Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Kim 16-09-2021

Betrouwbare webshop/winkel. Gunstige prijzen. Uitgebreide informatie over de producten. Snelle levering en goede service.

G.L. van 't Hoff 16-09-2021

Ontving mijn product in een doos zo groot dat er wel drie à vier van deze producten inpasten. Dat kan in deze tijd echt niet meer. Een goede reden niet meer bij Coolblue te bestellen ook al is de website en de bezorging ok.
Officiele reactie van Coolblue 21-09-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

He! wat een vervelende situatie. Wij hebben een prachtige dozen machine die alle verpakkingen op de juiste maat maakt.

De machine was vast van slag. Sorry!

Coolblue

angela 16-09-2021

Cool Blue is het snelst met de bezorging en heeft een bijzonder goede service: verpakking en oud toestel wordt meteen meegenomen, of zelfs nog een dag later. Heerlijk!

Wouter 15-09-2021

Duidelijke info op website bij producten
Evt accesoires worden ook vermeld , die kun je dus zelf erbij kiezen naar behoefte !!

Alleen de term ' morgen bezorgd' slaat vaak de plank mis , omdat de afleverbus vaak al meerdere dagen vooruit volgepland zit !! Beetje jammer Coolblue.. verder een tevreden klant 👍

Cees van Tol 15-09-2021

Prima service, geen moeilijk gedoe, gewoon op z'n Rotterdams, terugsturen en bij geen reparatie mogelijk nieuw artikel of shoptegoed.

Hendrik 15-09-2021

Gemakkelijk bestellen. Snel af te halen. Persoonlijke service bij het ophalen in de winkel

Robert 15-09-2021

Op tijd geleverd en de mogelijkheid om het bij een Post NL punt te laten bezorgen.

Lo 15-09-2021

Coolblue is duidelijk en goed geprijsd. Met snelle service van leveringen en vervolgens een duidelijk tijdschema is het een feestje om op je pakketje te wachten. Daarbij is het altijd weer een verrassing wat voor een verpakking je binnen krijgt om leuke dingen mee te doen of maken. Ik blijf hier bestellen.

Koning 15-09-2021

Ik vind de webshop duidelijk en overzichtelijk daar mee ben ik zeer content mee ook de kundigheid van het personeel wat in de winkel aanwezig is en de vriendelijke uitstraling van het personeel
Daar komt bij dat als je aan geeft wanneer je alleen raad en advies wilt je ook altijd netjes en correct geholpen wordt
Ook al bel je laat in de avond voor raad en advies het personeel is ook dan vriendelijk en attent
Kortom coolbleu groningen is een super winkel waar ik graag kom en iedereen graag naar door verwijs

Jaimy 15-09-2021

Coolblue maakt bestellen bijna een feestje, naast dat de mails duidelijk zijn, zijn de meldingen vooraf aan de bezorging duidelijk en helder, er word gebeld. Daarnaast is een ladder een onding als gaat om bezorging, waar anderen 70 euro durven te vragen voor "lengte" transport was het bij Coolblue gratis, dat levert jullie absoluut de beste kuddo's op!

Annelot 15-09-2021

Top levering van hele vriendelijke bezorger op de fiets. Goed voor milieu en goed voor mij! Top!

Brian 15-09-2021

I picked cool blue as it offers good value
The welcoming staff was quick to see to my needs and very polite
I had no questions to ask the server but was offered the service of his expertise

Komen beloften na! 15-09-2021

Om 23:58 een bestelling afgerond en netjes zoals beloofd de volgende dag geleverd. Top!

DMeijer 15-09-2021

Iedereen is altijd supervriendelijk en behulpzaam. Bovendien geven ze goed advies, daarnaast vind ik de slogans ook echt grappig en loop ik inderdaad met een glimlach naar buiten!

Iris Ruiter 15-09-2021

Ik vind deze shop goed, want het product werd met kwaliteit en snel geleverd.

Anita 15-09-2021

Coolblue heeft prima prijzen, levert me precies wat ik verwacht, en levert snel en netjes door vriendelijke bezorgers.

Cornelis 14-09-2021

We hebben een tv voor op de camping besteld. En daar ook laten bezorgen. Helemaal top gegaan,
Maar helaas is het ontvangst op de camping slecht. Hij moest helaas retour gemeld worden. Maar dat ligt niet aan Coolblue.

Paul 14-09-2021

Natuurlijk is het al leuk om een bestelling te doen van een leuk iets. Maar Coolblue maakt het nog leuker om te bestellen met de wachtverzachter, de verschillende updates per e-mail en hoe gaaf is de mooie blauwe bakfiets van Coolblue voor je deur. De informatie op de website is goed en volledig en de updates gedurende het bestelproces zijn erg prettig. Kort voordat de fiets voor de deur staat krijg je een mail en sms. Ideaal!

Lisa 14-09-2021

Vorige week heb ik mijn laptop bij Coolblue gekocht en ik ben blij met de service. De website is duidelijk en de levering was heel snel.

Andre 14-09-2021

Snelle levering, transparante updates over bestellingen, netjes retourbeleid. Ik heb al vaak bij ze besteld, en de Coolblue’s choice is vaak een goede suggestie met gunstige prijs.

Steffan 14-09-2021

Mooie en duidelijke (en leuke!) Website. Een ruim assortiment en heldere product beschrijvingen. Een snelle en goed communiceerde levering tot een nette verzorgde nazorg.

Één en al top dit!

S 14-09-2021

Makkelijk bestellen en keuze maken.
Snelle levering van de bestelde goederen

Willy Koolstra 14-09-2021

Goede uitleg na telefonisch contact over in werking stellen product. Snelle levering.

Raymond 13-09-2021

Alles ging prima: informatie op de site. Veel reviews. Vlot bestellen en snelle levering. Ook communicatie mbt levering is super. Aardige bezorgers.

Elgee 13-09-2021

Zo blij met de supersnelle service. 23.00 uur iets besteld en de volgende ochtend om 8.15 in huis.
En ook leuk, dat het soms veel geld scheelt met andere zaken, voor hetzelfde product.