Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Stefan 23-04-2021

Heel goed, hele snelle levering (de volgende dag) en een tijdstip van 2 uren wordt ook goed aangegeven. Eens SMS wordt ook verstuurd 15 minuten voor de levering, fantastische service!

Monique 23-04-2021

Samsung A51 besteld bij COOLBLUE ....duidelijke omschrijving op de site.....
Supersnelle levering....en ook blij met de extra tips die je erbij krijgt......😃😃😃

Wilma 23-04-2021

Mijn mening is een prima service en goede en snelle levering op de tijd die ik gekozen had. Netjes verpakt.

Mieke 23-04-2021

ouderwetse service, zeer ruime keuze, snelle levering (ook in deze coronatijd). Kortom TOP

Paul 23-04-2021

Ruime keuze en snelle leveringen.
Als je de klantenservice nodig hebt dan heb je ze snel aan de lijn en denken met je mee.
Fijne en vriendelijke firma

Dick 23-04-2021

Een goede, snelle en professionele afhandeling zoals verwacht wordt, is ook waargemaakt.
Uiterst correcte bediening bij het afhalen, kan dit overal zo!

Tom 23-04-2021

Snelle levering. Werd nauwkeurig op de hoogte gehouden. 15 min voor aanvang netjes een sms dat ze er bijna waren. Ze kwamen op de fiets! Tof om te zien dat ze ook met het milieu bezig zijn.

Na ontvangst en installatie was er bij mij enige onduidelijkheid. Klantenservice gebeld en kundig geholpen!

Prettige ervaring

Marieke 23-04-2021

Altijd tevreden. Duidelijke prodcutvergelijking op de site. Voordelige tarieven en snelle levering. Ook de nazorg valt op en is goed! Top bedrijf!!

Ronald 23-04-2021

snelle levering, goede communicatie over bestelling en levering en een uitstekende service, top

Miesjeil 23-04-2021

Altijd goede service en juiste info mbt afleverdatums en als ze niet zelf komen leveren gebruikt Coolblue de voor en bij mij zeer goed dienstverlenende PostNL.

Soms is Coolblue net iets duurder maar ik betaal graag een beetje extra als ik daarmee de goede service van Coolblue krijg.

Demi Richardson 23-04-2021

Heb via internet een switch gekocht en gekozen voor ophalen in leiden, dit heb ik express gedaan om de deur uit te kunnen en het vriendelijke personeel weer te zien. Ik ben zeer netjes geholpen en ben erg tevreden

Maarten K 23-04-2021

Wasmachine is twee keer niet geleverd. Twee keer bleek deze niet leverbaar. Dit werd niet gemeld, maar werd beide keren duidelijk nadat ik zelf contact opnam, omdat ik op de dag van levering nog niets gehoord had. Inmiddels een week zonder wasmachine.

Er is een compensatie aangeboden (wasmiddel), maar ook dit werd niet geleverd. Coolblue kwam met de prachtige oplossing dat ik 50 euro extra moest betalen voor een nieuwe machine die wel leverbaar was.

Vervolgens neemt de klantenservice je mee in alle problemen in hun organisatie (bugs, dubbele bestellingen, leveringsproblemen). Daarmee leggen ze hun problemen bij de klanten neer. Geen Coolblue meer voor mij, helaas!

Spiegelei 23-04-2021

Als een verkoopproces normaal verloopt , net als je een winkel binnen stapt, het artikel pakt en afrekent, waarom moet je daar dan een hele goede review voor schrijven? Juist daarom raad ik coolblue aan. Het hoeft van mij niet de goedkoopste te zijn, als er maar geleverd wordt. Daarom een 7.

Het wordt pas interessant, wanneer er zaken misgaan zoals het niet leveren, of 3 weken vertraging, of dat je je geld niet terug krijgt, hoe je dan behandeld wordt. Deze ervaring heb ik gelukkig nog niet gehad bij coolblue.

Blijf normaal dus en doe je ding.

Carolien 23-04-2021

Super snel geleverd de twee jongens waren heel vriendelijk
En ze namen de oude koelkast meteen mee
Ben er super blij mee

Jannie 23-04-2021

Ze hebben duidelijke web site, en Zij hadden het gezochte voorwerp op voorraad en de snelste levering!

Ronnie 23-04-2021

Snelle levering en keurig verpakt. Ik werd snel en goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Cian 23-04-2021

Site was makkelijk te gebruiken en het pakketje was de volgende dag in keurige staat binnen.

Henk van Woudenberg 23-04-2021

Cool Blue wil best een inductie fornuis verkopen. Maar wanneer de bezorgers komen weten ze niet of het apparaat zo aangesloten kan worden. Het blijkt dat er geen stekker aan zit. Dat is omdat er verschillende opties zijn. De stekker kan ik er niet zelf aanzetten en het kost mij 70 euro en een paar dagen om een erkend installateur dat te laten doen. Dit is vast niet de eerste keer dat mensen hier tegen op lopen. Cool blue zou heel goed even contact op kunnen nemen met de klant en dan de stekker erop zetten. Op deze manier is het wel erg gemakkelijk voor de leverancier. Cool Blue verschuilt zich fijn achter de website en de onvindbare telefoonnummers.

Ton 23-04-2021

Duidelijke gebruikersvriendelijke site, makkelijk om te bestellen.
Komt de afspraken na over de levering en zorgt dat je op de hoogte wordt gehouden over het lever moment.
Wordt ook geleverd op het afgesproken moment.

Tygo 23-04-2021

Super duidelijke webshop, makkelijk door heen te begeleiden en wordt snel bezorgd!

Oliver van Amsterdam 23-04-2021

Tweedekansproduct in perfecte staat, zeer snelle verzending, en een overzichtelijke website met handige vergelijkingsfunctie.

vogelhenk 22-04-2021

Avonds laat besteld en volgende morgen vroeg in huis. Nog sneller dan dat ik naar een winkel in de buurt was gegaan.

Corjan van Zanten 22-04-2021

Heel fijn om online te kunnen shoppen en gelukkig pakje goed netjes geleverd.

Paul 22-04-2021

Super goede service, fijn op tijd geleverd. Je ziet aan het pakket dat de mensen er met plezier werken.

Van Aalst Eduard 22-04-2021

Als altijd afspraak nagekomen. Sonos roam met voorinschrijving besteld. Keurig op dag van verschonen geleverd. Met glimlach.