Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Rob jansma 12-04-2021

Overzichtelijke website , juiste prijs kwaliteitsverhouding en een zeer klantgerichte en bijzonder vriendelijke uitlevering

F 12-04-2021

De wasmachine zelf, de levering en de installatie zijn uitstekend! Het was onduidelijk of er al een waterstop aan de slang van de wasmachine zat, dus die had ik erbij besteld. Uiteindelijk was die niet nodig en hebben de installateurs de waterstop meteen mee retour genomen. Goede service!

Jitte 12-04-2021

Fijne website, goed product. Paste helaas niet maar kon het makkelijk ruilen en dit zelfs met extra service!

Wilco 12-04-2021

Duidelijk, gemakkelijk en supergoede service. In principe kies ik alleen voor Coolblue of PostNL. Dat zijn de enige partijen die kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan.

Fleur 12-04-2021

Goede informatie op de website over het product. Ook goede informatie over het leveren en super snel geleverd!

Leo 12-04-2021

Probleemloos bestellen en afleveren.
Netjes de machine op zijn plaats gezet. Transport bouten verwijderd en waterpas opgesteld waarna de eerste was (zonder wasgoed) werd aangezet om mogelijk corrumperende fabrikagerestanten te verwijderen. TOP.
De machine zelf voldoet aan onze hooggespannen verwachtingen.

Hedy 12-04-2021

goede service
snelle levering
bij retour snelle terugbetaling
prettig contact

Olivier 12-04-2021

Mijn product werd geleverd op de afgesproken dag en keurig op tijd. Ideaal is dat je ook een datum verder in de toekomst kunt kiezen dan morgen of overmorgen om je product te laten bezorgen.

Marja 12-04-2021

Groot assortiment, snelle levering en vooral een hele goede service als er iets is met je aankoop!

Joan 12-04-2021

Had snel een printer nodig en via coolblue besteld. Avond ervoor en dag erna geleverd. Super snelle levering en printer is helemaal top!

Eugène 12-04-2021

Aanschaf: Mooi volgens de reclame de volgende dag geleverd binnen de aangegeven tijdstip zodat je meer vrijheid hebt. Aardig vlijtig personeel die handige tips en aandachtspunten meegeven.
Product: tot nu toe geen klachten, simpel te bedienen met veel opties.

Dick 12-04-2021

Zeer prettige webwinkel. Niet alleen levering maar (eventuele retour) service is top!

Jeroen 12-04-2021

Super overzichtelijk website.
Duidelijke aankoop informatie en tips.
Ontzettend veel humor in de site en verpakkingen.
Snelle correcte levering die met duidelijke track and trace komt.
Grote klantvriendelijkheid
Niet de aller goedkoopste maar betaal voor deze service en kwaliteit graag dat beetje extra.
Groot fan 🙂

Max 12-04-2021

Jullie hadden het produkt dat ik zocht in huis. Helder site met voldoende en duidelijke info. Over het produkt. En waarop te letten bij de aanschaf.
Duidelijke en tijdige berichtgeving over de bezorging.
Bezorging milieuvriendelijk! Bravo!
Vriendelijke bezorger..

Tina M 12-04-2021

Duidelijke communicatie, transparant. Levering prima verpakt aangekomen!
Bij meerdere webwinkels ook gekeken voor de prijs van een aantal monitoren en was gewoon competitief met de andere grote ketens als centralpoint, paradigit.

Frans 12-04-2021

Coolblue heeft een ruime sortering en snelle levering. Ook hebben zij een goed werkend callcenter met vriendelijke medewerkers die de klant serieus nemen en snel en adequaat reageren.

albertalbers 11-04-2021

Duidelijke website, goed advies, makkelijk bestelproces, correcte levering.

Ruud Trietsch 11-04-2021

Producten van Coolblue en service zijn doorgaans helemaal prima. Deze keer een Tunturi fitnessbal gekocht. Bron van ergernis is het bijgeleverde pompje. Echt van hele matige kwaliteit. Ben ik niet van ze gewend.

Johan 11-04-2021

duidelijke site, je weet meteen de totale kosten en keurig op tijd bezorgd !

Snelle levering 11-04-2021

Overzichtelijke en duidelijke website met veel informatie over het product.
Makkelijk te bestellen, vandaag besteld = morgen bezorgd. Hele snelle levering.

Joop 11-04-2021

Coolblue is de beste! Afgelopen donderdag een camera met WiFi besteld om m’n dochter op afstand te kunnen zien. Donderdag 11 uur besteld. Volgende dag al voor 12 uur bezorgd. Is toch ongekend?! Ze blijven de beste. Ze hebben inmiddels al zoveel geleverd. En altijd perfect. En dan echt perfect! Dus vandaar een dikke en welverdiende 10!

Johan 11-04-2021

Was verbaast dat de levering zo snel ging..Dag er voor besteld en volgende dag per fiets bezorgd door
Coolblue!

Marcel 11-04-2021

S avonds besteld en de volgende dag in huis.
Ik kon zelfs de tijd aangeven van bezorgen.
Ontzettend tevreden.

Floris 11-04-2021

Coolblue is voor mij een hele fijne winkel. Deskundig, behulpzaam en vriendelijk personeel. Heb zelfs nog wat met ze lopen lachen toen ze mijn apparaten kwamen installeren.

Jelle 11-04-2021

Recentelijk voor een erg groot bedrag producten gekocht, omdat ik zeker wilde zijn van een veilige levering contact opgenomen met support.

Alles verliep vlekkeloos en veel producten ook netjes in 1 doos i.p.v. hoop losse dozen!

Prima service!