Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Carla 24-11-2022

Makkelijk om met hulp van coolblue het juiste artikel te vinden voor mijn persoonlijke gebruik.
Supersnelle levering 👍

Roswitha 24-11-2022

Shop is super daar zie je wel de Black vryday aanbiedingen die lonen heb besteld en volgende dag al geleverd

Paulus 24-11-2022

De site is duidelijk en stiekem soms ook wel grappig. Winkelen wordt leuk door de twist die Coolblue aan de winkel geeft.

Verder is er een hoop keuze, en ook bij het aanschaffen is er een hoop keuze, betaling, levering en een duidelijke site.

Aa 24-11-2022

Duidelijke website, met praktische uitleg/omschrijving, scherpe prijs en snelle levering. Top dus!

Thea evers 24-11-2022

10 is niet teveel, maar wie krijgt er nou een tien, ik niet. Maar service eenzelfde de bezorgen zijn vriendelijk en goed.

cool blue 24-11-2022

mooie senseo machine super , dus zeer tevreden , en cool blue natuurlijk bedankt voor de goede levering

René 24-11-2022

Hele duidelijke website. Enorme keuze. Vele aantrekkelijke prijzen. Eenvoudige, duidelijke bestel app.

Fernando Caldeira 24-11-2022

Very smooth purchase, with good communication and quick delivery. All good and nothing to complain about.

P. Satijn 24-11-2022

Goede service, eerlijk en vriendelijk advies. Goede levertijd, en of bezorg service.

Annelies Holthof 24-11-2022

Fijn om op korte termijn mijn tablet te ontvangen en super dat de bezorger op de fiets kwam !

Rika 24-11-2022

iPhone 12 besteld via de site wat heel soepeltjes ging. In de winkel in Groningen opgehaald. Prima in orde en voor mijn vragen werd keurig de tijd genomen. Blij met de aankoop

Ton 24-11-2022

Heel vriendelijke mensen die de wasmachine hebben gebracht en aangesloten zeer tevreden

Painter 24-11-2022

Fijne online winkel met veel keuze en prima omschrijvingen van de artikelen..
Je wordt na de aankoop op de hoogte gehouden wanneer je aankoop bezorgd wordt
In ons geval , we hebben een wasdroger gekocht, gaf de bezorger nog enkele tips.
Vriendelijke bezorger.

Tom 24-11-2022

Mooie black friday aanbieding gespot, dus direct gekocht. Bestellen gaat erg makkelijk en snelle levering. Er ging wel wat fout met mijn account, ik had namelijk blijkbaar ooit al eens eerder een bestelling geplaatst, maar de website gaf niet aan dat het emailadres al in gebruik was. Daardoor kon ik niet inloggen om mijn bestelling terug te zien. Gelukkig werd het via de klantenservice snel opgelost.

Ers 24-11-2022

Goeie prijs en overzichtelijke site. Daarbij nogeens snellen verzending en levering

didiga 24-11-2022

Goede uitleg op de site. Na verificatie met overige sites en consumenten reviews, bleek coolblue betrouwbaar en realistisch in het - nog aan te schaffen - product.

Stan 24-11-2022

Alles was in orde en de levering was snel! Wel had ik een product teveel besteld, dit heb ik gemakkelijk en snel terug kunnen sturen.

Nolan de Kort 24-11-2022

Ik heb voor de de game Spider-Man Miles Morales bij Coolblue gekocht omdat het snel word geleverd en er was een erg goede black Friday deal op de game waardoor ik het zo snel mogelijk heb besteld

Vincent 24-11-2022

Bij aankomst goede verkoop medewerker die er verstand van heeft en netjes alles uitgelegd. Netjes verpakt en bij vragen kan ik altijd langskomen blij met de aankoop

Debora 24-11-2022

Hele fijne winkel om iets te kopen. Ik heb het product online besteld en kon het gelijk de volgende dag al ophalen in de winkel, 's ochtends lag het al klaar. In de winkel werd ik heel vriendelijk geholpen en ging ik zeer tevreden met mijn product naar huis.
Ik raad Coolblue absoluut aan vanwege de klantvriendelijkheid!

Nick 24-11-2022

Cool blue handelt altijd netjes en heeft erg goede prijzen 👍👍 ga zo door !!

Piet karbiet 24-11-2022

Product zoals omschreven, maar vertraagde post. Ondanks dat de site stelt dat het de volgende dag in huis is.

Ron 24-11-2022

Aardige lui die bezorgers van Coolblue. Ikzelf was helaas minder aardig. Ik ben domweg vergeten een fooitje te geven terwijl het in mijn zak zat. Er komt wel weer een volgende keer.

Jos 24-11-2022

De webshop is goed te navigeren. En er is veel kennis bij CoolBlue over nieuwe technologie. Weet je niet wat je moet kiezen? Ze hebben een filmpje of een tekst voor je! Je kan kiezen wat voor jou het fijnst is om je informatie op te doen en dat is heerlijk.
Personeel in de winkel is verwelkomend en professioneel wat ook erg fijn is.

Roos 24-11-2022

Ondanks dat ik over het algemeen nogal slaperig en verveeld raak van elektronica en huishoudelijke apparaten, weet Coolblue altijd een unieke toon aan te slaan. Veel keuzeopties en ook fijne onderbouwde artikelen en info op de site.