Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Simon Meirmans 27-08-2022

De shop is overzichtelijk en je kan goed kiezen met de filters. De specificaties van de diverse laptops waren duidelijk en uitgebreid goed leesbaar

Dannis 27-08-2022

Vanwege het grote aanbod en eerlijke prijzen, kijk ik altijd eerst even bij Coolblue. De levertijd is ook altijd prima.

Maarten 27-08-2022

Artikel was scherp geprijsd, snel verstuurd en goed verpakt. Altijd goede service bij CoolBlue.

Marloes 27-08-2022

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Je wordt op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Dianne 27-08-2022

Ik heb voor coolblue gekozen omdat ze,altijd een snelle levering hebben, goede service verlenen en altijd 2 jaar garantie op je koop!

ReBel 27-08-2022

Dinsdag besteld inmiddels zaterdag nog geen pakketje. Laat maar zitten. Gaat gewoon terug. Morgen ff naar mediamarkt om hetzelfde product op te halen voor dezelfde prijs. Ga andere klanten de gek aan steken.

Japio 27-08-2022

Mooie overzichtelijke site. Goede levering.
Goeie kwaliteit. Coolblue doet wat ze zeggen
......alles voor een glimlach...

D.J. Pater 27-08-2022

Gebruiksvriendelijke website. Supersnelle levering op een PostNL adres omdat ik die dag niet thuis was.

I.C.M.Jägers 27-08-2022

Snel binnen een dag bezorgd.
En staling was ook duidelijk.
Ben zeer tevreden

Erik Mik 27-08-2022

Van het bestellen tot het leveren alles ging gemakkelijk en snel volgende dag had ik hem al voor 12 uur binnen en alles netjes ingepakt. Ik hoef hier geen woorden meer aan vuil te maken gewoon top service en bestel zeker vaker bij coolblue.

Simone van der Linden 27-08-2022

Altijd up to date met hun beoordelingen en keuze’s, lekker bezoek. In eigen winkels en uitstekende bezorgservice! Ik weet niet waarmee te verbeteren dus Coolblue stay Cool.

G.Bakker 27-08-2022

Diverse Klikaanklikuit onderdelen gekocht. Goede prijs, snel en correct geleverd.

Eric 27-08-2022

Coolblue blijft een van de beste webshop van Nederland. Goede en nette levering. Een mooi en duidelijk bestelproces. Volledige en nuttige informatie. En de mogelijkheid producten goed te vergelijken. En alles voor die glimlach!

Mandy 27-08-2022

voor de vakantie ging onze stofzuiger kapot. Aan het einde van onze vakantie vanaf de camping een nieuwe besteld. Heel handig en mooi op tijd geleverd! Ik vind Coolblue een hele fijne winkel. Hele duidelijke website en super vriendelijk personeel. Ik verkies Coolblue 100 x boven een andere winkel! ga zo door!

Adrienn Csato 27-08-2022

Shop assistant was very informative , all questions were answered , I left very satisfied

ing. Eric van de Craats 27-08-2022

Vriendelijk en kundig personeel. Goed advies en goed geholpen. Wachttijd kort

Hooijer 27-08-2022

Super service, snel en altijd behulpzaam als er iets aan de hand is. Bijna alle elektronica kopen we bij Coolblue.

Herman 27-08-2022

Makkelijk en duidelijk online te bestellen. Levering de volgende dag precies conform afspraak. Zeer tevreden over Coolblue. PERFECT!!!

Woody 27-08-2022

Ik was voor het eerst in de cb in Den Haag,
ik werd aan De deur netjes aangesproken waarnaar ik op zoek was, Ik wilde graag een robot stofzuiger hebben.
Ik kreeg een bonnetje, om te wachten om een specialist te spreken.
Ik vond de winkel er heel netejs opgezet met genoeg loop ruimte.

De stofzuiger bevalt ons heel erg, hij maakt het echt goed
stofvrij, de dweil functie is Leuk om je vloertje bij te houden maar heel grondig gaat hij niet te werk.

De afzuig unit is erg handig om de robot zich zelf te laten legen, als je dit handmatig zou moeten doen dan komst er vaak veel stof vrij dit had ik bij mijn vorige model (1 van 70,- om te kijken hoe het werkte maar deze robot was verre van smart, die reed maar wat rond)

Al met al een aanrader deze robot

Caroline 27-08-2022

Super toch: 's avonds vriezer uitgezocht, besteld en... volgende dag zet je de knop zelf al "aan"... dank zij het assortiment, de reviews, de heldere bezorgopties en accurate levertijdstippen. Tip Top.

Daphne 27-08-2022

Fijne, gebruiksvriendelijke website met een vriendelijke klantenservice. Ook de bezorger was heel vriendelijk. Ik kreeg wel hartkloppingen toen ik zag dat de doos aan één zijde nat was doordat hij ergens in de bus tegenaan had gestaan en een MacBook nou niet echt lekker tegen water kan. Gelukkig was het goed verpakt en zat er nog een doos onder!

Jeroen Blauwhout 27-08-2022

Duidelijke en accurate productomschrijving. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Handige gebruikstips. Uitermate goede website. Kundige klantenservice.

Toine 27-08-2022

Zonder restrictie wordt door Coolblue gemeld:vandaag voor 23:59 uur besteld, morgen in huis. 18 aug voor 18:00 uur besteld, geplande levering : 19 aug tussen 20:50 en 21:50. Werkelijke levering zou zijn 21 aug. Bestelling toch maar geannuleerd
Officiele reactie van Coolblue 31-08-2022

Hi Toine,

Sorry dat we je item niet op tijd hebben kunnen leveren. Dit is niet de bedoeling geweest!

We hopen het een volgende keer alsnog waar te kunnen maken.

Coolblue

Eo 27-08-2022

Coolbue is fantastisch. Super veel aanbod, hele duidelijke filters en omschrijvingen. Volgende dag al geleverd.

Mirador 26-08-2022

De prijs was gunstiger dan bij andere leveranciers. Bestellen was heel eenvoudig. Levering direct zoals aangegeven op de site. Prettige bewoordingen op de site, niet zo zakelijk. Verrassing: levering per fiets!!