Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Marjo 09-07-2021

Makkelijk kiezen door de heldere informatie, goede communicatie over levering, snelle levering, geen overbodige verpakking en duurzaam geleverd.

Mirjam 09-07-2021

Kocht een laptop met extra verzekering. Deze ging stuk. Verzekering van toepassing. Opgestuurd en er kwam - na ruim een week een mail dat het apparaat defect was en zou worden vervangen. Eigen risico van toepassing. Betaalde per omgaande.
Toen werd het stil. Gebeld. “Binnen drie dagen terugkoppeling “. In totaal 12 dagen “binnen drie dagen terugkoppeling “.
Waarom? “De verzekering moest er naar kijken. Maar ik was verzekerd EN had betaald. Mailtjes. Geen antwoord. Uiteindelijk een mail. De laptop wordt volgens onze reparateur vervangen (maar dat wist ik al). Wordt verstuurd vanuit Microsoft. Kan een tot twee weken duren. Met andere woorden: 4 weken zonder laptop terwijl op de eerste dag de situatie al helder was. Beroerde communicatie en een hoop gelieg en gedraai. Coolblue doet alsof ze klantvriendelijk zijn…..maar voor mij zijn ze keihard door de mand gevallen. Wat een nare tone of voice en wat een slechte en onvriendelijke afhandeling. Bah.

Beste Mirjam,

Dank je wel voor je review. Wat een akelige situatie. Wij begrijpen goed dat je baalt. Dit had anders en vooral sneller gekund. Dat is niet gebeurt en dat spijt ons.

Binnen Coolblue maken wij dit natuurlijk bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Case 08-07-2021

De shop heeft goede spullen maar vergeet bij artikelen te vermelden met welke moeilijkheidsgraad de geachte klant te maken krijgt bij de installatie.
Dat is een forse misser, want zonder het inhuren van een zeer deskundige it'er had mijn Devolo repeater werkloos in de hoek gelegen. In het andere geval had ik hem moeten terugsturen. Kortom Coolblue: DOE DAAR WAT AAN.

Beste Case,

Dank je wel voor je review. Balen zeg dat het jouw zelf niet lukte om het in te stellen. Onze klantenservice zit altijd voor je klaar en had je graag geholpen.

Eliane 08-07-2021

Ieder contact was fijn, zelfs toen ik in eerste instantie de wasmachine annuleerde. Nu staat ie hier, en alles doet het. Dikke pluim ook voor de bezorgers!!!

Mike 08-07-2021

Prettige winkel om elektronische aankopen te doen vakkundig en verstand van zaken.
De televisie heb ik op zaterdagmiddag besteld en werd zondag in de ochtend al geleverd! Echt top.
De medewerkers zijn erg vriendelijk zowel de klantenservice en de bezorgers.
Erg prettig om bij deze winkel/ webwinkel aankopen te doen.

Boaz 08-07-2021

Goeie prijzen, veel aanbod. Super service, snelle levering, klantvriendelijk en super kwaliteit. Niks aan op te merken.

Raymond 08-07-2021

Altijd makkelijk en snel bestellen. Binnen 24 uur of sneller je bestelling binnen. Toppie.

Adrie 08-07-2021

Coolblue heeft een grote keuze aan producten. Goede service en ze leveren snel

Michelle Finnley 08-07-2021

Ruime keuze aan producten voor iedere portomonnee, uitgebreide recensies, goed bereikbare en vriendelijke klantenservice. Altijd een hele snelle service!

Fré 08-07-2021

De communicatie is perfect, duidelijk en volledig.
De levering gaat exact conform het opgegeven tijdpad; keurig en verzorgd ingepakt en handelbaar.

Rebecca 08-07-2021

Super fijne webshop en aardige medewerkers. Mijn tweede kans product was helaas al verkocht en ik kreeg meerdere opties om alsnog een bestelling te plaatsen. De medewerker die ik sprak was professioneel en klantvriendelijk.

Verbetering 08-07-2021

Net een monitor gekocht. Bij de keuze vond ik goede selectiemogelijkheden en uitleg van technische waarden. Nu een mooie monitor en dan blijkt dat je toch te lang wacht met je ouwe want het verschil is toch wel groot. Ook de prijzen zijn scherp. Trouwens mooi 2e kansje mee gescoord.

Jel 08-07-2021

Duidelijke site. Aanbod is overzichtelijk.
Coolblue is sterk met z’n reclame en teksten. Humor en origineel. Vraagt aan z’n klanten om een review met heel veel tekens. Goede wijn behoeft geen krans zou ik zeggen… Al verraad ik hiermee mijn leeftijdscategorie. Dat is dan weer jammer. .

Cristian 08-07-2021

Lovely shop because you have a wide variety of household items to choose from. The price is very competitive, comparing to other online shops. Also the delivery was very smooth. The package arrived when expected.

Reliable shop and service overall!

Bagger garantie 08-07-2021

Zeer slechte service, zeer lang wachten op reparatie, geen vervangend apparaat.

Beste,

Dank je wel voor je review. Balen zeg dat de reparatie langer duurt dan verwacht. Het is helaas ook drukker dan verwacht.

Het aanbieden van een leen product is helaas geen onderdeel van onze service. Sorry!

Anneke 08-07-2021

Fijne winkel artikel makkelijk te vinden. Levering heel fijn op tijd. Prima.

Marijke 08-07-2021

Verschillende dingen gekocht in de loop der tijd. Altijd vriendelijk en goede service

Ramon Ploeg 08-07-2021

Grandioze shop met dito artikelen !
Duidelijke informatie, scherpe prijzen en toplevering.
En ook lekker eigentijds en lichtelijk brutaal.

Marcel 08-07-2021

De headset is geweldig. Blue zei dat het pakje er een week zou liggen in de kluis van Post-NL. Echter de gele rakkers gaven aan dat het pakje er 3 dagen zou liggen. Maar het ging erg gemakkelijk, En het uitpakken was een feestje. En dan een kwalitatief erg goede headset. Magnifiek!

A toon konz 08-07-2021

Keurig op tijd geleverd. Aan de goede kwaliteit van polar kunnen jullie niets doen.
Ik vond wel te verpakking veel te groot.

anoniem 08-07-2021

Alles op de site is heel duidelijk aangegeven, ook het taalgebruik is makkelijk waardoor het voor iedereen te begrijpen is! De specificaties van de producten zijn heel uitgebreid en duidelijk aangegevenwaardoor je producten via een functie op de website goed kan vergelijken. Zo weet je zeker dat je de goede keuze maakt. De levering is ontzettend snel, dat is echt super fijn. Als je iets besteld heb je het de volgende dag al in huis. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met deze winkel, vandaar dat ik tot nu toe geen kritiek punt kan geven.

Bernard Doorenbos 08-07-2021

Levering niet uitgevoerd ondanks dat het per mail beloofd was. Ook geen berichtje dat levering niet gelukt is.

Beste Bernard,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wat ontzettend vervelend dat de levering niet doorging en we ook hebben verzuimd om je dit te vertellen.

Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Claudia 08-07-2021

Perfect online shop. Vandaag besteld en ook daadwerkelijk de volgende dag in huis. Prijzen zijn ook goed!

Bea PLoeg 08-07-2021

S,avonds besteld en devolgende dag bezorgd op de afgesproke tijd door hele fijne mannen ie alles piekfijn uitleggen.Heel. blij . Mee.fijne ervaring.BESLIST aan te bevelen.

Henk van Driel 08-07-2021

‘S avonds besteld en de volgende dag in huis. Supersnelle en probleemloze levering.