Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Bas 22-09-2022

Waarom net geen 10... Er is altijd ruimte voor verbetering en uitdagen is altijd noodzakelijk.
Ze zijn af en toe wel iets duurder als andere winkels MAAR service, duidelijkheid en fatsoenlijke levering is voor mij een PRE.

Ga je kijken naar garantie en retouren, dan staan ze bij mij ook hoog in de lijst.
Tot op heden 0 problemen mee gehad, geld retour, reparatie, of omruilen.. alles geen probleem..
Mee denken met de klant!

Owja, en laten we niet vergeten hoe de dozen zijn :D

André 22-09-2022

Snelle bezorging. Keurig op de afgesproken tijd.

Eel raar dat het totaalbedrag één cent hoger eas dan de som van de twee bestellingen.

Floor 22-09-2022

Ik heb een paar jaar geleden mij laptop bij coolblue besteld, echt helemaal top. Nu heb ik een nieuwe telefoon gekocht bij coolblue en weer echt fantastisch. Goede en snelle levering.

Jsch 22-09-2022

Het is echt een van de weinige bedrijven dat altijd zijn afspraken nakomt, of overtreft. Snelle reactie bij vragen ook.
TOP!

Un Bakkie 22-09-2022

Ik ben totaal niet handig in online aankopen doen maar door de duidelijke omschrijving van het product en de gebruiksvriendelijkheid van de online shop was dit voor mij een eitje. De printer was heel snel binnen en bleek het ook nog een super aankoop waarvan de installatie ook nog eens een eitje bleek te zijn. Ik ben zeer tevreden dus tot de volgende keer!

Pascal 22-09-2022

Coolblue is soms wel een tientje duurder dan elders op het internet, maar als er problemen zijn omtrent de levering lossen hun het op! Fijne gedachten en het geeft geen stress

Carla 22-09-2022

De reden dat ik CoolBlue gekozen heb is omdat het een van de beste snelle, nauwkeurige en behulpzaame winkels is.

Ria Visser 22-09-2022

Prettige persoonlijke behandeling, vriendelijk en behulpzaam personeel. Op piektijden helaas veel wachtende voor je in de wachtrij.
Ik was in het filiaal in Den Haag aan het Anna van Buerenplein.

darek724 22-09-2022

Zeer slechte klantendienst bij Coolblue, maand lang probleem en nog niet opgelost. Ieder keer een bericht van iemand anders van klantendienst krijgen, chaos daar! Nooit meer kopen op Coolblue.be
Officiele reactie van Coolblue 23-09-2022

Beste,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het anders loopt dan verwacht.

Wij maken dit bespreekbaar met onze klantenservice in België.

Coolblue

Geert 22-09-2022

Genoeg keuze snelle levering. Komt afspraken na en zijn op tijd. Vriendelijke bezorgers.

Jaap van den Heuvel 22-09-2022

Al vele malen iets gekocht .en altijd naar volle tevredenheid ontvangen.heel vlug geleverd ook altijd

Orne Feenstra Kuiper 21-09-2022

Perfect contact met de verkoper. Alle tijd om alle details door te nemen, ondanks drukte in de winkel. Gewoon een geweldige service. In Spanje hadden wij een inkoop van een Iphone bij een Apple reseller. Nog nooit zo onbeschoft behandeld. Ze verdomden het om ook maar iets te doen of wij moesten 50 euro betalen. Mooi niet, wij kopen wel in Nederland, bij voorkeur bij CoolBlue. Ook mijn oude MacBook Air bij jullie aangeschaft bijna 6 jaar geleden en nu ingeruild. Apple ruilt hem niet in.

Kees 21-09-2022

De berichtgeving over levering en leveringstijd was dik in orde. Zo precies heb ik het nog niet meegemaakt. Ook prettig dat er per fiets wordt afgeleverd.

loek 21-09-2022

het is heel makkelijk je besteld en het is de volgende dag in huis ben je niet tuis geen probleem ze gaan voorzichtig met het pakketje op ze brengen het naar de buren of brengen het naar het dichtstbijzijnde afhaal punt met flexibelle bezorgtijden en alles

Michelle 21-09-2022

Een gemakkelijke site waar je snel jou product kan vinden! Na bestelling krijg je direct een email met een orderbevestiging en snel daarna krijg je een Track & Trace code waar mee je jou pakket kan volgen! De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis. Hele prettige service!

Martin M 21-09-2022

Goede prijs en service. duidelijke communicatie en onverwachte extraatjes na de aanschaf (virusscanner bijv.). Daarnaast is coolblue gewoon geinig : na de bestelling leuke dingen om de tijd door te komen, de bezorger te verwelkomen ... "alles voor een glimlach" werkt gewoon

Arvid 21-09-2022

Prima garantie afwikkeling jbl in ear kop telefoon, wederom bij coolblue Sony in ears besteld (slechts geringe bijbetaling) goede service en je wordt geïnformeerd betreffende aflevering

Jos 21-09-2022

Komt afspraken keurig na; Product zit goed verpakt waardoor de doos niet beschadigd.

Plucky 21-09-2022

Doen waarmee ze adverteren en de service als er iets niet goed is of later defect raakt is ook prima.

Patrick 21-09-2022

Goede webwinkel, ruim assortiment en snelle aflevering van de bestelde producten.

Tim 21-09-2022

Bestellen via Coolblue is altijd goed bevallen en nu weer. Ook wanneer er een product niet bevalt kan je altijd met coolblue een oplossing vinden, ook nadat je het product ook al gebruikt heb. Daarnaast wordt er ook goed advies gegeven.

emma 21-09-2022

Mijn gratis laadpas heb ik bestelt en geactiveerd zoals het moet.
Let op............gratis dus niet. Als je de pas activeert krijg je de vraag of je per keer of per sessie af wilt rekenen. Ik heb geprobeerd het op de site op te zoeken en kon deze zo gauw niet vinden. Ik heb toen voor per sessie gekozen omdat ik me voor kan stellen dat per keer, ze er meer werk mee hebben. Gisteren krijg ik de factuur van jullie en wat blijkt ik moet 8,01 euro betalen. Gisteren gemaild en vandaag gebeld en nu blijkt dat je per sessie die moet gaan betalen. Ik heb nu zonder dat ik 1 khw af heb genomen de volgende kosten. PAS VIJF EURO, MAAND JULI 8,01 EURO EN AUGUSTUS 8,01 EURO.. Dus COOLBLEU zorgt voor een GLIMLACH. Mooi niet dus, ik voel me belazerd. Ook ga ik op zoek naar bloqs om mensen voor deze praktijken te waarschuwen.
Officiele reactie van Coolblue 23-09-2022

Beste Emma,

Onze klantenservice van Coolblue Energie zit voor je klaar.

Coolblue

Gerrit 21-09-2022

De bestelling van de vriezer was snel gedaan, de communicatie over de levering was prima in orde. Netjes gebeld van te voren.

Tine 21-09-2022

'vanndaag besteld en morgen in huis' en dat is ook daadwerkelijk zo, echt top. Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site, snelle levering en duidelijke mail communicatie.

Gertjan 21-09-2022

Vanwege de snelle levering en de klantvriendelijkheid. Medewerkers zijn erg behulpzaam en duidelijk.