Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Ben de Graaf 23-06-2021

Ik kies voor Coolblue omdat ik graag glimlach. Het Office-pakket dat ik besteld heb, werd gebracht op de dag dat ik het graag bezorgd wilde hebben. De Coolblue-man op de fiets belde aan in de stromende regen. Zijn glimlach aan de deur bleef.
Overbodig te zeggen dat het Office-pakket ook prima werkt, geïnstalleerd met de instructiefilm van Coolblue die ik in de mail kreeg.
Ik schrijf deze review daarom met een lach op het gezicht.

Eke 23-06-2021

Altijd goeie service en hulp! Site is makkelijk te gebruiken en levering is snel. Heel betrouwbaar!

Bob Niessink 23-06-2021

Goede website, goede service, goed assortiment, scherpe prijzen. Dat is alles wat je nodig hebt bij een online winkel.

Laszlo 23-06-2021

Ik heb de bestelling binnen 24 uur binnen gekregen. Heel tevreden over de snelheid van de levering en de duidelijke leveringstijd indicatie.

I 23-06-2021

De bezorgers van Coolblue waren nette jonge mannen en hebben mijn wasmachine keurig bezorgd en aangesloten. De oude wasmachine meegenomen.

Ed 23-06-2021

Een van de weinige webwinkels die de klant centraal blijft stellen. Goede service!

Eefje 23-06-2021

Betrouwbaar in en kwalitatief goed. Alles is makkelijk vindbaar in de webshop. Vooral de extra uitleg overal vind ik erg nuttig, helpt me een geschikte keuze te maken.

Caroline de Rooij 23-06-2021

Levering razend snel, ‘s avonds besteld volgende dag in huis. Super fijn voetenbankje, voelt ergonomisch goed, precies de goede hoogte en goed beweegbaar.

MJ40 23-06-2021

Cooblue heeft een mooi producten assortiment, helpt bij een goede keuze en levering is prompt en in mijn geval gratis.

Jari 23-06-2021

Bestelling gereserveerd en 10 minuten later al op kunnen halen bij de Coolblue in Tilburg.
Vriendelijk en vakkundig personeel die, in tegenstelling tot sommige grote winkelketens, wèl bereid zijn je goed te helpen.

Kortom, een super fijne winkelervaring!

Aad van Trigt 23-06-2021

Grote variatie aan artikelen. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Kortom niets om negatief over te zijn.

MS1411 23-06-2021

Goede website, snelle bezorging. Vaak dingen besteld, altijd op tijd geleverd.

Aad van Trigt 23-06-2021

Han 23-06-2021

Altijd een snelle levering zoals wordt beloofd.
Prijzen zijn gewoon goed.
En als er iets niet goed is of als je je bedenkt, doen ze niet moeilijk.
Soms zie je bij een onbekende webshop nog wel eens een iets lagere prijs, maar dan ga ik toch liever voor de zekerheid en goede service van Coolblue!

Laurens 23-06-2021

Heel makkelijk. Alles liep vlot en effecient door. ik zou wel niet bij alles zetten dat je he; de volgende dag al komt afleveren terwijl dat dat niet het geval is.

Lodewijk 23-06-2021

Prima prijs ten opzichte van concurrenten, heerlijk dat je de dag van de bezorging kan aangeven, goede klantenservice, groot aanbod, relaxte site waarbij je wordt geholpen in definities.

Schoolvoorbeeld voor een goede webshop!

Groen 23-06-2021

Groot assortiment. Snel voorradig. Snelle en efficiënte levering. Vriendelijke, nette en kundige service en bediening.

Claudia 23-06-2021

Even een slechte recensie voor #coolblue #pieterzwart #klantenservice ( delen is welkom)

Onze koelkast is stuk gegaan. Maar wij moeten 3 weken wachten op een koelkast !😡
Ongelofelijk !!!

Door een slechte klantenservice die niet naar de klant luistert 5 mensen al aan de telefoon gehad. 5 keer opnieuw moeten bellen. En elke keer 15 min in de wacht gestaan.Daarna krijg je iemand te spreken die het gaat navragen en wordt je in de wacht gezet en zonder iets te zeggen wordt je opgehangen en niet teruggebeld Schande!!

We hebben een Amerikaanse koelkast gekocht en al betaald en coolblue heeft bevestigd dat de koelkast vandaag ( 23 juni 2021)geleverd zou worden.Deze dag vrij gepland voor de komst van de koelkast
We hadden gevraagd aan coolblue of het deze week anders nog gebracht kon worden. Het antwoord bleef 7 juli.

Bij klantenservice was het elke keer hetzelfde antwoord mevrouw we kunnen niets voor u doen !!! 😩 Het enigste wat u wel kunt doen is de koelkast annuleren of afwachten tot 7 juli .Dat is toch niet de service die je van coolblue mag verwachten en aangeeft

#coolblue #slechteservice #klantenservicecoolblue #pieterzwart #koopnietbijcoolblue #hetisnietonsprobleem #klantiskoningtoch! #allesvooreenglimlach

Martin Vrijenhoef 23-06-2021

Gekozen voor Coolblue omdat Coolblue een ruime keuze heeft en je zeker bent van een snelle levering . Deze levering was zelfs met een electrische fiets hoe millieu vriendelijk wil je het hebben?

Jolanda Rikhof 23-06-2021

wij hadden al goede ervaringen met cool blue...een wasautomaat en droger daar gekocht.
De service is fantastisch. Dus toen mijn tablet er mee ophield was de keuze niet zo moeilijk en zijn we bij cool blue gaan kijken en een mooie tablet gevonden

NRO 23-06-2021

Indruk gewekt volgende dag in huis. Eigenlijk een week later. Ook is website misleidend wat betreft plaatsen en ophalen.

Katja 23-06-2021

Op vaderdag zou er geleverd worden. De hele dag gewacht. Volgens track en trace was er geen vertraging of wat dan ook. Uiteindelijk pas dinsdag middag hebben ze geleverd ipv zondag. Had het dus beter ergens anders kunnen kopen. Echt een tegenvaller. Beloof dan niet dat je het de volgende dag kan leveren. Ik voel me echt bedonderd.

Erwin 23-06-2021

Goed (breed en diep) assortiment, goede (concurrerende) prijzen, hele goede site (goede en volledige informatie, goede en transparante navigatie), fijne klantencontacten/-service, sympathieke (groene!) bezorging.

Fenne 22-06-2021

Supersnelle levering, fijn, tevens zeer netjes verpakt. Zeker een aanrader 👍🏼

Robert 22-06-2021

Duidelijke webpagina, prima prijzen, sympathieke winkel. Bij vorige aankopen goede service gehad toen er een probleem was met een apparaat. In de winkel sympathiek en hulpvaardig personeel