Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Piet van Veen 25-05-2021

Tijdens mijn vakanties gebruik ik altijd een laptop. Mijn laptop heeft het echter vorig jaar begeven. Geen probleem want thuis gebruik ik een desktop. Ik heb lang getwijfeld want de laptop die ik op het oog had is best prijzig. Ik heb dagen rond gekeken op Google maar kwam toch elke keer weer bij Coolblue terecht. Betrouwbaarheid! Mijn broer heeft vorig jaar ..... bij Coolblue gekocht en laten installeren en was daar zeer over te spreken. Dat was de reden dat ik telkens weer bij Coolblue uit kwam.

Tom 25-05-2021

De webshop van Coolblue is overzichtelijk en ziet er uitnodigend uit. De artikelen zijn altijd goed verpakt in de opvallende kleurrijke blauwe doos en altijd de volgende werkdag in huis!

man 25-05-2021

snelle levering goede prijs prima hulp van uitzoeken van de laptop
een aanrader

J peeters 25-05-2021

Mijn beoordeling hierover is makkelijk t bestellen, veel keuze ,en snelle levering.

Johan 25-05-2021

Coolblue is als shop regelmatig een van de aanbieders met de meest scherpe prijzen. Tevens is op voorraad ook werkelijk op voorraad. Dus niet zoals ls bij veel shops: bestellen, betalen en daarna de melding: momenteel niet op voorraad, gaan we bestellen bij onze leverancier. Om vervolgens 3 a 4 weken te moeten wachten. Dus de vermelding “op voorraad “ bij de artikelen klopt bij Coolblue!

Fout in het levering adres is door de klantenservice keurig aangepast en duidelijk en vriendelijke medewerker!

Producten voldeed helemaal aan de beschrijving in de webshop!

Nathalie 25-05-2021

Overzichtelijk website en snelle service.
Zeer tevreden met mijn aankoop en de volgende dag al in huis.

Nutrie 25-05-2021

Moest lang wachten geen personeel bij het afhalen bij de laptops stonden een man_vrouw of 8 maar geen klanten

Rita 25-05-2021

We hebben ons product opgehaald in de winkel in Amsterdam. Goed en snel geholpen door een aardige medewerkster.
Erg betrouwbare winkel met aardig personeel. Ook als er iets stuk is zijn ze betrouwbaar, want geen reden is ook een reden. Bedankt ga zo door.

Bram 25-05-2021

Site is overzichtelijk en duidelijk. 3 maanden geleden een wasmachine aangeschaft. Te veel betaald voor het monteren, omdat de juiste aansluiting al aanwezig was. Dit na een belletje met de klantenservice netjes teruggekregen. Na 3 maanden scheur in het rubber van de wasmachine. Na 1 belletje met de klantenservice werd er gelijk een monteur geregeld. De site is overzichtelijk en duidelijk en je kan snel de reviews over een product opzoeken. Daarnaast is de klantenservice altijd vriendelijk en bereid om te helpen en plaatst de klant voorop. Je kan soms alleen wat lang in de wachtrij staan, maar omdat het geen 0900 nummer is, is dat minder erg. Kortom topservice en een bedrijf wat echt de klanttevredenheid voorop stelt. Hulde!

Mark 25-05-2021

Het blijft gewoon een fantastische winkel. Snel leveren (in ons geval afhalen) voor scherpe prijzen. Ik heb 2 blije kids die beide van hun goed gespaarde geld een ipad en een hoes hebben gekocht.

Willem 25-05-2021

Uitsluitend goede ervaringen via Coolblue. Nooit gedonder als er iets niet goed is mocht dat toch onverhoopt gebeuren. Producten zijn goed omschreven en snel verzonden.

Lang verhaal kort: Coolblue ziet regelmatig bestellingen van mij verschijnen

schouwstra 25-05-2021

tweede kans product werkt gewoon niet, waarom word het product niet gecontroleerd

Bluesman 25-05-2021

Product was op voorraad. Werd de volgende dag geleverd. Prijs was relatief voordelig. Geen bijzonderheden aan product geloof ik.

Rik 25-05-2021

Superservice, goede communicatie omtrent levering. Niet teveel spam emails, maar ook niet te weinig. Daarnaast met eerdere producten ervaren dat ze goede klantenservice hebben bij garantie, terugsturen van defecte producten etc. Coolblue heeft niet voor niets zo een hoge klanttevredenheidscijfer.

Wilco 25-05-2021

Gewoon goed. Website goed,producten goed,levering snel en goed. En prettig dat je van tevoren gebeld word dat ze er bijna zijn.

Tanis 25-05-2021

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering, super aardige bezorgers die zelfs nog tips gaven over de koelkast!!!
Ga zo door, wij blijven zeker klant!!!

Chris 25-05-2021

de shop is duidelijk, overzichtelijk en makkelijk in navigatie. Producten zijn duidelijk beschreven en de vergelijkingsoptie is overzichtelijk.
het bestelproces is simpel en overzichtelijk.
Na bestelling is de leverinformatie altijd duidelijk en actueel. Levering is snel en in geval van problemen is de support en het retour proces ruim voldoende! Bij Coolblue weet je doorgaans dat het goed zit.

Wat wil je nog meer? 25-05-2021

Ik sta nog steeds versteld van de snelheid van leveren. Vrijdag een wasmachine en droger besteld, zaterdag om 1400 uur stond alles werkend op z’n plek. Snel, goede instructie, nette jongens! Dank

Gijs 25-05-2021

altijd met een glimlach!! makkelijk het product te vinden, gewoon tevreden!

Geen artikel ontvangen 25-05-2021

Altijd tevreden geweest maar nu ! Door dat ze zelf een fout maken wacht je op je geld . Men kan wel leveren althans ? Maar terugbetalen is een brug te ver. Sinds enige dagen lees ik de reviews en steeds is het antwoord “ ik begrijp dat je baalt wij ook ?” Zeker een standaard computer antwoord . Ik heb met geen van hun in de kleuterklas gezeten. Hou hier mee op je wordt een lachertje. Zoek eens in de dikke van Dale naar service.

S.Puddefoot 25-05-2021

Altijd volgens afspraak, perfecte service en een heleboel humor. :) Makkelijke site en medewerkers met kennis van zaken.

Marsje 25-05-2021

Ondanks melding van vertraagde bezorging,toch nog heel snel het pakketje ontvangen!
Fijn!

Bodien 25-05-2021

Goede service en fijn contact. Overzichtelijke site en duidelijke productinformatie.

Marcel van Leeuwen 25-05-2021

Zoals we inmiddels gewend zijn van Coolblue ;
Prettig werkende site en snelle levering.
Besteld beveiligingssysteem Eufy 2 camera met deurbel.
Eenvoudige bediening en montage.
Eigendom beveiligd met een lach.

Essie 25-05-2021

De bestelling was makkelijkste plaatsen
Duidelijke stappen volgen.
Snelle levering