Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jolan 03-10-2023

Zeer goede bezorgservice. Snel, vriendelijk en op tijd. Verder product is fantastisch.

Eugène 03-10-2023

Snelle levering en goed geprijsd. Op zondag laten komen zonder extra kosten. In het verleden wel een een defect item ontvangen maar dat werd direct opgelost!

Rozemarijn 03-10-2023

Fijne website, goede service, goede producten. Helemaal top. 10/10
Kwam in de winkel en kon nog vragen stellen. Ook kon ik mijn product terug brengen als het niet beviel, zelfs als ik hem al gebruikt had (ging om een sporthorloge). Verder had ik het gekocht en kon ik het diezelfde dag ophalen én er mee hardlopen. Helemaal gelukkig met de aanschaf.

Tein Mulder 03-10-2023

Ik vind het een fijne betrouwbare winkel. Die hun producten snel en goed levert.

Anoniem 02-10-2023

Bestelde tv had dag vertraging. Kan gebeuren. Kon ik online cancellen en ander type meteen ophalen.

B 02-10-2023

Prima afhandeling van bestelling en goede informatie over het product en de installatie.

Vesper 02-10-2023

Coolblue is super chill met een groot aanbod, ook de tweedekansjes, goeie service, snelle levering, en de garantie is ook top: als je product niet meer gemaakt kan worden krijg je een tegoedbon en kun je iets nieuws aanschaffen.

Rene 02-10-2023

Vrijdagavond heb ik Shokz headphones gekocht bij Coolblue. Zaterdag ochtend om 09:00 werden deze reeds geleverd. Daarnaast ontving ik een mail van Coolblue met de factuur en een andere mail met de handleiding van de koptelefoon. Geweldige service!

M. Smits 02-10-2023

De geboden informatie die nodig is om tot een juiste keuze te komen voor de aankoop helpt echt heel goed. Ik kocht een camera en een deurbel van Eufy en de uitgebreide product informatie, foto's en soms ook filmpjes heeft me (omdat het best om een dure aankoop ging) wel over de streep getrokken om de aankoop bij Cool Blue te doen. De afleverinformatie was ook heel duidelijk en een fiets koerier was stipt op tijd. Het was warm en hebben hem nog een watertje meegegeven voor onderweg.

Baladakijn 02-10-2023

Makkelijk kiezen, goede informatie en uitstekende bezorgservice. Info over de tv is zeer uitgebreid en geeft vertrouwen dat je ongezien kunt kopen. Heel fijne bezorgservice met goede aanduiding van tijdvak van bezorging.

G.P.Kruisman 02-10-2023

De website is duidelijk en gemakkelijk te gebruiken.
De beste grasmaaiers netjes op een rij
Filmpje met uitleg over de grasmaaier.

Barry 02-10-2023

Een prettig site om te surfen, makkelijk producten te vinden en voor een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. voor ieder wat wils,
Een hele snelle levering, het product lag de volgende dag in de brievenbus.

Alfred Tillema 02-10-2023

Keurige bezorgers. Zij hebben de wasmachine keurig op de tweede verdieping geplaatst en aangesloten. Oude apparaat meegenomen.
Goede service voor een prima prijs.

DJS 02-10-2023

Ik ben erg tevreden over deze winkel. Duidelijke informatie, goed te vinden op de site. Prijzen zijn netjes, niet te duur. De spullen worden heel snel geleverd, meestal de volgende dag al. Moment van bezorgen wordt vrij nauwkeurig aangegeven. Voor mij allemaal redenen om bij Coolblue te kopen, en niet bij de concurrent.

Paul jsnsen 02-10-2023

Bestellen op je eigen bank thuis op je tablet ging snel.
Betaald via ideal.
Duidelijke afspraken, plus de levering keurig volgens afspraak.
Oude apparatuur werd keurig netjes meegenomen

Kevin 02-10-2023

Coolblue heeft producten en prijzen zie ik niet bij andere verkopers zie.
Ook is de service mega snel. 7 dagen in de week bezorging, dus je hoeft nooit lang te wachten.
Ze brengen het tto 4 hoog zonder lift, wat ik een hele grote plus vind!

Tjitske 02-10-2023

Shop is ontzettend overzichtelijk, je kan makkelijk en goed producten met elkaar vergelijken, en een aankoop is simpel gedaan. CoolBlue's keuze is een handig hulpmiddel. Deze heb ik bij het bestellen van eerdere producten, geregeld erbij gepakt om dingen te vergelijken.
Erg grappig is de wachttherapie.
Als een product niet goed blijkt te zijn, binnen garantietermijn, dan komt er altijd (uiteindelijk) een goede oplossing, heb ik gemerkt en daarom voelt het veilig en betrouwbaar om te bestellen bij CoolBlue.
Levering is heel snel.
Contact met CoolBlue is ook laagdrempelig en reacties vanuit CoolBlue snel en efficient.
Ik ben heel tevreden!

Yvonne 02-10-2023

Dyson V12 stofzuiger aangeschaft met een aantrekkelijke aanbiedingsprijs.
Ook snelle aflevering, alles prima verzorgd, zoals wij eerder met Coolblue
hebben ervaren.

MoJo 02-10-2023

Als je oven kapot gaat en je deze (bijna) dagelijks gebruikt, is het fijn dat er snel een nieuwe kan worden geleverd. En dat lukte bij Cool Blue. Veel keuze op een overzichtelijke site, en de levering verliep prima. Dus dik tevreden!

jack 02-10-2023

snelle levering. goede mogelijkheden om je artikel te zoeken. het artikel voldoed aan de verwachtingen. meerdere reviews van het artikel bekeken voorafgaand aan aanschaf.

Berrin Satir 02-10-2023

PostNL had mijn pakket verkeerd afgeleverd en slecht gecommuniceerd hun klantenservice maakte me erg gedemotiveerd. Toen belde ik de coolblue klantenservice. De mevrouw was zo lief en heeft me goed geholpen. Ze luisterde naar mijn klachten en heeft goed uitgelegd hoe coolblue me kan helpen met mijn vermiste pakket. Hierdoor voelde ik me stukke beter en meer hoopvol. Echt geweldige klantenservice!

Peter 02-10-2023

Snel online een smartwatch gekocht voor een verjaardag, volgende dag in huis! Prettig was de nazorg met mailtjes over tips en tools om alles in te stellen !

Iris 02-10-2023

Duidelijke omschrijving van product, snelle levering, netjes verpakt. Duurzame bezorging. Duidelijke communicatie in hun emails

Jos 01-10-2023

Ze nemen de tijd voor een klant en vragen spontaan of ze iets voor je kunnen betekenen

BenTor 01-10-2023

Prettige site, overzichtelijke voorwaarden, prompte levering. Niets op aan te merken.