Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Hb 07-04-2021

Alles prima. Snelle levering. bestelling ging makkelijk, betalen eenvoudig

Connie 06-04-2021

On line een koffiemachine besteld, deze werd de volgende dag al geleverd, top!
Ik had een paar vragen over het geleverde apparaat en de medewerker gaf de nodige informatie en bood ook een alternatief. Ik besloot het apparaat te behouden, de koffie is werkelijk super!
Mijn vragen via de mail worden snel en adequaat beantwoord.

Ad 06-04-2021

Snelle levering, duidelijke site, heb al vaker artikelen besteld en altijd op tijd geleverd

Judith 06-04-2021

Helaas deze keer vertraging met het bezorgen van onze bestelling. zou dinsdag worden i.pv. zaterdag voor Pasen. Dat was een teleurstelling want het was een cadeau.
toch bezorgd op maandag (2e paasdag). Fijn dat het toch eerder gelukt was.
Erg blij!

AW 06-04-2021

Op school zeiden ze altijd 'een 10 geef je alleen als het echt niet beter kan, maar dat gebeurt bijna nooit'. Coolblue komt er echter akelig dicht in de buurt. Hun klantenservice is voortreffelijk. Staan klaar als iets onverhoopt beschadigd is, doen niet moeilijk over retourneren en weten ook nog eens een boel van wat ze verkopen. Ze zijn niet altijd de voordeligste, maar daar krijg je heeuul veel service voor terug!

Coole webshop 06-04-2021

Zeer concurrerende prijzen....groot assortiment.....gratis snelle levering..

H1kr 06-04-2021

Prettige winkel. Goede informatie over producten. Groot assortiment. Fysieke winkel bij mij in de buurt voor advies & afhalen. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Voor mij betrouwbaar omdat ze leveren wat er toegezegd is. Snelle levering. Service klinkt ook goed; nog niet nodig gehad.

KAzza 06-04-2021

Coolblue heeft goede service, ook als ze wel eens een foutje maken. Dan zijn ze zeer coulant! Toen ze een poosje terug een verkeerd fornuis leverden kregen we de volgende dag het juiste model, met een mooie pan cadeau.

Daarnaast zijn de bezorgers altijd bijzonder vriendelijk en meedenkend.

Henk 06-04-2021

Onze stofzuiger ging zaterdagavond j.l kapot en zoekend naar een nieuwe kwamen we bij Coolblue terecht. Na enig vergelijken meteen een nieuwe aangeschaft en die werd ( tweede paasdag) maandag al bezorgd! Prima service.

Rik 06-04-2021

De coolblue website met de keuzehulp is echt geweldig. Daarnaast was de snelle levering en natuurlijk de kwaliteit van het geleverde product prima in orde.

Manon 06-04-2021

Fijne service en goede vergelijkingsmogelijkheden. Fijne hulp bij vragen en zelfs bij schaden. Eigenlijk altijd heel blij met coolblue!

Ton van den Brink 06-04-2021

Cool blue , altijd open in coronatijd voor een nieuwe koffiemachine van cool blue`s keuze

Marcel 06-04-2021

Vaker bij coolblue besteld. Zowel groot witgoed als kleinere elektronische spullen. Bezorgen altijd stipt op tijd en artikelen naar verwachting

Coolbleu 06-04-2021

Coolbleu een hele fijne winkel. Nu weer een koelkast gekocht. Vandaag besteld, morgen in huis. Na de bestelling bericht over het bezorgmoment(ochtend,middag) dat de levering zou plaatsvinden. Een SMS de volgende ochtend over het definitieve tijdsblok en een telefoontje een kwartier voor de levering. Perfect. De koelkast werd keurig bij ons op de vijfde verdieping met de lift gebracht door vriendelijke medewerkers. Nog extra tips over het in gebruiknemen van de koelkast. Echt heel keurig. Ik ga mijn volgende aankoop weer via Coolbleu regelen.

David 06-04-2021

Klantvriendelijkste en betrouwbaarste winkel mijn inziens.
Gebruikersgemak en nakomen van bezorgtijden / afspraken staan bij Coolblue voorop.
Ik hoef niet naar andere sites om de beste keuzes op te zoeken en een leek zou een geschikt apparaat kunnen uitkiezen.
Ik heb per ongeluk twee smartphones besteld, ik werd vriendelijk telefonisch te woord gestaan en het werd gelijk geregeld.
Zelfs op de verpakking staan leuke icoontjes welke aangeven wat je met de verpakking kan doen.

Arjan 06-04-2021

Snelle levering zoals altijd. In dit geval ophalen in de winkel. Product(en) spreken voor zich. Snel contact en vriendelijk aan de balie. Al met al is Coolblue altijd wel goed. Niks mis mee.

