Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

AJC 02-09-2021

Goede website, makkelijk te bestellen, volgende dag bezorgd, alles zoals verwacht.

? 02-09-2021

Zoals gewoonlijk, betrouwbar en snel.........................................................

Roy Gielen 02-09-2021

De site is makkelijk navigeerbaar. de prijzen zijn conform de markt en levering en informatie word altijd correct gegeven.

Roon 02-09-2021

Topservice
Doen wat ze beloven
Geweldige site
Ik heb nooit iets te klagen over hun

Ryanne Manuel 02-09-2021

I find the website really nice and informative, ordering goes super easy and then delivery also goes super easy. And if needed the delivery person is very helpful with setting the product up.

Anoniem 02-09-2021

Coolblue is betrouwbaar en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering en manier van betalen is bekend en betrouwbaar

Rodney Weterings 02-09-2021

Snel, foutloos en vriendelijk. En ook als er iets is kun je rekenen op een organisatie die niet moeilijk doet en een fout heel snel herstelt!

Martin 02-09-2021

Normaliter altijd een goede ervaring. Nu weer een behoorlijke bestelling geplaatst en na meerdere keren bellen en eeuwig in de wacht te hebben gezeten probleem na dagen verholpen. Niet de service die ik gewent ben van jullie...

Vincent 02-09-2021

Ik heb 2 identieke telefoons gekocht bij Coolblue echter waren ze niet identiek verpakt, de zegels aan de doosjes waren niet identiek en bij 1 telefoon los, ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice welke mij super gerustgesteld heeft, ik mocht de telefoon op vakantie proberen en mocht er iets zijn of mijn wantrouwen bleef mocht ik hem daarna direct komen ruilen! Dat is service zodat ik toch een toestel had en alles kon doen wat ik nodig had.

Fred Blaauw 02-09-2021

Alles klopt rond de bestelling, van alle gemakken voorzien en ook snel. Ik bedoel met name de klantgerichtheid, de productinformatie op de site, een goede prijs/kwaliteitsverhouding enz.

Mike 02-09-2021

Op 27-08-2021 een Samsung smartwatch besteld met online de vermelding 'Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd". Tweemaal nooit bezorgd gekregen en we zijn nu 6 dagen, wachten op de leveringsdag (met levering ergens tussen 08:00 en 22:00uur vermelding), 74 minuten bellen met de klantenservice en uitgebreid communiceren op messenger verder. Zojuist geannuleerd waarbij de dame van de klantenservice niet echt inzichtelijk had hoe één en ander administratief door haar collegae eerder geregeld was. Nu dus maar hopen dat de retour betaling wel inderdaad uiterst 3 dagen gaat duren. Alles met een glimlach. Slechte zaak.

Elisabeth 02-09-2021

Zondag namiddag besteld en de volgende ochtend voor 12 uur al in huis. Dar vind ik service!

Elisabeth 02-09-2021

Prettige en duidelijke website.
Product zondag namiddag besteld en zeer snel bericht dat het al maandag bezorgd zou worden.
Al voor twaalf uur maandag in mijn bezit!!

Ab 02-09-2021

Soms heb je veel woorden nodig. soms volstaan enkele woorden. Kort gezegd, snelle levering, juiste product, prima kwaliteit. Cijfer gebaseerd op één enkele bestelling.

NN 02-09-2021

Snel, betrouwbaar, klantvriendelijk, goedkoop, veel keuze, verstand van zaken.

Roelf Veldman 02-09-2021

Mijn interesse in voornamelijk computer gerelateerd. Ik ben blij met jullie kennis in de andere producten en zal daar ook graag gebruik van maken. Ik ben altijd open en netjes geholpen en kon dan een goede keuze maken.

Jvde 02-09-2021

Makkelijk shoppen, goede website. Je wordt min of meer 'geholpen' een account aan te maken, voor ik t wist had ik een account terwijl dat niet perse was wat ik wilde. Snelle levering volgens afspraak en duidelijke communicatie over het tijdsblok. Prijzen vergelijkbaar met andere onlineshops.

Marie José 01-09-2021

Prijs en kwaliteit is zeer goed en de supersnelle levering in goede verpakking , daar word je gewoon blij van

Lennard 01-09-2021

Prima service, Rodney, de bezorger, belde keurig of het mogelijk was om eerder te komen. Plaatste vaatwasser netjes binnen en nam de oude mee. Ook de overbodig bestelde afvoer slang werd zonder probleem retour genomen. Top service

Elburg 01-09-2021

Komen altijd hun afspraken na, mega snelle levering! Wanneer je er zelf online niet uitkomt en belt, zijn ze super behulpzaam en weten waar ze het over hebben en geven goed advies.

CeeKaa 01-09-2021

Alles in het bestelproces gaat soepel. En had een verzoek mbt levering, dat vlot werd afgehandeld naar wens.

Koen 01-09-2021

Ja! Goede website, alles overzichtelijk en fijn dat je kan vergelijken. Leuke en duidelijke communicatie nog bestellen. Vriendelijke bezorgers en geven goede service. Alles top!

Erik 01-09-2021

Prima service, bestellen gaat makkelijk, fijne prijs en ook nog een instructie filmpje erbij

ronald 01-09-2021

de klantendienst van coolblue is altijd vlot bereikbaar en ook erg toegankelijk. weten wie ze moeten hebben voor moeilijker vragen. ook fijn dat je altijd makkelijk weer kan retourneren of annuleren. ook dát is in hun webshop goed geregeld. niet altijd de goedkoopste, maar goede service is zeker wat waard

Gerrit 01-09-2021

Handige reviews, keuze uit bezorgpunten en snelle levering en berichtgeving daarover.