Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4130 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jenni 26-05-2022

Good offer on the product (very good price), and super fast delivery! I trust CoolBlue to be legitimate.

Roan 25-05-2022

Het is goed georganiseerd en vele vriendelijke mensen met goede bezorging. Het product is in een goede staat aangekomen. Top!

Ben W 25-05-2022

Ik shop niet meer, ben overtuigd van goede en snelle dienstverlening voor prima prijs met vaak onder de prijs van anderen. En hoe leuk nu voor het eerst via fiets bezorging bij ons! Top top top en goed voor milieu en gezondheid van de cool blue medewerker. Win win win situatie! Keep going like thuis, cool blue and green!

MN 25-05-2022

zoekfunctie binnen de site erg handig. Snelle levertijd (zoals aangegeven op de site). Prima behandeling in de winkel bij retournering verkeerd besteld artikel.

Jeroen 25-05-2022

Mooie stevige verpakking!
Je word helemaal op de hoogte gehouden waar je pakket is. En…. Hij is er nog snel ook!! Helemaal top Coolblue

Nelly 25-05-2022

Overzichtelijke webwinkel. Snel mijn item gevonden. Daarna duidelijk de bestelling kunnen afronden.

Melanie 25-05-2022

Fijne webshop, de gaming muis en muismat was voorradig en de muis was veel goedkoper dan bij die ander grote webshop. Je loopt geen enkel risico omdat je alles terug kunt sturen indien iets niet bevalt.... Ook is het prettig dat je het pakket bij een verzamelpunt kunt laten bezorgen, dit meteen 's morgens om 8 uur al werd gedaan en ik nog vóór de normale bezorgronde mijn pakket kon ophalen! Kortom: prima producten en prijs tegen uitstekende service.

Gaby Spoeltman 25-05-2022

Super snel bezorgd. S’avonds besteld en de volgende middag in huis. Verder geen ervaring.

Yvonne 25-05-2022

Er word altijd reclame gemaakt voor 23.59 uur besteld morgen in huis ( ook zondags )
Onze ervaring is jammer al vaak genoeg anders . Maar je blijft er wel voor thuis😭

Kitty 25-05-2022

Besteld en binnen de afgesproken tijd geleverd netjes verpakt, via sms op de hoogte gehouden., helemaal top!

Kitty 25-05-2022

Sanne 25-05-2022

Fijne website waar je de verschillen tussen de producten makkelijk kan vergelijken. Vlotte levering.

Jim 25-05-2022

Geen puntje van kritiek te bedenken over het verloop van mijn bestelling. Tweedehands airpods pro gekocht met een mooie korting. Omschreven als opengemaakt maar nieuw klopt helemaal. Dit plus de Coolblue garantie geeft mij geen reden om te twijfelen. Verzending was ook super snel.
Erg tevreden :)

PvH 25-05-2022

Makkelijk en overzichtelijke website. Klantenservice is snel en zeer klantvriendelijk.

Kim 25-05-2022

Overzichtelijke website met veel filter opties om gericht te zoeken, snelle levering, zeer tevreden.

S.g 25-05-2022

Ondanks research online nog extra informatie gekregen in de winkel, accurate voorraad online van de winkel ondanks dat het zondag was en snel alles geregeld

Jan Willem 25-05-2022

Coolblue heeft tot nu toe altijd mijn verwachtingen overtroffen.
Zowel met retouren, en op tijd leveren. Alles volgens afspraak.

Harry Vogels 25-05-2022

Duidelijke ondersteuning met het zoeken naar een gepaste keuze van mijn aanschaf.
Correcte en vriendelijke levering.

richard van lier 25-05-2022

zoals verwacht goede en betaalbaar producten en snelle levering
en overzichtelijk site je kan producten goed vergelijken

Anton 25-05-2022

Ik zocht een vriezer en kwam bij Coolblue terecht. Fijne webwinkel produkten zijn gemakkelijk te vinden. Snelle levering. Perfect.

xkr 24-05-2022

Kom hier al vele jaren en wordt altijd prima geholpen door vriendelijk personeel die nog echt de tijd voor je nemen met deskundig advies. Winkel is altijd schoon en opgeruimd.

F 24-05-2022

Wat een slechte zaak, ik had een telefoon besteld met dat het de volgende dag word bezorgd. Het zou worden bezorgd door Budbee. De eerste dag werd het al niet bezorgd (annulering) ik nam contact op met coolblue en deze gaven aan dat ze niets konden doen en dat het waarschijnlijk wel de volgende dag zou komen. Ook was dit niet het geval. Ik gaf aan een andere te willen ontvangen of mijn geld terug. Dit kon niet omdat het pakket kwijt was moest ik maar wachten tot het weer terecht was. Dit kon max 5 dagen nog wel duren voor ze een andere zouden kunnen verzenden. Echt belachelijk, ze maken reclame dat het de volgende dag in huis is...
Ik kon wel een nieuwe bestellen maar dan moest ik wel eerst dat bedrag nog een keer betalen en dan als de eerdere bestelling terecht was, of de tijd verstreek zou ik mijn geld daarna pas terug krijgen.
Na twee dagen afgewacht te hebben maar weer eens gebeld, en toen was ineens het pakketje terecht en konden ze hem wel weer versturen. Zo was ik ruim een week verder na bestelling.
Echt een slechte service.
Officiele reactie van Coolblue 27-05-2022

Beste F,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de levering net even anders loopt dan afgesproken. Hier balen wij ook van.

Sorry! voor het ongemak.

Coolblue

Jolanda 24-05-2022

Cool blue heeft echt de allerbeste service die mogelijk is. Daarom ook nu weer voor hen gekozen. Daarnaast is het ook superhandig dat ze standaard op zondag bezorgen en een tijdslot van een uur reserveren. Je hoeft dus niet een halve dag thuis te blijven als je een pakje verwacht.

Yolanda van Hasselt 24-05-2022

Ik kijk altijd eerst bij Coolblue omdat ik het een heel fijne winkel vind met prettig personeel dat alle tijd voor je neemt en duidelijke uitleg geeft over het product waarin je geïnteresseerd bent, waardoor je altijd overtuigd bent van de juistheid van je keuze. Ook online. Overzichtelijke website en duidelijke uitleg over de producten, waardoor je een goede afweging kunt maken.

Rien 24-05-2022

Wat een prima bedrijf met een geweldige service, en enorm vriendelijke medewerkers daar kunnen andere bedrijven nog een voorbeeld aan nemen.