Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Petronette 20-11-2021

Prettig bedrijf, fijne, vriendelijke mensen.
Eigen bezorging.
Stipte tijdsaanduiding voor levering.
Echt top!

Benjamin 20-11-2021

Altijd goede service van cool blue
Snel geholpen, gelijk de factuur in de mail
Perfect

Maria 19-11-2021

Fijne webwinkel. Ze hebben voor jou de beste keuze uitgezocht en de eigenschappen van een product op een rijtje gezet. Zo kun je snel zoeken wat je nodig hebt. Snelle service, goede service. Betrouwbaar. Handelen zaken bij de klantenservice netjes af. Wij bestellen er graag!

Mirjam 19-11-2021

Ik vind Coolblue geweldig! Heel fijn zoeken op de website mede dankzij de ‘Coolblue keuzes’ en goede service.

Marco 19-11-2021

Prima website, handig en snel. levering ook snel en netjes.
Al verschillende zaken hier gekocht, van wasmachine tot telefoonbumper.

Peter 19-11-2021

Bestellen, betalen, leveren, alles gaat gesmeerd.
Leuke manier van communiceren ook via mail en app,ga zo door

Sem 19-11-2021

Snelle levering met een fijn en groot aanbod. Alles wordt zorgvuldig ingepakt waardoor ik vertrouwen heb dat alles goed aankomt!

Peter 19-11-2021

De coolbleu shop is zeer uitgebreid veel keuze in producten, de site is overzichtelijk zoek is makkelijk. Bestel via de app gaat snel en de levering ook voordeel is dat je ook nog zelf de dag mag aangegeven wat jou het beste uitkomt
De SMS van de bezorger dat hij of zij onderweg is is.zeker een plus punt.

Stephanie 19-11-2021

Communicatie met dit bedrijf is meer dan prettig. Duidelijke specificaties en snelle levering

Teunet 19-11-2021

Snelle services.maandag besteld dinsdag in huis dinsdagavond heerlijk achter de laptop

Bert 19-11-2021

Bijzonder fijne winkel. Correct in hun informatie en afhandeling. Zelfs als het iets goedkoper is in een andere winkel koop ik toch liever bij Coolblue

Hans 18-11-2021

De levertijd en de prijs is goed, vandaar onze keuze voor CoolBlue Internet

Erik 18-11-2021

ze doen wat ze zeggen. Ook al was de bezorging niet op eerste tijdstip. Goede nazorg. Goede begeleiding met installatie filmpjes

QK 18-11-2021

Altijd blij met Coolblue. Het omgaan met de garantie is bij Coolblue top. Ik raad deze winkel zeker aan. Deze winkel is gewoon cool. :)

Mireille 18-11-2021

Coolblue had de beste prijs voor mijn bestelling. En zoals altijd snelle levering. ''s Avonds besteld volgende dag in huis. Ik zeg dikke prima👍

Nouria 18-11-2021

Ik heb een wasmachine en droger gekocht, hele snelle levering. Vriendelijke bezorgers.

W Kok 18-11-2021

Zeer gebruiksvriendelijke website met duidelijke informatie per product. Bezorging was stipt op tijd en duidelijk van tevoren aangekondigd.

L 18-11-2021

Omdat de oplader van mijn MacBook stuk was besloot ik online een nieuwe te bestellen bij Coolblue. De dag nadat ik de bestelling plaatste zag ik dat ik geen order bevestiging had gekregen dus belde ik de klantenservice. Hier kreeg ik te horen dat mijn bestelling geannuleerd was, helaas was er wel geld afgeschreven. Via de telefoon kon dit niet geregeld worden, dus moest ik mailen. Na een paar dagen kreeg ik een e-mail terug waarin stond dat de bestelling geannuleerd werd omdat er op mijn adres ooit een probleem geweest is met een retour. Verder werd er niets gedaan en pas na 2 mailtjes (waarvan 1 boze) kreeg ik opeens gelukkig toch mijn geld terug.
Fijn dat het opgelost werd uiteindelijk, maar wel ontzettend vervelend dat het contact vanuit mij moest komen i.p.v. mij gewoon even laten weten dat mijn bestelling geannuleerd werd en gewoon netjes mijn geld terugstorten.

Willem 18-11-2021

Duidelijke afspraken over bezorging en die ook worden nagekomen. Vriendelijke bezorgers die aanvullende informatie gaven.

barbara leek 18-11-2021

Ik had een nieuwe telefoon nodig en coolblue heeft een uitgebreid assortiment, levert snel en gegarandeerd! Vandaar mijn keuze. De telefoon kwam snel, zoals afgesproken en ik ben weer online.

Hassan 18-11-2021

Zeer goede service en snelheid van levering, ontevreden, ruilen is geen enkel probleem

Hans 18-11-2021

Prima prijzen, prima service en snelle deskundige levering. Wasmachine stond en was aangesloten in 15 minuten.

Ronny 18-11-2021

Duidelijke shop met goede omschrijvingen en breed aanbod. Voorraad informatie accuraat en levering volgens afspraak.

Peace Servant 18-11-2021

Behulpzaam tijdens kopen.
Snel aflevering en duidelijk communicatie.
Spullen waren veilig en zorgvuldig ingepakt.

Henk 18-11-2021

ruime assortiment en goed advies (o.a. de Coolblue keuze).
Levering met de (bak)fiets geeft net dat extraatje en maakt het een 10.....!