Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erik 22-07-2022

Makkelijk shoppen via de app. Alleen jammer dat als er aangegeven staat nu bestellen is morgen in huis maar in werkelijkheid gaat die belofte niet op.

GP 22-07-2022

Coolblue heeft het verkeerde artikel gestuurd en nu mag ik wachten en wachten op het goede artikel.
Officiele reactie van Coolblue 25-07-2022

Beste meneer/ mevrouw,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling de dupe is geworden door de drukte bij ons. Daar balen wij ook van.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

Marian 22-07-2022

Coolblue is snel in het leveren van de bestelling. Je krijgt een vrij nauwkeurige tijdslot voor het levermoment, wat heel fijn is. En het beste is wel dat mijn bestelling met de fiets is gebracht, lekker duurzaam.

Aristo Adamidis 22-07-2022

Levering televisie

Ze houden zich niet aan de afgesproken leverdatums (2x achter elkaar zelfs niet) ,je moet er zelf achteraan bellen en ze proberen je dan af te wimpelen met een voucher van €40,- omdat ze dingen beloven die ze niet na kunnen komen. Vervolgens geef ik aan dat ik de televisie dan zaterdag op een aangegeven tijd geleverd wil hebben ,hebben ze ook nog het lef om extra kosten in rekening hiervoor te brengen. Wat een ongelovige slechte klantenservice levert Coolblue ,daar bestel ik dus nooit meer iets.
Officiele reactie van Coolblue 25-07-2022

Beste Aristo,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het langer duurt dan verwacht. Hier balen wij ook van.

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Coolblue

Maarten 22-07-2022

Goed en overzichtelijk assortiment, snelle levering en goede service en communicatie

Maris 22-07-2022

Snel bezorgd,in prima staat met duidelijke instructies.
Ook communicatie omtrent aankoop is prima in orde!!!

Caty 22-07-2022

Omschrijving is goed, service is werkelijk met een glimlach en duurzaam bezorging correct op tijd met de fiets! Hier kunnen velen een voorbeeld aan nemen!

C.Timmerman 22-07-2022

Vrijdag rong 2100 uur besteld, Zaterdag 0830 uur in huis. Rond 1000uur installatie voltooid van de airco en 2uur later 22 graden in mijn huiskamer!

Siem Janssen 22-07-2022

ik vind het product prachtig en fijn voor gebruik. het bezorgen is 2 keer uitgesteld maar het zal vast wel met een goede reden zijn geweest!

Kimberly van der Plas 22-07-2022

Coolblue heeft altijd snelle service en de juiste producten met de juiste kwaliteit en prijs. Dit Scherm doet precies zoals de verwachting en de beschrijving was van het product.

Blokkie 22-07-2022

Altijd goed bij Coolblue. Artikelen worden geleverd op het moment dat je hebt aangegeven. Nooit gezeur, heerlijk.

Paula 21-07-2022

De levering was snel door een vriendelijke/vrolijke bezorger, de website is heel gebruiksvriendelijk.

Frans 21-07-2022

Prima webshop. Goede informatie op de website, snelle afhandeling van bestel en betaalproces online. We hadden ‘s avonds rond 23:00 uur besteld gelijk de ochtend erna afgeleverd door een vriendelijke jongeman op ‘n bakfiets.

Angel 21-07-2022

Snelle en correcte service!
Netjes opgeleverd en aangekoppeld.
Duidelijke uitleg van de bezorgers en zeer vriendelijk.

Frank 21-07-2022

Goede beschrijving van de artikelen ,makkelijk bestellen en snelle levering

Vera 21-07-2022

Zeer behulpzaam, vriendelijk en zeer coulant als een product niet naar behoren functioneert of defect raakt na de garantieperiode. Ik stuur altijd iedereen door naar Cool Blue :-).

Rene van Lieshout 21-07-2022

Alles klopt bij jullie :
Eenvoudig bestellen, eenvoudig betalen, snelle levering, we worden goed op de hoogte gebracht wanneer de bestelling wordt afgeleverd. Klasse !!!!

K.Mulders 21-07-2022

Coolbleu heeft een uitgebreid aanbod, de informatie die ze verstrekken over hun producten is duidelijk. Je kunt apparaten gemakkelijk met elkaar vergelijken en zo de beste keuze maken. Verzenden en leveren gaat altijd vlot. ook in de winkel staan ze je vriendelijke te woord. Soms vindt ik ze wel wat prijzig in vergelijking met andere aanbieders.

Juliettecobben 21-07-2022

De levering was correct op tijd, en dan nog met dit hete weer. Jullie zijn nu eenmaal de goedkoopste, vandaar dat wij voor jullie hebben gekozen. Beb de chauffeur nog een koud blikje Cola gegeven,,waar hij heel blij mee was.

Top shop 21-07-2022

Snelheid, kwaliteit , kunde en vriendelijk. Wat wil je nog meer van een winkel.

Harold Dusee 21-07-2022

Coolblue informeert je als klant altijd tijdig op een zeer correcte wijze en komt de gemaakte afspraken ook na. En wat nog het fijnste is, is dat ze zeer nauwkeurig zijn met hun bezorgtijden, hetgeen van andere bezorgdiensten niet gezegd kan worden. Dan moet je vaak een gehele dag thuisblijven.

Roos 21-07-2022

Altijd fijn shoppen bij Coolblue. Nette en correcte levering, goede aftersales en fijne klantenservice. 1 van de weinige grote spelers die zich echt bezighoudt met een goede klantervaring.

Chantal 21-07-2022

Ik heb voor coolblue gekozen omdat ze snel leveren,maar vooral omdat ze het boven komen brengen helemaal fijn erg blij mee.

Aristarchos 21-07-2022

Duidelijke website, snelle levering en goede status updates. Op de website goede filter en vergelijk opties, duidelijke omschrijvingen en adviezen.

Elizabeth 21-07-2022

Coolblue is altijd snel en komt de afspraken na. Goede uitleg bij de stofzuiger met + en - punten.