Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Hermano 11-04-2021

Goede prijs en kwaliteit verhouding. Mooie uitvoering werkt goed zeer tevreden.

Koppijn 11-04-2021

Goed product , mooie prijs voor de bundel , en snelle levering . Direct de juiste spullen bij kunnen bestelen en zelf niet thuis hoeven zijn voor aanname .

Betsy Vermast 11-04-2021

Prima compacte ....Tablet Samsung Galaxy A7....Werkt zoals ik wilde.En snelle levering...

John Stoops 11-04-2021

Wij hadden woensdag een broodrooster besteld en donderdag zou die bezorgd worden.
Dat is toch snel. We kregen elke keer we zijn onderweg en je blijft er voor thuis.
Maar helaas in de avond kregen we een mail dat ze geprobeerd hebben de bestelling te brengen maar het adres niet konden vinden? We nemen contact met u op.Mijn man had zelf gebeld of ze het de volgende dag konden brengen maar nee hoor zaterdag pas. Was heel teleurgesteld was voor mijn vrouw cadeautje. Nog nooit gehoord dat een bezorger het adres niet konden vinden. Blijkbaar konden zei dat zaterdag vinden heel apart. Je blijft er toch de hele dag voor thuis!

Marco 11-04-2021

Zeer snelle levering van een laptop die volledig aan de wensen voldoet
Na beperkte keuze door tekorten nu weer ruimere keuze.

Renate 10-04-2021

De Shop is gebruiksvriendelijk waardoor ik voor deze site heb gekozen. De bezorging was super snel, binnen 1 Dag al in huis. De tefal perfectmix high speed die ik besteld heb, gebruik ik elke dag en is super. Top product. Kortom alles is perfect gelopen.

T van Dijk 10-04-2021

Goede vriendelijke bezorgers, en service. De prijs van het apparaat was net verlaagd na dat ik deze had gekocht. Maar ze hebben mij ook de prijs gegeven van deze aanbieding. Zeer netjes geregeld top

Thomas 10-04-2021

Winkel is goed bereikbaar, snelle en vlotte service, helaas moet je wel 4 wachten voor dat je je bestelling in de winkel kan ophalen dus als je wat om 4 uur online koopt kan je het pas de volgende ochtend ophalen. Mocht dit 2 of 3 uur zijn zou je dezelfde dag nog vaak je bestelling kunnen ophalen.

Ineke 10-04-2021

Ik ben zeer tevreden over de website van Cooblue, de actie van de koffie van Nespresso werkte niet meteen vriendelijk te woord gestaan via de app, ook toen het al verholpen was kwam nog de vraag of alles naar tevredenheid was. Super.

Kevin 10-04-2021

Ik heb een robotstofzuiger gekocht maar ik kreeg een verfspuit ik belde met de klantenservice een vriendelijke meneer kreeg ik aan de lijn die zei het te betreuren en vroeg of ik wou wachten tot vrijdag of dat hij iets anders moest regelen. Ik zei nee ik wacht wel tot vrijdag. Vrijdag zou de bezorgdienst de pakketten omruilen krijg ik vrijdagavond een mail of ik een label wil uitprinten en naar een post nl locatie wil gaan en daar het pakket wil inleveren. Als ze dan het pakket hebben dan gaan ze het goede pakket verzenden terwijl het hun fout is. Ik stuurde een mailtje naar coolblue en vraag daarin of ze het pakket tegelijk willen sturen want dan heb ik hem 4 dagen eerder krijg ik helemaal geen antwoord op. Een slechte zaak dit we zijn nu een week verder. Ik bestel de volgende keer wel bij bol.com

Simon 10-04-2021

Ruim aanbod. Overzichtelijke site. Makkelijk om je bestelling te plaatsen. Wordt netjes verpakt in hun eigen doos met originele tekst erop..

Anke 10-04-2021

Keuze mefebepaald door rewiews op site. Leveting primaa. Blij mre kleurenprinter.

Karin 10-04-2021

Ik kies alleen nog maar voor coolbleu perfect geleverd snel en met veel vriendelijkheid.

Marco Zagers 10-04-2021

Na een miskleun bij Media markt. Een combi oven besteld bij COOL blue.
Wat een verademing komen keurig alles na en leuke medewerkers die keurig inbouwen en alles rustig uitleggen.
Coolblue.. Jullie hebben een fan erbij

Cok 10-04-2021

De pan was onverpakt in een doos gestopt waar er nog wel 30 in konden. Zonde van de verpakking en slecht voor de rondzwevende pan. Er zat zelfs al een gat in de door vermoedelijk van de steel van de pan. Gelukkig was hij wel heel.

Cindy 10-04-2021

Op de site staan fijne uitgebreide beschrijvingen zodat je producten goed kunt vergelijken. Zodra je een bestelling hebt geplaatst wordt het supersnel geleverd door vriendelijke en kundige bezorgers.

Leon 10-04-2021

Bestellen ging heel makkelijk en de volgende morgen had ik het al in huis. Helaas voldeed het product niet aan de verwachtingen, maar retourzenden was ook een fluitje van een cent. Alles voor een glimlach ;-)

NR 10-04-2021

Prettig dat je het zelf kan afhalen in een winkel. Snelle afhandeling in de winkel. E-mails zijn duidelijk. Wat beter kan is de e-mail over de ontvangstbevestiging in de winkel. Deze werd pas op de ochtend zelf verzonden terwijl het tijdstip van ophalen al om 10:00 was. Dat is erg kort van tevoren.

Philip v.d. Heuvel 10-04-2021

Ik zou afgelopen donderdag mijn televisie ontvangen.
Een kwartier voordat de chauffeur er zou zijn zou ik een belletje krijgen dat hij er bijna zou zijn.
Geen belletje gekregen wel een mailtje van de chauffeur dat de televisie was afgeleverd en dat alles goed was gegaan.
In het vakje waar mijn naam stond stond zelfs een paraaf voor ontvangst.
Wij hebben alleen niets ontvangen.
De klantenservice op de hoogte gebracht maar tot op heden niets gehoord.

Els 10-04-2021

Mijn ereader Kobo clara 3 dagen geleden besteld,en hij bevalt prima .
Hij doet wat ie moet doen,ben er tevreden mee!

Marty 10-04-2021

Ik vind de website heel duidelijk de prijzen goed en service en verzending volgens afspraak.

Monique 10-04-2021

Goede service, op tijd geleverd, levering zelfs in woonkamer gezet terwijl ze nu eigenlijk alleen maar tot in de gang leveren.
Netjes een telefoontje dat ze eraan kwamen (evenals een sms)

peter lutterman 10-04-2021

altijd goede ervaringen gehad deze keer minder bezorging is al 2 keer uitgesteld terwijl ik juist besteld had voor gebruik in het weekeind. jammer zal wel een reden hebben maar heb het product nog niet binnen

Yvonne Abma 10-04-2021

Een stofzuiger besteld via de app van Coolblue en de volgende ochtend stond de pakketbezorger om 11 uur al op de stoep. In deze Corona tijd is het heel prettig om contactloos en veilig te kunnen “winkelen”. Duidelijke app, makkelijk zoeken en vergelijken, en snel geregeld. Top. “AKTIE”

Thomas 10-04-2021

Fantastische service. Werd om 21:00 gebeld dat ik een PS5 kon bestellen, de bestelling werd gelijk op mijn naam gezet. Daarna betaald en de volgende ochtend om 9:30 al binnen. Kan niet beter.