Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3866 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eric 26-09-2022

Goed product en volgens opgave op tijd geleverd en vond het ook netjes dat ik op de hoogte werd gehouden wanneer koerier zou arriveren.

Rose 26-09-2022

Heldere uitleg van het artikel en uitgebreide keuzehulp. Zonder poespas. Snelle service qua levering, maar ook inhoudelijk dus.

Bart 26-09-2022

Coolblue, een duidelijke website met goede aanbevelingen. Snelle levering en geweldige bezorgers. Daarnaast is de service top en goed bereikbaar. Je wordt goed geholpen wanneer er iets aan de hand is.

Fritjof van Rees Vellinga 26-09-2022

Goede info, goed product, snelle levering. Het lederen telefoonhoesje is perfect.

TK 26-09-2022

Prima winkel, soms wat duur. Helaas ging er wat mis met het bestellen waardoor mijn bestelling te laat was, daarom 7 en geen 8

Sanne 26-09-2022

Super fijne levering en aardige medewerkers! Dacht fijn mee en lief voor de hond ;)

Goede uitleg, niet meer dan nodig, en snel.

Bellen van te voren ook heel fijn.

Cor de B 26-09-2022

Eenvoudig te bestellen en te betalen.
Volgende dag geleverd in de gemelde periode, ondanks het slechte weer.
Artikelen voldoen aan mijn wens.
Werkt prima.

Alma 26-09-2022

Coolblue is duidelijk in de communicatie
Geeft extra installatie informatie over het product, top!

Sigi 26-09-2022

Het bestellen bij Coolblue is een fluitje van een cent. Helder, duidelijk en zonder verborgen zaken. Bij elk artikel worden eventuele extra's vermeld om mee te bestellen. Hoeft niet, maar is toch makkelijk voor het geval je er zelf niet aan denkt.
Na de gedane bestelling een heldere en duidelijke bevestiging met alle informatie, maar wat mij het meeste bij blijft is toch wel de bezorging en de afspraak die daar aan vooraf gaat. Bevestiging volgens afspraak, je wordt per email en tekstbericht geinformeerd over de levertijd. Daarnaast wordt je een half uur voor aflevering nogmaals geinformeerd en je wordt door de bezorger persoonlijk gebeld om te verifieren. Tot op de minuut nauwkeurig. De bezorging was super netjes afgehandeld door een hele nette behulpzame bezorger.
Ik kan alleen maar lof uitspreken over dit soort service, met name vandaag de dag. Uitmuntend.

Tiemen Slagman 26-09-2022

Product omschrijving is goed en instructiefilmpje bij het product laat de functies duidelijk zien. de levering is snel en werd goed aangekondigd via de mail. ook de track and trace was zeer snel gedeeld.

Melsana 26-09-2022

Snelle levering en eenvoudige bestelmethode. Ruime keus in artikelen tegen schappelijke prijzen.

GB 26-09-2022

Perfecte service. Zeer flexibel met omruilen indien nodig. Prima prijs betaald.

JJ Kikkert de Visser 26-09-2022

Ben heel tevreden over Coolblue Maar over post nl niet .Doen de moeite niet eens om aan tebellen geven het gelijk bij premera af ,Ben slecht ter been dus is voor mij lastig

Joep Wijman 26-09-2022

Makkelijk navigeren en product goed te vinden. bestellen en afrekenen eenvoudig. bezorging accuraat en volgens afspraak. product werkt als beloofd.

MSF 26-09-2022

Bij Coolblue is het bijna altijd wel op voorraad, met een duidelijke productomschrijving en duidelijke foto's.
Alles komt altijd netjes verpakt binnen in een "incognito doos " , zodat de bezorger niet kan zien wat erin zit en dat is erg prettig.

Raymond Verhulsdonk 26-09-2022

Alles duidelijk en oberzichtelijk, ruime keuze en goede uitleg en ze geven aan beste keuze volgens de rivieuw, erg netjes

Tom 26-09-2022

Nieuwe telefoon besteld, op z'n coolblues een goede communicatie over bezorging, per fiets gebracht en simpel in een papieren zak verpakt dus onnodig verpakkingsmateriaal vermeden. Een voorbeeld voor anderen!

Inka 26-09-2022

Altijd goed advies, goede informatie over leveringstijd en zo vriendelijk!!

Willemijn 26-09-2022

De site, de uitleg over wat te kiezen, de snelle levering, de uitstekende klantenservice, voor mij blijft het mijn 'hofleverancier' met de welbekende glimlach!

Martin 26-09-2022

Gebruiksvriendelijkheid van de website, de prijs van het artikel (veelal laagste prijs) en de snelle en tijdige levering zijn voor mij de belangrijkste redenen om hier te bestellen.

Ronald 26-09-2022

Eenvoudig besteld, goed op de hoogte gebracht middels e-mails en keurig de volgende dag afgeleverd.

Mark 26-09-2022

Goede service en uitstekende kennis van de producten. Ik werd vakkundig geholpen.
Zodat ik juiste product kun kopen.

Guus 26-09-2022

2e kansje besteld, beschrijving was duidelijk, beschadiging op stroom adapter (klein krasje) goed in beeld (in t echt minder opvallend). Erg gunstige prijs. Snel geleverd.

Monica de Wit 26-09-2022

Duidelijke omschrijving en info over het product, zodat ik juiste keuze kon maken. De levering ging vlot en netjes bij de deur afgeleverd.

Floris 26-09-2022

Alles was duidelijk en bezorging prettig. Dankjewel voor het kaartje dat was bijzonder attens.