Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

MoJo 02-10-2023

Als je oven kapot gaat en je deze (bijna) dagelijks gebruikt, is het fijn dat er snel een nieuwe kan worden geleverd. En dat lukte bij Cool Blue. Veel keuze op een overzichtelijke site, en de levering verliep prima. Dus dik tevreden!

jack 02-10-2023

snelle levering. goede mogelijkheden om je artikel te zoeken. het artikel voldoed aan de verwachtingen. meerdere reviews van het artikel bekeken voorafgaand aan aanschaf.

Berrin Satir 02-10-2023

PostNL had mijn pakket verkeerd afgeleverd en slecht gecommuniceerd hun klantenservice maakte me erg gedemotiveerd. Toen belde ik de coolblue klantenservice. De mevrouw was zo lief en heeft me goed geholpen. Ze luisterde naar mijn klachten en heeft goed uitgelegd hoe coolblue me kan helpen met mijn vermiste pakket. Hierdoor voelde ik me stukke beter en meer hoopvol. Echt geweldige klantenservice!

Peter 02-10-2023

Snel online een smartwatch gekocht voor een verjaardag, volgende dag in huis! Prettig was de nazorg met mailtjes over tips en tools om alles in te stellen !

Iris 02-10-2023

Duidelijke omschrijving van product, snelle levering, netjes verpakt. Duurzame bezorging. Duidelijke communicatie in hun emails

Jos 01-10-2023

Ze nemen de tijd voor een klant en vragen spontaan of ze iets voor je kunnen betekenen

BenTor 01-10-2023

Prettige site, overzichtelijke voorwaarden, prompte levering. Niets op aan te merken.

San 01-10-2023

Levering was prima. Belde 20 min van te voren op dat ze eraan kwamen. Nette levering

Marlon 01-10-2023

Prima aanbod en producten. Verbetering mogelijk bij bezorging. Vaak zeggen ze volgende dag bezorgd, terwijl ze dat (bij mij) nog nooit gehaald hebben. Meestal pas bezorgd 2 of 3 dgn na bestelling...

Ronald Guntlisbergen 01-10-2023

Alles klopte, tijdstip van levering, de aankondigingen....
Heel helder, bezorger had superdruk op zijn route maar bleef vriendelijk.

Spelt 01-10-2023

Mijn bestelling is snel geleverd! Het is een mooie pan voor een goede prijs.

Derk 01-10-2023

Koelkast netjes geleverd, oude retour, vriendelijke bezorgers, van te voren netjes gebeld hoe laat ze kwamen. Alles top!

Herman 01-10-2023

SD card ging ineens stuk. De ene dag een neiuwe besteld, de andere dag in huis. Super!

Koffiezetapparaat 01-10-2023

Perfect volgens afspraak geleverd en apparaat beantwoordt aan de verwachtingen

Joost 01-10-2023

Coolblue - de grappigste winkel met de beste prijzen. Ik was al heel lang op zoek naar een nieuwe tostimachine, maar de onweerstaanbieding van deze week kon ik inderdaad niet laten staan.

a v d ster 01-10-2023

nu voor de 2de keer gekozen voor cool blue en weer is alles goed en voorspoedig verlopen

Nathalie van Doorn 01-10-2023

Voor mij de beste winkel die er is.
Je kunt binnen 30 dagen iets terug sturen, zoals een iPad waar ik spijt van had dat ik niet de grote pro had gekocht maar de kleine. Vervolgens verkopen ze die ik terug had gestuurd op de website via tweede kans. Geweldig geregeld!
Ze zijn enorm behulpzaam, denken altijd met je mee, ik heb eigenlijk wel 100 plus punten te noemen.
Ik zal altijd hier kopen als ze hebben wat ik zoek! Mijn nummer 1 winkel!

JW 30-09-2023

Alles gaat gewoon goed. Grote zaken/kleine spullen: altijd goed. Jullie vormgeving/marketing ligt er wel erg dik bovenop, maar tovert inderdaad een glimlach op m'n gezicht. Mooi.

P 30-09-2023

Bestellen ging super makkelijk, snelle bezorging en keurig en vriendelijk bezorgers

Henry 30-09-2023

Ik ben heel tevreden met de friteuse zeer compact en fijn in gebruik.
Zeer tevreden.

Femke 30-09-2023

Goede service. Duidelijke beschrijving van het product en snelle verzending

Laura 30-09-2023

Tweede kans koelkast bezorgd, helaas display defect.
Mooi omgeruild en vriendelijke klantenservice

Bas89 30-09-2023

Altijd goed bij Coolblue. Betaalt soms ietsje meer dan bij concurrenten, maar met de service die ze bieden is dat het meer dan waard!

Frank 30-09-2023

's Avonds eenvoudig besteld en de volgende ochtend al in huis. Top service.

Schiebas 30-09-2023

De website is duidelijk en geeft genoeg informatie. Mijn bestelling werd vlot en op tijd geleverd.