Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Best Credit Management Incasso B.V. 19-08-2022

Overzichtelijke site met fijne relevante beoordelingen bij de producten.
Fijne app die je op de hoogte houdt van de levertijden of andere aanvullende info.
Het enige minpuntje dat ik ervaar is de hoeveelheid karton waarin de producten geleverd worden. Een doos hoeft m.i. niet nog een keer in een andere doos gestopt te worden. Een plastic of papieren zak zou wat mij betreft ook al volstaan.

kees 19-08-2022

Geweldige shop. Grote keuze, prima prijs/kwaliteitverhouding. Kort van te voren een belletje, met hallo we komen eraan.
Voor mij wel de favoriete winkel.

Willem 19-08-2022

Bezorging in 1 dag is super. Verder keurig ontvangen wat we hebben besteld. De laptop zelf gekozen en is super.

DTom 19-08-2022

Coolblue heeft altijd hele goeie service. De koelkast werd netjes door de heren op de plek gezet in de keuken. Het is een 2de kans product waarbij er geen originele verpakking was en een paar kleine mini deukjes. De prijs was daarop aangepast en dat levert een leuke korting op. Top deal.

Beau 19-08-2022

Blij met de aankoop en verzending! Altijd goede service bij Coolblue, dus daarom kopen we alle apparatuur hier!

Robert 19-08-2022

Als ik iets online wil kopen op het gebied van elektronica kom ik toch altijd weer bij Coolblue uit. Vanuit mijn project https//www.zokiesje.nl ben ik dagelijks bezig met de beste keuzes die consumenten kunnen maken en dat heeft toch ook vaak met klantenservice en levertijden te maken. Ditmaal kocht ik JBL LIVE PRO+ Zwart oordopjes en ja hoor gewoon weer binnen een dag bezorgd dus op tijd als verjaardagscadeau. En ook nog eens per fiets dat is echt fantastisch (want duurzaam!).

Alfred 19-08-2022

Duidelijke bestelwijze, snelle bezorging in goed verpakkingsmateriaal dat niet te groot/klein was! Werd goed op de hoogte gehouden van de bezorging!

Andre de Knoop 19-08-2022

Had tot nu toe goede ervaringen met Coolblue.
Bestelde een Jabra drive en ontdekte kort daarna dat de drive 39 euro kost bij de producent en 59 euro bij Coolblue. Aangesproken, was niets aan te doen.

Nikki 19-08-2022

Duidelijke site, een snelle levering. En veel informatie over het product waardoor je je van tevoren goed in iets kunt verdiepen en ook makkelijk kunt vergelijken. Mijn product was in de dichtstbijzijnde winkel in een bepaalde kleur niet op voorraad maar door deze online te reserveren kon ik hem een dag later toch daar ophalen. Bij het ophalen ook geholpen door een hele vriendelijke medewerker.

Joep 18-08-2022

Volgens de website zou er nog maar 1cexemplaar op voorraad zijn. Dat laatste exemplaar heb ik gekocht. Volgens mij is 1 -/- 1 = 0 maar volgens Coolbleu is dat nog steeds 1. Want daarna nog steeds 1 exemplaar op voorraad. Manier van adverteren deugd dus niet!

Ik heb gekozen om de koelkast zelf aan te sluiten. En omdat ik daarvoor gekozen had, bezorgd Coolbleu de bestelling tot over de drempel en geen meter verder. Dat is volgens de bezorgers het beleid,. Eigen schild, had ik maar voor installatie moeten kiezen . De paar meter doorrijden naar de keuken was dus een brug te ver voor deze heren van Coolbleu.

Van mij dus geen glimlach voor en door Coolbleu!!

Tiny 18-08-2022

Heb gekozen vanwege prijs. Maar de service en nazorg zijn ook heel goed bleek.

Leo 18-08-2022

Duidelijke website , informatie waar te zoeken en eenmaal gevonden duidelijke informatie

Donja Elwan 18-08-2022

Ik ben niet tevreden aangezien mijn oude wasmachine meegenomen zou worden en dat is niet gebeurt

Hans 18-08-2022

De mensen in de winkel zijn vriendelijk. Ze hebben geduld en stellen zich begripvol op naar ouderen. Heel slim want dat wordt een steeds belangrijker doelgroep.

Annabel 18-08-2022

Makkelijke site om uit te zoeken. Goed product en prettige klantenservice. Snelle en goed omschreven aflevering. Bezorgers zeer vriendelijk en goed op tijd volgens afspraak.

H. Hoogendoorn 18-08-2022

Deze shop doet wat ze zeggen, leveren een goed product en doen dat snel en ook de prijs is vergeleken met anderen heel mooi. Ik kocht een papierversnipperaar voor 65 euro en hij werkt perfect. Klasse !

Greet 18-08-2022

Uitstekende service en snelle levering . Duidelijke website met goede uitleg en opbouw.

Stephan 18-08-2022

Coolblue heeft een duidelijke webshop, waarbij ze tot de meest technische details uitleg geven in de vorm van infographics, video's en vergelijkingen. Van oriënteren tot aan het daadwerkelijk leveren van het product is een feest. Een kaartje van de bezorger een dag na levering maakt Coolblue tot een hoogvlieger op het gebied van shoppen online.

Jo de Wolde 18-08-2022

Het cijfer word een 9 omdat ik nooit een 10 geef maar een 10 is ook op zijn plaats.
Ik heb via de site besteld, dus over de vriendelijkheid kan ik niet oordelen.
Maar wel hoe snel het ging vanaf dat ik de bestelling heb gedaan tot dat ik het pakketje thuis had.
Ben heel tevreden over hele project van bestellen.
Heb de site van Coolblue al bij mijn favorieten staan in mijn browser.

J.J. de Wolde.

Greg 18-08-2022

Snelheid, kwaliteit, goede prijs, vriendelijk personeel en dus CLIENT vóór alles..

Marijke vd Berg 18-08-2022

Snelle levering en precies in het afgesproken tijdvak. Prijs kwaliteit is prima

Jasper 18-08-2022

Coolblue heeft een fijne website. Ook zijn de medewerkers in de winkel erg aardig en behulpzaam. Het enige minpuntje is dat de klantenservice via social media gaat.

Auke 18-08-2022

Product was veilig verpakt en werd keurig volgens afspraak op juiste moment afgeleverd

Marc 18-08-2022

Nadat onze koelkast gesneuveld was direct een nieuwe besteld, deze had in principe de volgende dag geleverd kunnen worden, maar zelf ervoor gekozen dat 2 dagen later te laten bezorgen. Koelkast is ter plekke uitgepakt en op de afgesproken plek afgeleverd. Ook heeft de bezorger de garantievoorwaarden nogmaals herhaald. Dus al met al, snel bezorgd, netjes achtergelaten en gunstig geprijsd.

Jan 18-08-2022

Duidelijk en goed assortiment met goede prijzen.
Bestelling is makkelijk te plaatsen en levering snel.
Advies bij het maken van een keuze is prettig en duidelijk.