Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

RK 06-06-2022

Ten eerste was Coolblue vooordeligste en twn tweede konden ze snel leveren. Coolblue levert zelf en heel snel. Ik kon zelf leverdag kiezen.

SJPIEK 06-06-2022

Het is gewoon super duidelijk en overzichtelijk. Ze proberen ook Specs zo goed neer te zetten dat je als gevorderde persoon die veel weet ook gewoon zo kan vinden!

Robbertsen 06-06-2022

Koel- vriescombinatie besteld waar we heel blij mee zijn. Er was iets aan de hand met mijn account en de vriendelijke medewerker van de klantenservice loste het snel en goed op!

Carla 06-06-2022

Ik ben enorm tevreden over de webshop. De internetsite is gebruiksvriendelijk. Je kan precies uitzoeken wat je wensen zijn betreffende een product. Coolblue laat je dan de beste opties zien. Ook vind ik het prettig dat Coolblue zelf een vergelijkend warenonderzoek doet en daarmee andere vergelijkingssites minder hoeven te worden geraadpleegd.

Daarnaast een goede service. De ene dag besteld is de volgende dag in huis en gelijk ook een tijdschema waar je goed rekening mee kan houden betreft bezorging. Ook brengen ze het tot aan de deur, ook al woon je 1 hoog en bellen ze nog vlak voor aankomst. Erg tevreden dus.

Peter Gorter 06-06-2022

Erg fijn dat de aankoop gebracht wordt met een transportfiets in plaats van een vervuilende en vaak lawaaierige bestelbus. 's morgens op een uur nauwkeurig het tijdstip van de verwachte bezorging ontvangen en 15 minuten voor de daadwerkelijke levering een sms. Top logistiek.

Robert 06-06-2022

Al jaren klant bij Coolblue, perfecte levering en afterservice.: al een aantal keren hiervan gebruik moeten maken en alle keren naar volle tevredenheid afgehandeld.
Ga zo door!

Jan 06-06-2022

Snelle levering SSD disk (binnen 24 uur) en prijstechnisch interessant. Voor 12 uur pm besteld, in de middag geleverd.

Kristel 06-06-2022

Ik vind het een fijne webshop duidelijk en overzichtelijk. Als er iets is kun je eventueel ook terug naar een winkel. Ik kreeg netjes van te voren een SMS dat ze het pakketje kwamen bezorgen helaas was is niet thuis op dat moment. Toen werd ik gebeld door de bezorger of hij het pakketje bij de buren mocht bezorgen. Een hele goed service.

Mandy 06-06-2022

23 uur avond besteld volgende dag om 8.45uur stonden ze al voor de deur met de wasmachine en droger helemaal top.

Melle 06-06-2022

Altijd mijn "Go To" voor technische apparaten. Levering super snel, en in mijn geval vaak 's ochtends al. Kortom, super.

G Blanco 06-06-2022

Coolblue always has great service. I have shopped many times from them and everything always happens as promised.

Annelies 06-06-2022

Het is een duidelijk en overzichtelijke webshop. De informatie over het product dat wij zochten is duidelijk . Het bestelproces is heel makkelijk. We konden zelf de datum kiezen op welke dag wij het bezorgd wilde hebben. Er is een duidelijke communicatie over het bestelde product van wanneer het besteld is tot aan de bezorging .

Ton 06-06-2022

Hebben ook een winkel met topmedewerkers, heb je vragen er zijn gewoon fysiek mensen die je echt goed advies kunnen geven.

Top! 06-06-2022

Snelle en zorgvuldige levering. ‘s Avonds besteld en de volgende dag in huis.

Ardalan 06-06-2022

op tijd, vriendelijk, professioneel en meegaand. Ze staan voor een vrolijke winkelervaring en dat leveren ze ook

Monelf 06-06-2022

Duidelijke site, goede productomschrijvingen en -foto's, duidelijke informatie. Het product dat we zochten (koelkast) had bij Coolblue een hele scherpe prijs. De fysieke winkel waar we de koelkast eigenlijk hadden willen kopen, kon niet meegaan in die prijs. Omdat het bijna 200 euro scheelde hebben we het dus bij Coolblue gekocht. Bezorginformatie was duidelijk, je krijgt een mail en sms over de bezorgtijd én je wordt een half uur van tevoren nog eens gebeld. Bezorger was beleefd en behulpzaam. Top, wij zijn heel tevreden!

Valse beloftes 06-06-2022

Coolblue komt niet de belofte vandaag besteld morgen in huis na. Dit was niet de eerste keer dat het misging! Zelfs bij de RCC is vorig jaar een uitspraak gedaan dat een dergelijke belofte moet worden nagekomen door coolblue. Immers, de consument koopt bij u speciaal voor die service!

Van te voren moet duidelijk op de website duidelijk vermeld staan dat vanwege drukte de pakketjes mogelijk een dag vertraagd zijn.
Officiele reactie van Coolblue 09-06-2022

Beste,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het anders loopt dan verwacht. Natuurlijk baal je, dat doen wij ook.

Wij vermelden dat het door drukte anders kan lopen. Sorry als je hier overheen hebt gelezen.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Deem 06-06-2022

Nette duidelijke site, behulpzaam personeel als je belt. En een snelle nette bezorging met een glimlach. Wat mij ook beviel, was de notificatie die ik kreeg, 15 minuten voor bezorging. Dat ze er bijna waren.

Conny 05-06-2022

Erg goede en gedetailleerde communicatie vanaf de bestelling tot en met de levering, snelle en prettige service!

Aad 05-06-2022

Wilde achteraf het artikel omruilen voor een ander model en dat ging bijzonder vlot en netjes.

JR 05-06-2022

Heldere communicatie over de leverdatum; vervolgens pakket op tijd geleverd en met de juiste inhoud. Goede retourservice.

Monch 05-06-2022

Levering van de Siemenscondenswasdroger was keurig op tijd. De bezorger tilde het apparaat over de drempel en liet hem vervolgens hard op de vloer vallen. De piepschuim verpakking sprong daardoor aan alle kanten open. Dit kan niet goed zijn voor het apparaat.
Officiele reactie van Coolblue 07-06-2022

Beste Monch,

Dank je wel voor je review. Nee dat klinkt inderdaad niet goed. Heb je je de droger al getest? Bij twijfel even bellen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Kim 05-06-2022

Zoals altijd precies wat ik heb besteld, met track n trace voor de bezorging. Helder bestelproces en perfecte service.

Arjan 05-06-2022

Alles met glimlach van website bestellen betalen tot levering (per fiets) allemaal een fijne ervaring waar je inderdaad een glimlach van krijgt!!

Kathleen 05-06-2022

Mijn Fitbit charge 3 was minder goed af te lezen. Reset gedaan, hielp niet. Teruggestuurd naar Coolblue voor reparatie wegens garantie. Keurig op daar hoogte gehouden dit Coolblue. Fitbit was niet te maken en ik kreeg shoptegoed voor de aanschafprijs.
Met 11,- bijbetalen heb ik een charge 4 aangeschaft, deze werd razendsnel geleverd. Super!