Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

W. Veilbrief 05-10-2023

Was toe aan een nieuwe stofzuiger. Na een flinke zoektocht naar wat ik denk een goede keus is uitgekomen bij Coolblue. Daar was deze het goedkoopst. In de middag besteld en de volgende ochtend geleverd. Super.

Koenen 05-10-2023

Prachtige moderne omgeving waarin je op je gemak je keuze kan bepalen. Vriendelijke hulp met perfecte service plus advies!

Nathalie 05-10-2023

Hele prettige site om te shoppen
Erg fijn dat je zelf de dag van levering kunt kiezen. Coolblue is strak op tijd met de levering . Laten meerdere keren weten hoe laat ze komen.
Hele fijne ervaring

Marius 05-10-2023

Het was een moeiteloze ervaring om via de webshop een bestelling te plaatsen, en ik was aangenaam verrast door hoe vlot en efficiënt alles verliep. De website was gebruiksvriendelijk en het bestelproces was eenvoudig te volgen. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, werd mijn pakketje snel verzonden en ik ontving het in uitstekende staat. Kortom, het was een prettige ervaring om via de webshop te bestellen, en ik ben zeer tevreden over de snelle en probleemloze levering.

Julius 05-10-2023

Pakket werd snel bezorgd, enige foutje was dat de bezorger bij het verkeerde huis stond. Voor de rest prima service

nel 05-10-2023

mooie duidelijk foto s van wat je koop .en vriendelijke medewerker en ook niet duur mooie tablet voor dat geld

Arno 05-10-2023

Ik ben al jaren "klant" bij Coolblue. Ze zijn wellicht niet de goedkoopste, maar het assortiment is overzichtelijk en in mijn beleving bieden ze geen "troep" aan. Daarnaast is de service (levertijd, garantie, bereikbaarheid) dik in orde en heeft zelfs al een paar keer mijn verwachtingen overtroffen. Oftewel gewoon een goede en betrouwbare partij. En als een keer iets niet bevalt zorgen ze dat het snel en naar tevredenheid wordt opgelost.

Jeffry 05-10-2023

Het aanbod op de website was beter en overzichtelijker dan bij andere, meer keus en goed overzicht in de mogelijkheden.
De prijs was prima .
Levertijd binnen 24 uur was perfect, vooral de meldingen over het tijdstip was perfect.

Seth 05-10-2023

Heel erg goed geholpen, kon snel mijn bestelling ophalen en medewerkster was erg vriendelijk. Ook kwamen de emails over mijn bestelling en het factuur snel binnen en waren ze heel erg overzichtelijk, ik raad Coolblue zeker aan :)

Mariska 05-10-2023

Ongelooflijk snelle en nette bezorging. Prijzen zijn ook goed. En van de informatie op de website werd ik gewoon vrolijk! Na het bestellen kon je doorklikken op een link: wat kun je doen tijdens het wachten op je pakket. Dat was hilarisch om te lezen. Ik had zeker een glimlach op mijn gezicht!

R 05-10-2023

Snel geleverd. Goede informatie tijdens de levering.
En een fijn mailtje met tips over mijn nieuwe aankoop.

Derks 05-10-2023

Afgelopen maandag heb ik een smartwatch aangeschaft via Coolblue. Hier heb ik lang over nagedacht en maandag heb ik, met het oog op mijn eigen verjaardag, mijzelf een mooi cadeau gegeven. Dinsdag werd de smartwatch bezorgd. Tof! Ik ben de eigenaar van een mooie Samsung Galaxy 6 classic. Super fijn. €399,- is een flink bedrag, maar ik had er lang over nagedacht. Tot mijn grote ergernis zie ik dat dezelfde smartwatch gisteren, 2 dagen later, ineens €30,- goedkoper is geworden op de website van Coolblue. Erg vervelend.

Wat nog vervelender is, is dat Coolblue ook nog aanbeveelt om er spullen bij te kopen. Bijvoorbeeld een ander horlogebandje om te variëren. Wat blijkt? Dit is exact hetzelfde bandje als dat standaard met de smartwatch wordt meegeleverd. Kosten? €55,-.
Ik heb in totaal dus €449,- uitgegeven aan iets wat ik 2 dagen later voor voor €369,- had kunnen aanschaffen. Dat vind ik niet per se heel klantvriendelijk van Coolblue.

Ik sla Coolblue voortaan even over.

Wessel 05-10-2023

Duidelijke, klantvriendelijke website. Goede filters, adviezen en product specificaties.

Gerjan 05-10-2023

Makkelijk gevonden en snel geleverd. Product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Renske 05-10-2023

De webshop is overzichtelijk en werkt fijn. Wat ik vooral fijn vind, is dat CoolBlue je bestelling snel levert en dat je de mogelijkheid hebt om evt een dag uit te kiezen dat je bestelling geleverd word.
Daarnaast zijn de woordspelingen altijd leuk om te zien!

Sander 05-10-2023

Goede prijs, perfecte service en leversnelheid.
Zeer nette bezorger met een uiterst klantvriendelijke instelling.

Menno 05-10-2023

Goede aanbieding van een micro-sim kaart en vlot geleverd per briefpakje. Mijn telefoon werd er blij van.

EddyV 05-10-2023

Toegankelijke webshop met vergelijkingsmogelijkheden. Goede prijs/kwaliteitsverhouding en goede service

Yvonne 05-10-2023

Ik ben blij dat Cool blue de pedaalemmerzakken van Brabantia type j heeft.
Het is namelijk niet makkelijk om deze voor een redelijke prijs te vinden.
Maar Cool blue heeft ze en snel geleverd!

J 05-10-2023

Zeer slechte service. Product defect, tot 3x toe retour gestuurd en uiteindelijk krijg ik de mededeling dat ik niet originele accessoires heb gebruikt (wat niet waar is) en dat ik onderzoekskosten moet betalen om het apparaat terug te krijgen, anders wordt het vernietigd. Welke verkeerde accessoires ik gebruikt zou hebben kunnen ze me niet vertellen (omdat het niet waar is). Diverse keren contact met klantenservice maar nul op het rekest. Nooit meer Coolblue voor mij.

Mark Makelaar 05-10-2023

Ik vind cooblue vaak een hele fijne winkel vanwege de service. Je hebt het idee dat kwaliteit gegarandeerd is en indien er wel een probleem optreed dit zal worden opgelost.

Karin 05-10-2023

Avond ervoor voor 24.00 besteld en de volgende dag al stonden ze om 8.20 al voor de deur. Ik was verbluft. Het was namelijk de eerste keer dat ik daar iets bestelde....... En ik had de leukste en aardigste bezorgers van Cool Blue. 👍🏻
Ga zo door!!

Imke van de Venne 05-10-2023

Levering kon je kiezen voor een groene bezorging, die minder energie kost. Heel fijn dit mee te kunnen nemen in je keuze als klant. Product naar wens en doet het goed. Prima communicatie over alles. Dank voor de goede zorgen.

Fred Goudriaan 04-10-2023

Om zeker te zijn dat de bestelling en snelheid van leveren goed zou verlopen, gekozen voor Coolblue.
Ik had dit al eerder ervaren.

Hans 04-10-2023

Zondag Fifa24 besteld, omdat mijn zoontje zo graag de nieuwe versie van Fifa wilde en maandag gelijk kunnen spelen! En natuurlijk bezorgd Coolblue milieubewust met de fiets(!) het pakketje. Netjes op de hoogte via mail en sms! Kortom perfect weer!