Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John 08-10-2023

Super shop, altijd snelle levering, goed advies, goede service. Zeer tevreden.

Peter 07-10-2023

Overzichtelijke online shop ervaring met handige filters zodat je exact vindt wat je nodig hebt.
Snel en in goede staat geleverd.

Jeroen Vermeeren 07-10-2023

Heb tablet aangeschaft met bescherm hoesje en een zelfde hoes extra maar die paste niet bij de andere tablet
Alles netje en snel geleverd uiteraard
Andere dag gebel want was foutje in me account voor te retourneren
Alles direct en netjes opgelost
Zeer tevreden over de levering en klantenservice echt toppie

Hans. 07-10-2023

Correcte info op website. Snelle bestelling en levering.

Product voldoet geheel aan mijn wensen. Levert goed en helder geluid op om voice-over in te spreken.

JanQ 07-10-2023

Waarom Coolblue? Ja eigenlijk ongeveer door vanalles. Goed toegankelijke website; enorm assortiment; keuzehulp en fantastische uitleg over specificaties en werking van producten; redelijke prijzen (wel uitkijken); makkelijke bestelprocedure; supersnelle levering, voor zover ik weet, geen partners die spullen te koop aanbieden via de website, stenen winkels (afhalen e/o contact).

Valentijn 07-10-2023

Nu al twee keer besteld in korte periode. De eerste keer was een paar werkgeheugen van Corsair. Opgehaald in de winkel met de hulp van een ontzettend vriendelijke medewerker. Echt super leuk, en natuurlijk genoten van de gratis Chocomel hahhahah. De tweede keer kwam een hele gezellige jonge damen langs de deur, met mijn moederbord. Snel praatje gemaakt en zij was super snel met de levering! Echt een TOP ervaring!

Steven 07-10-2023

Zeer tevreden over de bestelling, order, afhandeling en bezorging van mijn produkt.
Snelle levering, duidelijk tijdvak waarin bezorgd wordt, chauffeur belt kwartiertje voor aankomst. Duidelijke uitleg waarop te letten bij 1ste gebruik apparaat (wasmachine).

LD 07-10-2023

Product besteld voor een goede prijs en wordt snel geleverd. Goede updates over de levering :)

Steven 07-10-2023

Goed product (televisie, maar koop er vrijwel alles) voor concurrerende prijs. Goede service, weinig gedoe als er een keer iets kapot is. En zeer vriendelijk personeel

Hannie 07-10-2023

Keurig en zeer snel . Alles volgens de bestelling. 's Avonds besteld andere dag in de ochtend was de bestelling er.

Gabriela 07-10-2023

Super vriendelijke bezorgers die de wasmachine en droger snel en vrolijk hebben geïnstalleerd. Toppers!

Jao 07-10-2023

Snelle levering! Fijn dat je zelfs als je even voor middernacht besteld, je alsnog de volgende dag in de ochtend het bestelde in huis hebt. Nog geen 10 uur later! 👍🏼

Mw. Damen 07-10-2023

Zo fijn dat ze een eigen bezorgdienst hebben, ook snel bezorgd en kundige en vriendelijke medewerkers.

Brian 07-10-2023

Snelle levering en reactie klantenservice als de bestelling niet geleverd is.

monique 07-10-2023

de beste prijs voor het artikel na het surfen op internet, geen verzendkosten, goede en snelle levering, beter kan niet !

Hennie 07-10-2023

De manier waarop via de site met jou als koper wordt meegedacht is subliem. Bestelling geplaatst en als koper gekozen om het product zelf in een Coolblue winkel op te halen. Ook het ophaalproces is tot in de puntjes geregeld. Dus voor mij een score van een cijfer 10.

Hennie 07-10-2023

Wg 07-10-2023

Pakket afgeleverd door eigen fietskoerier in complete andere straat. Klacht ingediend. Echter krijg je als antwoord op vraag om dit door de koerier zelf op te lossen omdat het niet onze fout is:
Door een bezorgfout is dit helaas niet mogelijk. We vragen je daarom echt even langs te gaan bij ( adres waar afgeleverd ) ) (Mocht het pakket daar niet liggen, dan kunnen we uiteraard kijken naar een alternatieve oplossing. Wij moeten dus de fout van coolblue gaan oplossen.
Nog steeds geen pakket ontvangen en ook geen geld terug.

Nur 06-10-2023

Ik ben ontzettend tevreden met mijn ervaring bij Coolblue. De service was uitstekend van begin tot eind. De website is overzichtelijk en makkelijk te navigeren, waardoor ik snel vond wat ik zocht. De bestelling werd razendsnel geleverd, zelfs sneller dan verwacht! De producten waren goed verpakt en kwamen in perfecte staat aan. Bovendien vond ik het erg fijn dat ik de levering kon volgen, zo wist ik precies wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Ik kan altijd de bestelling probleemloos terugsturen, zonder gedoe. Kortom, ik ben uiterst tevreden en zal zeker weer bij Coolblue bestellen in de toekomst!

R. Knoetel 06-10-2023

Cool blue heeft een overzichtelijke website en biedt bij bv aanschaf van een laptop een keuzehulp om een laptop te kiezen, die geschikt is voor waar je hem voor wil gebruiken. Verder goede klantenservice en goede omruilvoorwaarden. De producten zelf zijn ook goed. Levering is zeer snel. Ik zie alleen pluspunten.

Marcel 06-10-2023

Een mooie koelkast, goed geïnformeerd over de levering en keurig op zijn plaats gezet en geinstalleerd

Marit 06-10-2023

Als ik voor coolblue kies, dan weet ik dat ik kan garanderen op een goede, vlotte levering. Producten zijn netjes verpakt en de verzendtijd is precies zoals aangegeven. Voor hardware ga ik altijd naar Coolblue!

Nancy 06-10-2023

Bestelde artikel is niet geleverd want bezorger had bedacht dat het huis onbereikbaar was ivm wegwerkzaamheden.
Als bezorger geluisterd had naar de instructies hoe het adres aan te rijden, had hij gemerkg dst er geen sprake was van wegwerkzaamheden en dat het huis gewoon bereikbaar is. De boute uitspraak van de klantenservicemedewerkster dat bezorger pas bezorgd als er geen wegopbrekekingen zijn, slaat nergens op. Product is derhalve geannuleerd maar betaling ad € 999,00 is nog niet retour ontvangen. Sorry ik ben echt heel erg ontevreden. Inmiddels artikel bij een ander besteld en is ook zonder probleem geleverd!!!!

Tom 06-10-2023

Goed product, goed advies en correcte levering. Kortom je krijgt wat je besteld én op de snelle levertijd.

Frank 06-10-2023

De webshop is overzichtelijk en heeft een goede "look & feel". Ieder product heeft dezelfde, overzichtelijke indeling, de productie-informatie is uitgebreid evenals de reviews. Een goed gevoel geeft daarbij dat je altijd nog naar een fysieke winkel kan gaan voor extra advies.
De bezorging verliep prima en daarbij zijn meerdere mogelijkheden voorhanden zodat je ook daar keuzes kan maken.