Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Rob 21-04-2021

Goede site met genoeg reviews en duidelijke adviezen en duidelijke vergelijkingen.

J. Hoving 21-04-2021

Nette, beleefde mensen die de wasmachine brachten. Gaven nog extra tips mee, nadat de wasmachine aangesloten was en al het afval nemen ze mee.

Irene Anggreeni 21-04-2021

Investing in a new laptop has been a lot of online research. Coolblue had the cheapest price and quickest delivery time.
No complication and received my Macbook Air and accessorry the next day.

Vikko 21-04-2021

Misschien niet de aller goedkoopste, maar uitmuntende service maakt het het waard!

Sjors13nl 21-04-2021

Heldere communicatie mbt tot de levering, product werd ook snel geleverd. De bezorger kwam het pakket bezorger per bakfiets dat vind ik zelf een hele goede manier.

Brian Starmans 21-04-2021

Super snelle service, alle vragen worden beantwoord als je meer informatie over het product wilt weten en goede kwaliteit van de bestelde producten.
Zeker een aanrader!

Karin 21-04-2021

Makkelijk te annuleren, snel geld weer terug. Vervolgens juiste artikel besteld, snel geleverd door fietsbezorger.

Manou Timmermans 21-04-2021

Levering zoals beloofd. Savond besteld en inderdaad netjes de volgende dag geleverd. Top service

Wilbie 21-04-2021

Levert snel en goed tegen een redelijke prijs. Duidelijke website met ruime vergelijkingsmogelijjheden en realistische aanbevelingen van de verkoper.

Hogeweg 21-04-2021

Heerlijk om op een zondagmiddag een bestelling te plaatsen en dat op maandagochtend om 09.00 uur de Coolbluebakfiets al voor mijn deur parkeert!

RG 21-04-2021

Altijd een hele goede service en het personeel is altijd vriendelijk to aan de bezorgers aan toe.

Eline 21-04-2021

Snel verstuurd, en altijd zeer goede ervaringen gehad met de klantenservice. Ik heb zelfs een keer een kaartje thuis gehad toen ze me niet met een vraag konden helpen (en dat was omdat mijn vraag erg ingewikkeld was, dus dat was niet zo gek).

Ellen 21-04-2021

Duidelijke site met goede filters om een keuze te maken. Prima prijs. Zondagavond besteld, maandagochtend geleverd. Voor mij hoeft het niet zo snel maar soms handig.

Anoniem 21-04-2021

Ik bestel vaker spullen bij Coolblue dit komt mede door de fijne en uitgebreide webshop en de snelle levering.

Gert 21-04-2021

Heldere, duidelijke site en 12 uur later product in huis. Service met een glimlach:)

Anita 21-04-2021

Een 10 zou perfect betekenen, maar het scheelt niet veel! De website is duidelijk, de levertijd klopt, de bezorgers zijn heel vriendelijk en behulpzaam en ook het product is heel en zonder beschadigingen. Wij bestellen best veel online en weten dus uit ervaring dat het best vaak anders is!

Jan 21-04-2021

Zaterdagavond besteld, aangegeven pas maandag geleverd te krijgen en maandag werd het keurig geleverd. Goed verpakt met weinig lucht in de verpakking.

Ron 21-04-2021

Produkt besteld op site ging heel gemakkelijk en snelle correcte levering.
Via mail op de hoogte gehouden voor levering.
En de produkten werden volgens datum en tijd geleverd.

Iris 21-04-2021

Zeer tevreden met de snelle levering en afhandeling van mijn bestelling. Alles wordt duidelijk gecommuniceerd en ben heel tevreden met mijn aanschaf!

GeraldB 21-04-2021

Coolblue geeft altijd goede service en snelle levering. Ook het terugzoeken van bestellingen en eventuele accessoires is gemakkelijk. Zeker aan te bevelen.

Ed Verstappen 21-04-2021

CoolBlue is gewoon een heel prettige winkel. Nooit lange wachttijden, niet moielijkdoen, goed advies, geweldige service, en bij problemen altijd klantgericht en tegemoetkomen aan hun klachten. Goede oplossingen bieden. en vooral geen callcentre, maar direct bij de klant.

Chris 21-04-2021

Gewoon correct, vriendelijk, snel, goed contact onderhouden en..... Op de fiets, Chapeau

Mitchel van hees 21-04-2021

Hele leuke marketing, extreem duidelijk over elk product, mooie doorgevoerde huisstijl en zorgt altijd voor een glimlach

Remco 21-04-2021

Amerikaanse koelkast aangeschaft. Bezorging kwam op tussen de afgesproken tijd. De koelkast is netjes neergezet en afgesteld. Vriendelijk personeel.

Nettie 21-04-2021

De website is laagdrempelig. Het product is makkelijk te vinden. Er staat een goede uitleg op de website. Het product wordt snel geleverd.