Hans van Dijkhuizen 06-04-2021

Helder positieve zakelijke informatie met een vrolijk tintje. Zeer onderscheidend. Product zeer snel afgeleverd, in duurzame verpakking met advies over hergebruik. Werd zelfs geadviseerd de groeten te doen aan de pakketbezorger. Aandacht is hier het key-woord.

Roman de Boer 06-04-2021

Fantastische customer support, wel in het algemeen duurder dan de competitie. Maar de prijs is het waard.

R. Reijenga 06-04-2021

Ik had een cadeaubon gekregen via Vattelfall voor Coolblue, en heb aan de hand daarvan een monitor aangeschaft (ultrawide LG). Ik kocht een "Tweede kans product" die volgens de site "volledig nieuwstaat" zou zijn, echter bleek dit niet helemaal het geval toen ik eenmaal de monitor ontving.

De monitor bleek flinke vet vegen op het scherm te hebben (schoon te maken/niet permanent), en ook gaf de monitor zelf aan al dik 380+ uur gebruikt te zijn, de HDMI kabel ontbrak (die volgens levering er wel bij had moeten zitten). Toen ik hierover contact had met Coolblue is dit ZEER NETJES en professioneel opgelost en zijn ze mij daar zelfs nogmaals in tegemoet gekomen. Ook werd zelf VOOR de compensatie voor het niet aan de verwachting voldoen van de monitor levering al op kosten van Coolblue zelf een NIEUWE HDMI kabel geleverd per post.

Ik heb tijdens een 3-tal keer bellen (ook i.v.m. andere aanschaf vragen voor een ander product), éénmaal even een "chagrijnige dame" aan de telefoon gehad die mij toch ondanks "haar humeur" wel professioneel te woord stond. Verder na het doorverbinden van haar en de overige gesprekken (en email contacten) die ik heb gehad met Coolblue werd er inderdaad best wat moeite gedaan om de klant tevreden te houden (of zoals hun het zelf zeggen "alles voor een glimlach").

Het bedrijf Coolblue is (meer dan) vaak (flink) prijziger dan andere winkels, en ze geven dan ook heel eerlijk aan dat ze geen laagste prijs garantie hebben omdat hun in plaats daarvan dan een service garantie hebben.

Nou ik had om eerlijk te zijn daar in eerste instantie zoiets van "pff jah zal wel", maar dit hebben ze wel flink waargemaakt met de manier waarop dit opgelost is en hoe zij communiceren naar hun klanten. Dit was grotendeels op een persoonlijk niveau, netjes en nemen ook de tijd voor de klant.

Wat misschien voor sommige ook wel prettig is om te weten: Zover ik nu meegemaakt heb zit je bij Coolblue ook niet meteen vast aan "kinderachtige regeltjes" als "u moet eerst even een formulier invullen, dan even terug sturen en we gaan beoordelen etc etc". De eerste medewerker aan de telefoon gaf mij meteen zelf al meerdere opties waar ik ZELF uit mocht kiezen. Waaronder bijvoorbeeld: Retourneren en omruilen voor een volledig nieuwe, het retourneren en geld terug, een compensatie en nog een aantal opties. Al met al dus een zeer nette afhandeling waar ook ECHT rekening wordt gehouden met de meest PRETTIGE afhandeling voor de klant zelf.

Ook de levertijd was volledig en stipt op tijd zoals beloofd op de website (ondanks de huidige situatie).

Arjan Busscher 06-04-2021

Mijn bestelde artikel werd op afgesproken tijdstip bezorgd en ik werd 10 min van te voren gebeld dat hij eraan kwam.

Mevr. Jager 05-04-2021

Bestelling was de volgende dag al bezorgd.
Ging om SSD schijf, die bij computerwinkel ( in mijn buurt) niet op voorraad was. Gelukkig bij Coolblue wel. Daarnaast vond ik ook veel informatie terug over schijf wisselen en hoe je de oude verwijderde schijf nog kon gebruiken als externe schijf.
Top. Dus ook meteen daarvoor een bestelling geplaatst voor een aansluitcase met kabels.

GS 05-04-2021

Geheel volgens afspraak: op tijd zelfs op zaterdag en conform aanbod. Juiste informatie over de levertijd.

Anke 05-04-2021

Snel gevonden wat we zochten, snel geleverd en helemaal blij met de aankoop!

Brigitte 05-04-2021

Zeer tevreden. De site is gebruikersvriendelijk. De mannen die mijn wasmachine kwamen brengen waren vakbekwaam en heel vriendelijk.

RJ 05-04-2021

Zoals altijd heeft CoolBlue weer tijdig het juiste geleverd. Een ander groot nederlands bedrijf, waar vrijwel gelijktijdig een order werd geplaatst leverde niet....Reden voor mij om altijd eerst even bij CoolBlue te controleren of mijn gewenst artikel daar wordt verkocht.