Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4292 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rene de Jager 15-12-2022

Goederen zijn gemakkelijk te vinden. En indien nodig, kan de keuzehulp gebruikt worden. Levering geheel volgens afspraak, de volgende dag, binnen het aangegeven tijdvak.

Rien 15-12-2022

In de middag op de site besteld, levering al de volgende dag. Zeer snel en correct

Aad 15-12-2022

Ik heb via familie de hint gehad over een smart watch. Gemakkelijk te vinden op de site en goede informatie over het artikel. Wil je duidelijkheid en een goed product kom je uit bij coolbleu ☺

Coolblue 15-12-2022

Het was zeer handig, dat Coolblue op haar website had staan, onder Specificaties, dat de laatste beveiligingsupdate van mijn nieuw mobieltje in maart 2027 zal gaan verschijnen. Zulke info hadden andere internetwinkels die ik bekeken had, niet staan op hun website. Dus mijn nieuwe telefoon blijft ruim 4 jaar nog 'beschermd'.

Tessa 15-12-2022

Hele duidelijke productinformatie op de website, met handige optie om producten te vergelijken.
Supersnelle levering, maandag besteld en dinsdag in huis.
Perfect verpakt - kortom, helemaal top!

Frans 15-12-2022

Super service! Indien je niet thuis bent wordt je gebeld of het goed is dat…
Zeer vriendelijke bezorgers top service

john rotterdam 15-12-2022

Goede duidelijke website zonder verrassingen. zeer grote sortering producten.
levering volgende dag netjes op afgesproken tijd, vriezer netjes aangesloten en oude mee genomen.
kortom een tevreden klant.

Cootje 15-12-2022

Makkelijk om in te loggen en te bestellen en de bestelling was precies op de aangegeven tijd binnen! Snel en keurig aan huis gebracht.

Anneke 15-12-2022

Bestelling makkelijk en in een paar klikken rond. Keuze is vergemakkelijkt door duidelijke omschrijving en Coolblue's keuze. Heel fijn om snel een goede keuze te kunnen maken zonder eerst uitvoerig onderzoek te doen naar de verschillende producten.

Joyjoy 14-12-2022

Snelle, efficiënte werkwijze . Vriendelijk personeel. Niet te beroerd om iets extra’s te doen, zoals het plakken van een beschermlaag op IPad..

John uit Roermond 14-12-2022

Goede overzichtelijke shop, prima levering. Alles volgens afspraak. Top. Kan het iedereen aanraden.

marco slinger 14-12-2022

Prima advies voor een on line service. Na een keuze gemaakt te hebben kreeg ik prima alternatieven die ik in overweging kan nemen. Mijn keuze werd er niet makkelijker op maar wel breder. Snelle levering volgens belofte en na service met diverse adviezen. Kortom tevreden.

Francie 14-12-2022

Goede overzichtelijke site, product goed omschreven, makkelijk te vinden, duidelijke informatie.
Makkelijk te installeren. Snelle levering.

Eric 14-12-2022

Als altijd door CoolBlue goed geregeld, geleverd zoals beloofd en nog vriendelijk ook!

Marianne 14-12-2022

Mijn vorige strijkijzer heb ik na 6 maanden teruggestuurd omdat het enorm lekte.
Sinds gisteren heb ik een nieuwe ontvangen die het nu goed doet.
Ik blijf voorzichtig maar na één was gestreken te hebben, heb ik geen klagen en doet het strijkijzer waar het voor gemaakt is.
Nu maar duimen dat het zo blijft. Ik heb een redelijk dure gekocht en daar verwacht ik dan ook wat van.

S. Jansen 14-12-2022

ik heb een lekbak voor onder de wasmachine gekocht en de volgende dag werd de lekbak al geleverd. daar ben ik erg blij mee

Prijsbewuste consument 14-12-2022

‘s Avonds bestellen en de ochtend erop in huis. Blijft uniek voor deze goed werkende DēLonghi Airia dry light DNS65. Ons huis ‘op leeftijd’ is soms koud en vochtig in bepaalde ruimte omdat je in deze tijden niet alles gaat verwarmen. Als het vocht uit de ruimten is voelt alles direct beter aan. Beter voor gezondheid. Direkt dus want zo vrij snel werkt het apparaat… erg blij ermee. Handzaam. Niet te gehorig.

Anoniem 14-12-2022

Coolblue heeft een supersnelle en goede levering! Veel producten om uit te kiezen, maar met de duidelijke en concrete beschrijving van het product kom je bij het juiste product terecht.

Carl 14-12-2022

Ik heb een mooi product gevonden bij Coolblue en kon het snel afhalen.
Alleen had ik wel graag een melding willen vanuit Postnl/Coolblue dat pakket binnen was.

Jinke 14-12-2022

altijd vriendelijk personeel. je wordt goed geholpen, altijd een eerlijke en duidelijke uitleg en behandeling. je weet waar je aan toe bent en staat niet voor onverwachte verrassingen. de website is overzichtelijk, handig en makkelijk in gebruik. de functies van producten vergelijken en 'coolblue's keuze' helpen mij oprecht in het keuzeproces.

Nico V. 14-12-2022

Ik had nodig een eenvoudige manier om alle apparatuur van mijn thuiswerkplek aan te sluiten met maar weinig slots op mijn werklaptop. Met het juiste advies van Coolblue vond ik dit heel eenvoudig op de Coolblue webwinkel.
Een aanrader dus!

Ted 14-12-2022

Al diverse spullen bij Coolblue besteld en altijd wordt het zoals door Coolblue voorgesteld correct en op tijd geleverd.

Visser 14-12-2022

Wij hebben een stofzuiger gekocht van AEG
Ik ben heel tevreden.
Ik heb heb de keuze hulp vragenlijst gebruikt en daar kwam deze naar boven.
Daarna deze vergeleken met een aantal andere stofzuigers en uit eindelijk zijn we toch voor deze gegeaan.
De levering was snel, helemaal super.
De stofzuiger heb ik al gebruikt en doet het ook prima.

Vera 14-12-2022

De melkhouder is van hoge kwaliteit en werkt uitstekend. Hij is eenvoudig te gebruiken en maakt het makkelijk om verse melk te gebruiken in koffie. De melk blijft goed koel en smaakt heerlijk. Ik ben erg blij met de aankoop van deze melkhouder en kan deze van harte aanbevelen aan andere koffieliefhebbers. Het cijfer tien is zeker verdiend!

Tamara 14-12-2022

op zaterdag besteld en op zondag in de kou op een fiets compleet ingepakt voor het weer een heel aardige lachende bezorger voor de deur. super gedaan en een hele blij kind.