de enigste in de winkel was!

Wibar 17-05-2022

Heldere en overzichtelijke website. Goede filters zodat je precies op maat voor jou de keuze kunt maken. Prima uitleg over de keuzes en hoe je zaken moet installeren. Vervolgens als kers op de taart ook nog eens tips over nog leuker en beter gebruik van je artikel. Top dus.

B.J. Epema 17-05-2022

Heel overzichtelijk, goede informatie, makkelijk, snel en goede prijskwaliteit verhouding.

H. van der Vliet 17-05-2022

Coolblue heeft een goed advies afgegeven en de bestelling is keurig verpakt en heel snel geleverd.

Genez 17-05-2022

Uitstekend winkel, ook voor tweedehands spullen. Zo heb ik een tweedehands activity tracker gekocht (Fitbit Charge 4, z.g.a.n.) met zo'n 10% korting. Het was binnen 24 uur bezorgd met een Coolblue bakfiets!

JCS 17-05-2022

Fast delivery, warning by SMS 15min before delivery (by bike!). Perfect.

SSD packing looks in good condition (not open yet: it's a birthday present!).

After sales kan beter 17-05-2022

Prettig en helder als adviseur bij aankoop. Minder effectief bij after sales

Monny 17-05-2022

Ik woon sinds kort vlak naast de shop, 3 min lopen. Ik heb nu 4 x iets gekocht. Je pakt een bonnetje voor afhaalbalie. Voor mij is een afhaalbalie dat je bonnetje geeft en je product gepakt wordt , betaald en weggaat. Er wordt echter per klant veel tijd genomen , adviezen etc . Vaak staat er maar 1 persoon, die dan 10 min aan het debatteren zijn. Als je dan nog 4 personen voor je hebt. Dus vanaf nu laat ik het denk ik maar bezorgen.

Tamara 17-05-2022

Makkelijk zoeken en vergelijken. Goede uitleg producten. Vooral product-video's zijn fijn. Je ziet gelijk of een product leverbaar is en op welke termijn. Snelle en keurige levering.

ERica van Zutphe 16-05-2022

Duidelijke site, fijn dat er ook de mogelijkheid om tweede kans te kopen ( apparatuur met een kleine beschadiging).

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.

De service is perfect. wasmachine en droger werden netjes omhoog gebracht, aangesloten en proef gedraaid.
Aardige, nette jongens die de apparatuur kwamen brengen .

Bij een volgende aanschaf zou ik weer voor Coolblue kiezen.

S 16-05-2022

Heel erg goed de ene dag besteld volgende dag in huis dus perfect!! En leuk hoor met de fiets gebracht en super lieve bezorger.. Heel erg bedankt!

Henk 16-05-2022

Het was een combi actie van Interpolis en coolblue. Het betrof brandmelders die ik met een ruime korting van Interpolis kon kopen bij Coolblue.

Youssra 16-05-2022

Product ter reparatie opgestuurd, binnen 2 weken bericht terug met dat ik tegoed kreeg. Gelijk een nieuwe stofzuiger besteld en de volgende dag het product in huis. Helemaal top!