Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4025 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ron 08-05-2022

Overzichtelijke site
Goede zoekfunctie.
Helpdesk zonder al te moeilijk keuzemenu en zonder ellenlange wachttijden.

Annick 08-05-2022

Ik vind dat coolblue een hele goede site heeft, waar je voldoende info kan vinden en de keuzehulp vind ik top.

Luko 08-05-2022

Geweldig dat jullie ook tweedekans artikelen aanbieden!! Klantenservice is ook altijd top!

Melinde 08-05-2022

Kom op het is Coolblue 💙
Hun marketing, hun manier van verkoop en hun super chille service!

Ank 08-05-2022

Bij Coolblue een wasdroog-combi gekocht met installatie erbij. De mannen belden van tevoren dat ze onderweg waren en brachten het apparaat naar de bestemming in huis. Eenmaal daar bleek het vrij ingewikkeld om het ding op z'n plek te krijgen en moesten er plinten en scharnieren weggehaald worden om ruimte te maken. De mannen hebben dit gedaan en daarna ook alles weer netjes teruggeplaatst. Ze hebben hier echt meer moeite gedaan dan strikt noodzakelijk, waarvoor nogmaals dank! Zeer tevreden dus!!

René 07-05-2022

Al jaren trouw aan deze winkel, ze doen altijd alles wat ze beloven. Dus morgen in huis is morgen in huis echt top

Vincent 07-05-2022

Duidelijke communicatie
Snelle bezorgingen
Overzichtelijk aanbod producten

Jer 07-05-2022

Ik koop niet heel vaak via coolblu. Omdat meestal ergens anders een betere aanbieding of prijs is. Maar als coolblu de goedkoopste is dan koop ik het liefste hier. Want de service is top. De levering super snel. En alles is altijd dik in orde!!!

Bart 07-05-2022

Veel keuze, niet te duur. Snel geleverd en erg goede en duidelijke klantenservice. Producten komen ook direct van Coolblue vandaan en niet via-via een doorverkoper (zoals Amazon/Bol.com en nog anderen)

Miranda 07-05-2022

Eenvoudig te bedienen website. Snelle levering en goed verpakt. Gewoon goed.

Erik 07-05-2022

Eigenlijk alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf; in de loop der jaren al heel wat bij ze besteld en nog nooit een zeperd gehad; op tijd geleverd (en soms ook geïnstalleerd); ook als er eens wat retour moest omdat er iets aan mankeerde nooit een probleem mee gehad. Kortom, een tevreden klant!

Jess 07-05-2022

De site is duidelijk en werkt prettig. De levering is super snel zeer tevreden.

Hans Hazendonk 07-05-2022

1e poging tot levering van de Bosch stofzuiger mislukt, Budbee had het te druk dus dan leveren ze niet. Dag later. 2e poging tot levering: chauffeur belde dat hij het wijk niet inkon ( terwijl ik 15 minuten daarvoor dezelfde route heb gereden om thuis te komen), onzin dus. Ik zeg tegen chauffeur ik geef je in hetzelfde wijk een ander adres (namelijk van m'n dochter), zegt die chauffeur die weg is ook afgesloten. Ik zeg je gaat me toch niet vertellen dat je niet gaat leveren hé?! 🤬. Chauffeur hangt op en ik krijg melding in m'n email dat de levering is geannuleerd. WTF, BUDBEE wat een kl*t*service. Coolblue gebeld en order maar gecanceld. Zolang Coolblue met Budbee blijft werken bestel ik niets meer bij hen. Fijne avond groet Hans Hazendonk
Officiele reactie van Coolblue 10-05-2022

Beste Hans,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam is verlopen. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook.

Binnen Coolblue maken wij dit natuurlijk bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Tineke 07-05-2022

Oude was stuk gegaan, gezocht op prijs, kwam Coolblue als beste eruit. Bestelling geplaatst en snel geleverd. Zijn zeer tevreden over alle aankopen via Coolblue.

Hans 07-05-2022

Volgens afspraak keurig op tijd geleverd . Nette jongens die ook nog enige, overigens overbodig, uitleg gaven.

Rianne 07-05-2022

Tot nu toe enkel goede ervaringen gehad met Coolblue. Ze hebben een ruim aanbod voor scherpe prijzen. Ook erg fijn dat je kunt aangeven wanneer je je pakket wil ontvangen, ook als het verstuurd wordt met PostNL

Boudewijn 07-05-2022

Ik ben zeer blij met de gekochte dashcam. Goed omschreven snel geleverd. Alleen is het vergelijken met andere dashcams minder overzichtelijk! Wel geen wifi, parkeermodus en te koppelen met dashcam achter mogelijk of niet!

Lee 07-05-2022

veel keuze, kunt diverse modellen vergelijken met elkaar op 1 scherm, ervaringen van anderen zien en is gewoon lekker snel in huis

L Haarhuis 07-05-2022

Coolblue staat natuurlijk bekend om haar geweldige service, en ik mag dit ook elke keer weer ervaren! Snel, makkelijk en goed bereikbaar. Chapeau!

Astrid 07-05-2022

2 producten besteld
Vrijdag zouden de producten bezorgd worden.
We zitten nog te wachten
Officiele reactie van Coolblue 10-05-2022

Beste Astrid,

Onze klantenservice zit voor je klaar om dit samen met jou tot op de bodem uit te zoeken.

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Kees van Herk 06-05-2022

Heel makkelijk, bestellen vanaf de bank, en de rest doet coolblue, levering op tijd op de juiste plek, zonder dat ik er zelf bij hoef te zijn.
Zeer prettig geregeld. Top 👍 dikke duim voor coolblue.

Hans 06-05-2022

Ruime keuze in verschilende merken en uitvoeringen. Eenmaal keuze gemaakt wordt het product snel geleverd..

Kelly 06-05-2022

Coolblue heeft een duidelijke website. Producten staan duidelijk omschreven met ook wat ze er zelf van vinden vanuit Coolblue als een review. Bestellen gaat makkelijk en is duidelijk te volgen. Veel keuze in bezorg momenten wat erg fijn is zodat je kan kiezen wanneer het uitkomt voor jezelf. Je krijgt een leuke mail met ideeën van wat je kan doen als je op je pakket zit te wachten wat ik erg leuk vond bv. Een slinger ophangen en muziek op zetten tijdens het wachten.

Katie Versluis 06-05-2022

het enige minpuntje is het systeem waar coolblue mee werkt in de winkels. je moet aangeven waarmee je geholpen wilt worden en vervolgens een nummertje ophalen: het is jammer genoeg niet altijd even duidelijk onder welke categorie je valt, wat er voor zorgt dat je staat te wachten op iemand die je niet kan helpen. voor de rest nette prijzen, mooie winkels en super vriendelijk personeel. vraag dus vooral aan de medewerkers welk nummertje je moet trekken. zeker een positieve ervaring! een aanrader dus!

JP 06-05-2022

Overzichtelijke site en groot assortiment. Geregeld scherpe aanbiedingen. Duidelijke communicatie over de altijd snelle verzending.