Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Annet 01-06-2022

Site is duidelijk en bestellen is zo gebeurd. Snelle levering, zelfs op feestdagen, door een nette en aardige bezorger.

Rico 01-06-2022

Tijdige levering en duidelijke en goede website/app met handige tutorials!!

Dunteet 01-06-2022

De ochtend na de bestelling werd het product geleverd. Van het bezorgen werd ik 15 min. daarvoor op de hoogte gesteld. Het product werd geplaatst, aangesloten en het oude apparaat werd meegenomen. Snel. Prettig en correct.

Angela 01-06-2022

Ik werd direct geholpen door een hele vriendelijke jonge vrouw. ze heeft me heel goed geholpen met enthousiasme en een glimlach! Jullie weten wat service met een smile is .....

Snelle levertijd 01-06-2022

Snelle levering, vaak al de volgende dag.
De prijzen liggen helaas wel vaak hoger dan bij anderen.
Ik mis AfterPay bij CoolBlue.

Amrita 01-06-2022

Hele snelle levering, goede service en een fijne laptop in goede staat ontvangen.

L. 01-06-2022

Veel uitleg, via plus- en minpunten én de recensies krijg je een eerlijk beeld van het product. Duidelijk waar het product op voorraad is en makkelijk te reserveren. De robotstofzuiger doet het perfect.

Tonneke Bonfrer 01-06-2022

Ik heb al eerder bij Coolblue wat online gekocht. Erg fijn dat je zelf de bezorgdag en kan kiezen en goed dat ze even bellen dat ze eraan komen.
De aankoopprijs is ook 1 van de goedkoopste

colinda 01-06-2022

duidelijke omschrijving, snelle service, bezorging iets later dan afspraak

Eiland 01-06-2022

De vuilniszakken zijn snel geleverd en voor een goeie prijs. Mijn ervaring met coolblue is prima

Marloes Rikken. 01-06-2022

Ik ben erg blij met mijn aankoop. Ik kon makelijk een keuze maken door de overzichtje side
En ook het bezorgen was snel. Product goed verpakt en geen beschadigingen.

Mark 01-06-2022

Ik vind Coolblue een hele goede winkel. Mooie, overzichtelijke website met goede prijzen. Mijn bestelling was vrijwel direct na de aankoop verzonden, en een dag later had ik hem al binnen. Ik ben super tevreden!

André kik 01-06-2022

Duidelijk overzichtelijke site. De service is verrassend klantgericht. Echt een aanrader.

Kim 01-06-2022

Ontzettend vriendelijke, beleefde en behulpzame heren die mijn droger kwamen leveren. Ze gaan pas weg als hij staat waar en hoe je wil.

Mar 01-06-2022

Snel besteld en geleverd
Alleen was beschadigd nu retour en even wachten op een nieuwe.

Lynn 01-06-2022

Goede prijs en een snelle bezorgservice. Ik kon zelfs gratis voor avondbezorging kiezen

Hans 01-06-2022

Handig om thuis al vast een keuze te maken en deze kort daarna in de winkel op te halen.
Tevens aanvullende informatie en artikelen er bij kunnen kiezen in de winkel.

Rustige manier van afhandelen in de winkel met behulpzame medewerker.

Janne 01-06-2022

Makkelijk en overzichtelijk en met als top een top 10 waar tussen je kon kiezen en wat de beste keus is qua strijkijzer. Erg blij mee.

Manuela 01-06-2022

De app werkt heel makkelijk met bestellen en is overzichtelijk. De jongens die mijn tv kwamen brengen waren vriendelijk en hebben de tijd genomen het een en ander uit te leggen. Goede service dus en goed op de hoogte gehouden qua levering en tijdvak. Snelle levering ook. Ik zeg top!

Tialda 01-06-2022

Coolblue heeft een volledig assortiment, daardoor hebben we al onze benodigdheden voor ons nieuwe huis bij hen aan kunnen schaffen. Daarbij had ik extra opties besteld voor het installeren van de wasmachine en droger die niet nodig bleken te zijn, deze items werden door de monteur weer meegenomen en het bedrag werd direct retour gestort. Top service!

Janet 01-06-2022

Ik heb nu 2x besteld bij Coolblue. Via de app bestellingen plaatsen is heel makkelijk, er wordt echt supersnel geleverd en goed en adequaat gereageerd via e-mail.
Kortom makkelijk, snel en overzichtelijk
In de app kan je alle informatie vinden die je nodig bent.

Marianne 01-06-2022

Levering met een glimlach conform belofte en ook daadwerkelijk het pakketje met een glimlach in ontvangst genomen van de vriendelijke en vrolijke en correcte fietsbezorger. Fijn dat je een sms krijgt als de bezorger onderweg is, zodat je weet waar je aan toe bent qua bezorgtijdstip.

Mr Bosselaar 01-06-2022

Scherpe prijzen. Goede klanten service.
En een goede website waar alle noodzakelijke informatie terug te vinden is.

Mitchel K. 01-06-2022

Al vaker bij coolblue besteld, en nooit problemen gehad met zowel het bestelproces als de levering.

cobien 01-06-2022

site en klantenservice is prima. Maar de levering niet. Fout artikel geleverd . Ik had hier besteld ivm snelle levering maar uit eindelijk duurt het nu al meer dan 5 dagen. Het het artikel nog niet
Officiele reactie van Coolblue 01-06-2022

Beste Cobien,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Wat enorm balen om te horen dat je een verkeerd product van ons hebt ontvangen, sorry hiervoor.

Heb je onze hulp nog nodig? Dan willen we je graag vragen om contact op te nemen met geenglimlach@coolblue.nl. Zodra we een ordernummer van je hebben ontvangen, gaan we verder voor je aan de slag en kijken we met je mee naar een oplossing.

Alvast bedankt en we zien je mail graag tegemoet.

Coolblue