Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Cin 26-06-2021

Goede vergelijking kunnen maken op basis van de dingen die ik met de laptop wil doen

Fijn assortiment, goede service en advies. 26-06-2021

Prettige website om keuzes te maken, vlotte service en levering. Aflevering was ruim binnen de gestelde tijden.

Charlotte 26-06-2021

Overzichtelijke site, makkelijk zoeken, top advies en veel keus.
Erg goed geholpen door de klantenservice. Ik kreeg bij betalen een foutmelding, even in de wacht en de bestelling was gedaan. Netjes een betaalverzoek in de mail, zo klaar.
Volgende dag geleverd 😁

A. Eisinga 26-06-2021

Het is overzichtelijk, prijs/kwaliteit verhouding is prima, service is zeer correct.

Jenny 26-06-2021

Ik slaag bij jullie altijd en goede kwaliteit prijs verhouding.
En hele goede sevice

Nijss 26-06-2021

Super snelle levering
Netjes verpakt, de website is eenvoudig in gebruik. En betaling gaat vlot en snel!

Joëlle 26-06-2021

Ik bestelde een tablet om 23.30 en de volgende ochtend had ik hem al in huis.
Bij het product stond op de site een duidelijk omschrijving, waardoor ik een goede keus kon maken.

JohanP 26-06-2021

Perfecte zaak als het om aankopen gaat, bij mij zijn alle items die ik wilde de dag daarna ophalen of afgeleverd. Ga zo door Cooblue

Babs 26-06-2021

Super makkelijk om te bestellen, netjes op tijd geleverd en heel leuk dat de bezorgster op de fiets komt 😄👍

Motter 26-06-2021

Coolblue is een winkel met vergaande service. De mailtjes die je krijgt voordat je het artikel binnenkrijgt en ook zelfs een mailtje over hoe je het beste je artikel kunt gebruiken maken het niet wat completer. Ook als er onverhoopt wat is met het artikel doen ze niet moeilijk. Je merkt dat ze echt service hoog hebben staan en dat maakt dat ik sneller voor Coolblue kies dan voor een ander. Het enige waardoor ze bij mij niet een 10 krijgen is dat ze niet altijd de scherpste prijs hebben. Maar als het niet veel scheelt kies ik toch meestal voor Coolblue vanwege die service. Ik noem het dan maar mijn premie voor die service.

Frank 26-06-2021

Ik vind dat de webshop goed is. Duidelijk hoe alles gecommuniceerd word naar de klant. De bezorging is ook op de juiste manier gegaan dus helemaal top!

Imre 26-06-2021

Coolblue, altijd goed, snelle levering en de beste klantbeleving en service

Jacqolien 26-06-2021

Prima bosch droger van de week gekregen, mooi om te zien makkelijk in gebruik, keurig nette mannen die hem kwamen brengen

Anita 26-06-2021

Bij iedere stap in het aankoopproces is het taalgebruik (per mail) zeer vriendelijk, soms ook grappig en positief van aard. Het product is precies zoals het beschreven is, geleverd. Daarnaast zijn er leuke en handige tips meegegeven om het gebruik van het apparaat te bevorderen. Dit gaf mij het gevoel dat men zorg heeft voor de producten die CoolBlue verkoopt.

Messem 26-06-2021

Coolblue, de winkel waar ik producten durf te kopen die ik nog niet gezien heb. Bij Coolblue is de klantenservice gewoon top, producten kan je altijd retourneren binnen 30 dagen, zelfs als je het product gewoon niet mooi vind of toch iets anders wilt, zolang je de verpakking heel houd geen probleem!

Miranda 26-06-2021

Coolblue is een duidelijke en overzichtelijke website die spullen snel en goed kan leveren. Ook bieden zij een goede service waardoor de aankoop naar tevredenheid gebruikt kan worden.

P Versteeg 26-06-2021

Correcte en snelle levering. Op website prima installatie gegevens, die exact aangaven hoe te handelen. Alles is perfect geregeld.

Danielle Looij 26-06-2021

Vreselijk gebruikersonvriendelijk. Dute inbouw oven afleveren en snel weggaan zonder de beloofde aansluiting. Mijn stokoude ouders in verbijstering achterlatend. Want “ “de klantenservice beloofd wel meer, wat niet kan worden nagekomen”. Nooit zaken mee doen. Waardeloos! Hoor dit ook van kennissen. Voer voor Radar!

Jan 26-06-2021

Blij met Coolblues keuze - dat maakt het kiezen een stuk gemakkelijker. En dan ook nog de volgende dag in huis. En dat alles tenslotte niet maar met een glimlach, maar met een blij gezicht!

Antoinette 26-06-2021

Ik had een inbouw wasmachine besteld via de klantenservice. Daar uitvoerig besproken dat mijn oude inbouw wasmachine afgekoppeld en meegenomen moest worden en dat ze de nieuwe inbouw wasmachine moesten plaatsen. Dat kon allemaal en daarvoor kreeg ik extra kosten in rekening gebracht. Vandaag zou er worden geleverd, geven de mannen van de breng service aan dat zij een dergelijke service voor inbouw wasmachines helemaal niet leveren en dat de klantenservice 'continue diensten afspreekt die zij helemaal niet leveren en dat ik zeker niet de eerste was' . Zij hadden de kennis en de diploma's helemaal niet om mijn oude te ontkoppelen en de nieuwe inbouw wasmachine te plaatsen. Zij hebben de nieuwe machine gelijk weer meegenomen. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld wat er was gebeurd dat ik zeer ontevreden was en mijn geld terug wilde. Ook aangegeven dat de machine weer was meegenomen. Nu krijg ik een mailtje dat ze 30 juni de nieuwe inbouw wasmachine komen ophalen, kan ik daar weer achteraan. Wat een waardeloos bedrijf. Ga hier nooit meer zaken mee doen.

S 26-06-2021

Coolblue is mijn standaardwinkel voor electronica. Anders dan bij andere winkels heb ik hun klantenservice altijd als goed ervaren, en hun zoekfunctie helpt ook echt met producten vinden en kiezen. Het enige minpunt dat ik kan bedenken is dat ze soms best wat duurder zijn dan anders winkels.

Pascale 26-06-2021

Ik heb een tweede'kans' koffer gekocht. Was in prima staat, alleen de verpakking wat beschadigd. Maar aanzienlijk goedkoper, scheelde 30 euro met de nieuwprijs. Koffer is in prima staat. Levering binnen 24 uur - top!

Patrick 25-06-2021

Coolblue bezorgt me altijd een glimlach op het gezicht. De levertijd is enorm snel en de ervaring met de medewerkers in de winkels van Coolblue is ook uitzonderlijk goed ze zijn altijd snel, vriendelijk en heel behulpzaam.

Roos 25-06-2021

Scherpe prijs en supersnelle levering ondanks Coronatijd. Zij maken gelukkig de levertijden wel waar.

Anton 25-06-2021

Prima producten, goede service en advies. Snelle levering. Product als verwacht.