Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

johan 05-04-2021

Bij de karaoke set had wel duidelijk mogen staan dat er GEEN microfoon bijzit.
Ook is niet duidelijk aangeven dat je deze erbij kunt bestellen (suggesties).
Een soort auto kopen zonder stuur.

K 05-04-2021

Snelle levering, goede overzichtelijke communicatie. Geen vertraging of iets dergelijks wat je elders wel vaak meemaakt

ria 49 05-04-2021

makkelijk te bestellen via de site - snelle levering ( de volgende dag keurig afgeleverd).

Annemarie 05-04-2021

Uitgebreid assortiment, cool blues keuze helpt zeker als je er zelf niet zo makkelijk uitkomt, snel geleverd, kortom, alles helemaal prima

Jan 05-04-2021

Goede service, sms begin van de dag. Met telefoontje kwartiertje van te voren. Korte goede instructie, met een glimlach.

Nathalie 05-04-2021

Goede producten. Net wasmachine en droger gekocht. Alles is netjes vervoerd, geplaatst en nagekeken.

Noa 05-04-2021

Super snel en fijne bezorging! Ook fijn dat alles gewoon op voorraad was en het de volgende dag gelijk in huis was.

Luca Dickstein 05-04-2021

Snel bezorgd, pakket is zonder schade aan de buiten of binnenkant gekomen en vergeleken met andere leveranciers ook nog de goedkoopste.
Zeer tevreden!

Jep 05-04-2021

Coolbleu heeft een een mooie en goede overzichtelijke website. Er stond geen druk op mijn bestelling en is keurig op tijd vier dagen later bezorgd.

K.Voorn 05-04-2021

Goed product aanbod en een levertje zoal aangegeven op de website.

Fijne website met handige zoek en vergelijk mogelijkheden, enige verbeterpunt dat ik ksn bedenken is dat de specificaties bij een vergelijk soms wat vreemd staan (dezelfde specificaties staan dan onder een ander kopje eaardoor er verschillen lijken te zijn echter zijn dr apparaten dan nagenoeg gelijk)

Ruth 05-04-2021

Fijne site, duidelijke algemene voorwaarden en wat goed dat jullie per fiets bezorgen!

Karim 04-04-2021

Top Service zeer behulpzaam en vriendelijk personeel Bestelling altijd op tijd Duidelijk en professioneel uitleg over producten

Patrick 04-04-2021

Ondanks dat ik het product elders goedkoper aantrof, heb ik toch via coolblue besteld omdat de informatie en de uitleg op hun site uitmuntend was.

Sanne 04-04-2021

Coolblue is een fijne (online) winkel. Ze hebben een overzichtelijke site en veel filters om het perfecte item uit het grote aanbod te halen. Ook hebben ze tweedekans producten, waarbij heel duidelijk staat beschreven wat de staat ervan is. De verpakkingen van de pakketjes zijn heel leuk en de klantenservice is ook top. Kortom, Coolblue is een schoolvoorbeeld in branding en klantgerichtheid.

MS 04-04-2021

Goede online winkel waar je veel kunt vinden en op een gemakkelijke manier kunt zoeken, vergelijken en filteren op allerlei opties. De prijs is ook zeer redelijk, en levertermijnen lekker kort.

Topi 04-04-2021

Senseo besteld, lage prijs in vergelijking met andere winkels. Ik wilde de kleur rood en die is niet overal te koop. Snelle , keurige levering de andere dag.

NM 04-04-2021

Dienstverlening waarbij blij van wordt!
In afwachting van mijn bestelling (die de volgende dag al kwam) ontving ik een mail met handige tips over het product; ze vergrootten zo de voorpret voor de levering 😁

Anne 04-04-2021

Goede overzichtelijke site, makkelijk de producten vinden die je zoekt een ook het aanbieden van tweede kans producten

Marc 04-04-2021

Goeie klantenservice maar vooral erg blij met de bezorging per bakfiets! Zelfs in een dorp

Marian 04-04-2021

Vind het een fijne shop we hebben een nieuwe tv gekocht werd netjes opgehangen en geïnstalleerd door vriendelijke mensen!

Phillip 04-04-2021

Zeer goed op de hoogte gehouden wanneer bestelling geleverd zou worden. 15 min voor levering nog gebeld door nette en keurig sprekende jongeman. Chapeau!!!

Natasha 04-04-2021

Beste bezorgservice ooit! Goed geïnformeerd over de status van bestelling, vriendelijke bezorger, op tijd! Coolblue heeft een hele verfrissend aanpak van de zakken: jong, snel, altijd een extra stapje! Top service jongens! en top CEO!

Leonard 04-04-2021

zelfs onder barre Coronaomstandigheden krijg je wat je besteld in het tempo dat wordt beloofd! Hoera voor CoolBlue

Marcella 04-04-2021

Vriendelijk personeel! Goede prijzen en meestal snelle verzending.
Klantenservice is altijd erg behulpzaam en denken met je mee

Randell 04-04-2021

Mijn pakketje werd heel snel geleverd en wat ik het leukste vond op de fiets! Milieubewust!