Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sandra 17-01-2022

Uitgebreide informatie op de website, die helpt om een keuze te maken. Duidelijke communicatie en snelle levering.

Phina 17-01-2022

Het was heel makkelijk om mijn eigen “eisen” in te voeren voor mijn laptop. En er kwamen verschillende laptops tevoorschijn en ik heb de ene gekozen die het beste bij mij past.
Een handige shoppen op deze manier

Frans Wuijts 17-01-2022

snelle website en perfecte follow up van de bestelling. Snelle levering op de afgesproken tijd. Klasse!

EdH 17-01-2022

Zeer vriendelijke bezorgers, die de inbouwoven helaas maar tot de drempel mochten brengen.
Wij zijn op leeftijd en hebben een dag zitten puzzelen hoe we het gevaarte naar boven (wenteltrap met 20 treden) moesten krijgen. Uiteindelijk is het toch gelukt.
De gebruiksaanwijzing van het apparaat wijkt echter af, zowel het exemplaar dat erbij werd geleverd als online, van het apparaat zelf. Wat veel gepuzzel opleverde. Maar uiteindelijk is het ingebouwd en functioneert het!

Ashley 17-01-2022

Het afgelopen weekend twee producten besteld. De levering is zoals op de website staat de volgende werkdag. Heel fijn, meerdere sites beloven dit namelijk, maar Coolblue komt dit ook écht na. Daarnaast is de kwaliteit van de producten top! Ik kan geen minpunten benoemen!

Aukje 17-01-2022

De service is erg snel en elk product wat ik bestel voldoet aan de verwachtingen. Daarnaast is het ook gemakkelijk om te retourneren.

arno 17-01-2022

Goede overzichten, fantastisch online advies, makkelijk vergelijken, eenvoudige bestelprocedure, snelle levering en sympathieke teksten.

Bart 17-01-2022

Coolblue heeft uitstekende klantenservice. Qua technologie hebben ze vrijwel alles waar je naar op zoek bent, van goedkoop tot expert-level duur. De prijzen zijn soms wat hoger dan andere winkels, maar daar krijg je garantie voor. De topper voor alles van computer onderdelen tot een nieuwe bureaustoel.

Kristel 17-01-2022

Ik vind Coolblue een fijne webwinkel. Snelle levering en kwalitatief goede producten. Verder een service die verder gaat dan tot aan de deur. Dit is voor mij een grote meerwaarde.

Jacques Chapeau 17-01-2022

Duidelijke website met meer dan voldoende informatie en scherpe prijsstelling.
Na het plaatsen van de order is er duidelijke communicatie over het verloop van de bestelling en het aflevermoment.

Carlijn 17-01-2022

Snelle, vriendelijke bezorging. Had een tweedekans product maar er lijkt niks mis mee.

Coby 17-01-2022

Snelle levering!
Een week na de bestelling keek ik op de website en zag ik dat de blender € 35,- goedkoper was geworden. Contact gezocht via FB en binnen een half uur reactie: 'Het verschilt wordt teruggeboekt!' Dit bedrag stond een dag later op rekening.
Snelle en prima service. En zeer vriendelijke medewerkers. Heb je een rothumeur: bel met Coolblue en het verdwijnt als sneeuw voor de zon ;-)

Annah 17-01-2022

ik vind de site met uitleg goed, het is een aanvulling die andere winkels niet leveren. Het telefonisch contact met Coolblue is heel klantvriendelijk en men tracht echt te helpen. Ze nemen de tijd en denken in oplossingen. Verder koos ik na via de site bestellen voor direct ophalen in de winkel en daar had ik een vraag en kreeg er tips! Supertips!!

Eric 16-01-2022

Makkelijk besteld en betaald voor een goede prijs!
En afgeleverd met een glimlach! En de volgende dag gratis bezorgd. Top bedrijf!

Jelmer Bergman 16-01-2022

Goeie duidelijke omschrijving en snelle levering zonder problemen. Veel winkels hadden de nieuwe Macbooks niet op voorraad, maar Coolblue wel.

Vlot en klimaatbewust 16-01-2022

Snel en vlot het juiste geleverd. Ook mooi dat ze het op de fiets doen. Fijn klimaatbewust.

Nienke 16-01-2022

Coolblue is een fijne website om te winkelen. Op de website kan je extra informatie krijgen over het product dat je wilt kopen. Dit is ideaal als je nog twijfelt tussen een paar producten of als je er gewoon niet zoveel van af weet. Door Coolblue's keuze krijg je zelfs aanbevelingen over de beste producten in verschillende prijsklassen of voor verschillende doeleinden.
Ik heb mijn producten online besteld en kon ze binnen een paar uur al ophalen in de winkel.

Romy Brand 16-01-2022

Het zou een 10 zijn als het ook daadwerkelijk de volgende dag bezorgd zou worden zoals aangegeven was! Helaas toch een dag later maar verder helemaal tevree

Arno 16-01-2022

Na verschillende webshops hebben geraadpleegd, was Coolblue de enigste die het kon leveren en ook nog voor de laagste prijs. Dan is de keuze niet moeilijk. De bezorging was ook heel snel, TOP.

Lennart 16-01-2022

Ik heb afgelopen week een nieuw product besteld op Coolblue en dat ging perfect!
Ik kreeg meteen een mail over het product dat ik besteld had en de volgende dag was het thuis. En goed geleverd.

Anoniem 16-01-2022

Zeer gebruiksvriendelijke website en goede service. Goede plus- en minpunten bij elk product, informatieve site.

Eleonora 16-01-2022

Top bedrijf, snelle levering en uitstekende prijs. Ik ben altijd dik tevreden want je weet dat ze echt leveren en informatie daarover geven via mail en track en trace code.

HV 16-01-2022

Goede website, met actuele informatie en recensies over producten. Snelle levering.

Peter 16-01-2022

Goede beschikbaarheid van gewenste artikel. Probleemloze en snelle levering.

Amber 16-01-2022

Ik vind Coolblue een fijne webite met een groot aanbod en een hele goede klantenservice! De service die ze bieden maakt voor mij het grote verschil! Echt top.