Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Peter 09-10-2023

Besteld en meteen op kunnen halen in de winkel. Goed en overzichtelijk systeem in de winkel en uiterst vriendelijk personeel.

Martijn van Oijen 09-10-2023

Coolblue heeft een goed assortiment en een top service. Bestellingen worden altijd snel verstuurd zodat je snel kan genieten van je nieuwe aankoop.

Joana 09-10-2023

Makkelijk online shoppen, duidelijk omschreven en snelle levering! Vrijdag middag besteld, zaterdag ochtend met fiets geleverd!!

Regula Roelofsen 09-10-2023

Snelle levering en goede aftersale service. Klein probleempje was snel opgelost

Diederik 09-10-2023

Wanneer ik huishoudelijke apparaten koop kies ik altijd voor Coolblue. De website is duidelijk en goed te gebruiken (met name voor vergelijkingen), de klantenservice is uitstekend, en het afleveren en monteren verloopt altijd goed. Leveren gaat ook heel snel, vaak door de eigen dienst. Coolblue is geen prijsvechter maar de uitstekende service is het zeker waard.

Trucker Bart 09-10-2023

Zoals altijd netjes en op tijd bezorgd. Van bestelling tot aflevering prima verzorgd!

Leen 09-10-2023

duidelijke vergelijkingsmogelijkheden, snelle levering
miste alleen de beloofde mail over het tijdstip van leveren, maar toen was hij er al.....

Rinke 09-10-2023

Vriendelijke winkel, duidelijke site en vriendelijke bezorging op de aangekondigde tijd.

R 09-10-2023

Goede site. Goede prijs. Als je een vraag hebt reageert de klantenservice erg snel, en de bezorging was gratis en de volgende dag al in huis ! Top

Joke 09-10-2023

De website is duidelijk en overzichtelijk. De bestelling wordt heel snel geleverd en netjes geleverd.

Bianca 09-10-2023

Bestelling gedaan, dag er na in huis. Meteen daarna een mail met tips over het artikel. Dat is service.
Ze maken voor mij waar wat ze zeggen en een beetje extra!

Manja 08-10-2023

Coolblue is een fijne webshop, waar het zoeken naar wat je nodig hebt gemakkelijk gaat. De bezorging is heel snel (wij hadden het de volgende ochtend al thuis). En de prijzen zijn vergelijkbaar of voordeliger met elders. Wij zijn zeer tevreden.

Cynthia 08-10-2023

S’avonds besteld, volgende dag geleverd op de fiets. Aflever tijden worden snel en goed gecommuniceerd. Super!

Bob 08-10-2023

Coolblue had het door mij gezocht artikel voor een goede prijs. En heeft mij nooit teleurgesteld met een late levering. Zo ook nu: zondag 23:00 uur besteld - maandagochtend afgeleverd.

Ruud 08-10-2023

Cool blue niet de goedkoopste, maar de service, vriendelijkheid en daarmee vertrouwen, maakt het ik het artikel bij / via hun koop.

Jean Scheijen 08-10-2023

In alle eerlijkheid is Coolblue altijd de eerste website waarop kijk voor electronica en dergelijke. Eén overzichtelijke website, ruim assortiment en snelle levering maakt dat ik tot een vaste klant behoor. Daarnaast heb ik uit eigen ervaring geleerd dat ze een hele goede service bieden wanneer er iets niet in orde is.

Laptop 08-10-2023

We waren aan een nieuwe laptop toe en dat was makkelijk kiezen bij Coolblue goede kwaliteit en heel snel geleverd.

Christi 08-10-2023

Coolbleu is opzicht een prima winkel als je er iets wilt kopen. De levering is goed. De klantenservice is goed te bereiken zeker als je de terugbel functie inschakelt .
Tot er iets mis is aan je apparaat dan loopt ineens alles niet meer zo soepel.
Wij tobben nu ruim een half jaar met storingen aan ons oven. Het is niet meer te tellen hoeveel verschillende werknemers we aan de lijn gehad hebben .Het zijn niet alleen verschillende werknemers ze vertellen ook allemaal iets anders. Inmiddels hebben wij een klacht ingediend, dan verwacht je toch een oprechte excuses. Maar nee we krijgen een standaard e-mail terug meer niet. De medewerkers zijn vriendelijk maar werken puur naar de systemen van Coolbleu en kunnen niet anders denken. Jammer heel jammer. De reparatie gaat over 5 schijven . Best ingewikkeld. Niemand werkt er echt samen. Ergens zit er een grote knik in de communicatie en empathie.Voor ons houd het een beetje op bij Coolbleu .
De volgende keer wordt het gewoon een winkel hier in ons eigen woonplaats.

Ruben 08-10-2023

De service was goed, levering was snel. En de hulp was ook goed! Niks op aan te merken

Paul 08-10-2023

De site begeleide me goed met het kiezen van mijn producten, echter werd er wel de volgende dag bezorging gezegd waarna bleek dat in de dag erop coolblue nog geen tijd om pakketje te versturen en kwam het een dag later

Manon 08-10-2023

Goede en snelle service.
Fijne en eerlijke omschrijving van het product, ook goede product review.

Alouette 08-10-2023

Coolblue doet z'n naam eer aan. De kerels in blauw waren cool. Ze waren vriendelijk, sterk, snel en hadden humor. Ook gaven ze goed advies over het installeren van onze aankoop en informatie over de garantie ervan. Ze hebben de wasmachine netjes op z'n plek gezet, wat fijn was, want zelf ben ik niet sterk genoeg om een wasmachine te tillen. Top service dus. Tot nu toe altijd tevreden geweest met Coolblue. Ik raad iedereen aan hier te bestellen!

Ben 08-10-2023

Ondanks dat de aangekochte NAS en 2 harddisks bij Coolblue iets duurder waren dan sommige shops elders heb ik toch voor Coolblue gekozen. Dit, vanwege eerdere ervaring met Coolblue bij garantie afhandeling etc. Ik ben daar zeer over te spreken. Gewoon geen discussies. Ook de site is zeer duidelijk, zeker met de aanbevelingen die worden gedaan bij de aangeboden producten.

Vincent 08-10-2023

Bestel portaal werkt goed. Mogelijkheid van een winkel in de buurt. Goede ervaringen met service

Ole 08-10-2023

Makkelijk en overzichtelijke website! Prijzen zijn eerlijk, werkt allemaal heel vlot en bezorgen is ook nooit een probleem geweest. Enigste minpuntje dat een ophaalpunt minimaal 1,5 kilometer verderop is en ik bij andere websites om de hoek mijn pakketje kan ophalen.