Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Twaver 16-05-2022

Bestellen ging makkelijk en vlot en de bestelling is de volgende dag door vriendelijke bezorgers op de gewenste plek gezet en oude apparaat ging gewoon mee retour .

Blueke 16-05-2022

Vriendelijke ontvangst, artikel wordt uitvoerig uitgelegd. Indien er niet direct iemand je kan helpen, wordt je voorzien van een lekker kopje koffie of thee.

Vullinghs 16-05-2022

Prijs was gunstiger dan de gysieke winkels. Levering prima op tijd. Keurige koeriers. Kortom: een 10 met een griffel!

Karin 16-05-2022

Pluspunten: goed product en snel geleverd
Minpunt: telefonisch niet bereikbaar

Mario 16-05-2022

Altijd snelle levering, goede prijzen en top produkten. Coolblue zou voor elke winkel een voorbeeld moeten zijn.

Rob Oldenburg 16-05-2022

Ook belangrijk is het 2e kansje. Bespaart ook het mileu. En ook nog eens snel geleverd, met de goede service.

Bart 16-05-2022

Makkelijke shop. Groot assortiment kwa elektronica. Goede prijzen en leuke acties. Klantenservice neemt ook de tijd voor. Als je iets wilt bestellen en Coolblue.nl heeft het, bestel het daar!

Marijke 16-05-2022

Goede communicatie, product op tijd afgeleverd en goede prijs door de tweedekans opties die Coolblue aanbiedt.

Sjoert Miedema 16-05-2022

Keurig optijd gebeld voor de levering. 2 nette vriendelijke bezorgers die hun werk graag doen. Wasmachine zelfs nog aangesloten. Ze kwamen nog met het aanbod een slang aan de droger te monteren zodat je de opvangbak niet meer hoeft te legen. Kan niet beter!!

Lieke 16-05-2022

Erg tevreden over Coolblue. Prima service, snelle levering per fiets-koerier!

Martijn 16-05-2022

Snel, duidelijke communicatie en ook eerlijk (ps5 verloten ipv massaal laten kopen door opkopers)

Dennis 16-05-2022

supersnelle service, volgende ochtend al in huis. Via de website kun je gemakkelijk bestellen.

Guido 16-05-2022

Snelle levering. Aardige bezorger via de fietsbezorgservice. Was op tijd. SMS vantevoren ook prettig,

Robin Smit 16-05-2022

Duidelijk specificaties bij producten op de website.

Wanneer je contact opneemt met de klantenservice wordt je altijd vriendelijk en kundig geholpen.

Ga zo door Coolblue 🥳

Eline 16-05-2022

Altijd snelle levering, fijne (goed bereikbare) klantenservice die problemen gauw oplossen op een nette manier en vaak extra reviewfilmpjes of extra plaatjes (bijv. om in te schatten hoe groot horloge om de pols is) van Coolblue zelf. Dat maakt het voor mij één van de fijnste webshops!

Harm 16-05-2022

Ik zocht een roze jbl speler voor verjaardagskado. Coolblue was de enige shop die dat kon leveren. Bezorging binnen een dag.

Merle 16-05-2022

Het is vooral fijn hoe alles is aangegeven op de website. Van de informatie van het product tot het bestel proces. Eenmaal in de winkel wordt je goed geholpen door vriendelijk en kundig personeel

Arjan Verduin 15-05-2022

Super fijne winkel met een geweldige service en uitgebreid assortiment. De prijs ligt vaak net ietsje hoger dan de echte prijsvechters, maar ik heb het er graag voor over, want bij Coolblue krijg je er betrouwbaarheid en service voor terug, wat bij andere winkels nogal eens te wensen over laat als je product bijvoorbeeld defect raakt. Vrijwel altijd word ik direct, goed en netjes geholpen door Coolblue.

Wim 15-05-2022

Altijd een glimlach... en keurig geinformeerd en alles op tijd geleverd. Makkelijke website. Ik vind het gewoon een prettig bedrijf.

Willard 15-05-2022

Besteld en volgende dag in huis, netjes een belletje van te voren en zeer vriendelijk personeel.

Annelies Beihuisen 15-05-2022

Ik heb voor coolblue gekozen,vanwege de positieve verhalen, over goede service en snelle leverijng

Vledder 15-05-2022

Altijd goede ervaringen met mijn bestellingen bij Coolblue.
Zeer gebruiksvriendelijke site, snelle levering en vriendelijke medewerkers.

Ad 15-05-2022

Een van de snelste, zo niet de snelste leveranciers. Goed product! Milieuvriendelijke bezorging met een bakfiets. Stipt op tijd volgens het tevoren aangegeven tijdsblok.

Jacquelien 15-05-2022

Duidelijke info over het product
Overzichtelijk
Goede communicatie
Snelle afhandeling .
Bij problemen ook snelle afhandeling en duidelijke communicatie.

Niels 15-05-2022

Perfecte levering. ruim op tijd makkelijk dat er word gemeld dat de bezorger/bezorgster onder weg is, Binnen de aangewezen tijd ontvangen.
Het product (een laptop) was goed omschreven op de website en netjes zonder schade geleverd.
Een makkelijke selectie was te maken door middel van het vinken van de gewenste specificaties. Ik zal vaker als ik iets nodig heb de website bezoeken voor een juist product.

Zeker aan te bevelen.