Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Tineke Corman 13-06-2021

Top bedrijf, laat in de avond besteld, volgende dag stond de bezorger op juiste tijdstip aan de deur. Netjes 15 min van te voren n berichtje dat bezorger er aan komt. Nam ‘t oude apparaat mee retour. Super vriendelijke bezorger!! Ik ben zeer tevreden over Cool bleu, bestel regelmatig iets en altijd keurig afgeleverd! Ik kan jullie ook echt aanbevelen!!

Robin V 13-06-2021

Duidelijkheid op de website/app over de productinformatie. Al miin vragen worden bij de productinformatie eigenlijk altijd direct bewntwoord.

Petra Rozendaal 13-06-2021

Heb als eerdere aankopen gedaan bij Coolblue en ben zeer tevreden over dit bedrijf, heb nu een koffie machine besteld.

Tine 13-06-2021

Duidelijk website. Snelle bezorging. Duidelijke hulp bij het bestellen van het cadeau

Julia 13-06-2021

Coolblue is echt top. Altijd mega snelle service, aardige installateurs en bezorgers, en fijne duidelijke site met betrouwbare ratings en advies. Wat ons betreft de beste site voor oa elektronica

Kees 13-06-2021

Goede website, eenvoudig te navigeren. Bestellen gaat heel eenvoudig. Levering heel snel en de mogelijkheid om verschillende data te kiezen voor de levering

Helen 13-06-2021

Makkelijk winkelen, duidelijke product omschrijvingen en vergelijken van producten en ook ander uitleg. Snel gekocht en bezorgd.

Miekjevg 13-06-2021

Ik vind Coolblue overzichtelijke website hebben. Ik ben ook altijd blij met de filmpjes die ze maken, zo krijg je nog meer informatie over een product.
Ik zelf vind Coolblue ook betrouwbaar en ze leveren snel. Het enige wat jammer was dat de drie producten die ik had in een doos waren gedaan en de doos was blijkbaar open gescheurd bij de post. Er zat ook niet verpakkingsmateriaal in de doos, dus het was een grote doos met drie producten er los in, dus het zat niet stevig in de doos.

Martijn Bouhuys 13-06-2021

Ik had een rooster nodig voor mijn bbq. Na het snel gevonden te hebben via de site en ik wilde afrekenen vroeg de site of ik interesse had in een tweedehands deal!
Ja natuurlijk! Er stond duidelijk bij dat alleen de verpakking open was geweest dus go for it.
Erg fijn dat deze opties er ook zijn ;)
Erg blij met m’n aankoop, volgende dag op de bbq

A.A. van der Waal 13-06-2021

zaken beloven en niet uitvoeren. Een waardeloze behandeling. Bah. En aanbevelen? Absoluut niet !!!!!

Wiebe 13-06-2021

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ze bekend staan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Mijn product was meteen de volgende dag geleverd in perfecte staat. Heel blij met mijn product en kan het aan iedereen aanraden!

Schipper 13-06-2021

De webshop is duidelijk en met regelmaat komen julkie naar voren als goedkoopste aanbieder. Inmiddels al vele aankopen bij jullie gedaan en dat is allemaal tot volle tevredenheid verlopen. Service achteraf is ook prima behandeld.

Chris 13-06-2021

Snel, groot assortiment, vergelijkingsmateriaal, meer mogelijkheden en fysieke winkels

Hester 12-06-2021

Netjes gebracht. Keurige bezorgers en net tweedekans apparaat. Voor mij perfect! Blij mee!

fapeland 12-06-2021

Coolblue had precies de stereoset die ik zocht. Besteld via het internet en de volgende dag kon ik 'm in de winkel ophalen. Precies zoals beloofd: alles stond klaar, goed geholpen door aardige medewerkers. Ik ging met een blij gevoel naar huis, en de stereoset overtrof mijn verwachtingen. #HAPPY

els 12-06-2021

besteld en keurig bezorgd. Bezorgen met een glimlach een lekker koud glas limonade gegeven had hij verdient met deze warmte.
vandaag geinstalleerd top, en dan de wetenschap dat je altijd voor technische informatie een vrolijke coolbluer kan bellen.

Eveline 12-06-2021

Overzichtelijke site ,goede communicatie, en een goede en vriendelijke leverancier.

Anoniem 12-06-2021

Klantenservice is heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Bezorgers idem dito.

Theo H 12-06-2021

Snelle, stipte levering. Er wordt rekening gehouden met speciale wensen, bv qua verzenddatum. Pakketjes zijn altijd supergoed verpakt, in een passende doos. Prijstechnisch concurrerend. Uitstekende website, die het kiezen zo makkelijk mogelijk maakt. De product video's zijn kort genoeg en geven de klant precies de juiste hoeveelheid informatie. Aanbevolen!

KJ 12-06-2021

Coolblue heeft een super duidelijke site met duidelijke foto’s en info over hun producten. Gebruiksvriendelijk en snelle service. Wij zijn heel tevreden over de door coolblue geleverde producten.

Blije klant 12-06-2021

De Jongens hebben snel en kundig de koelkast afgeleverd en deze draait nu naar wens. Wat mij ook erg beviel, was de mogelijkheid om een leveringsdatum op te geven. Alles was volgens afspraak geregeld.

Martin 12-06-2021

Goede snelle service. Goede producten tegen een goede prijs. Enige nadeel is dat er soms moeilijk een goede keuze valt te maken door de grote keuze.

Thehunter 12-06-2021

SLECHTE SERVICE, maart 2019 een Melitta Caffeo Solo & Milk espressomachine gekocht, vijf keer opgestuurd wegens defect, elke keer 2-3 weken machine weg, bij laatste keer toegezegd dat bij volgend defect wij een tegoedbon zouden krijgen, nu weer defect, valt nu buiten de garantie???? en kan alleen gemaakt worden als wij de kosten betalen, kregen zelfs te horen dat de laatste keer machine niet defect was???? waarom zouden wij hem dan opsturen!!!! slechte service.

Tevredenklan456 12-06-2021

Gebruiksvriendelijk en de service is top. 30 dagen proberen met de mededeling dat als er daarna nog eens iets mis is je alsnog langs moet komen.

Piet 12-06-2021

Het bestellen is eenvoudig. Keurig op tijd geleverd. Verpakking producten prima, onbeschadigd ontvangen. De tips kunnen beter, b.v. het bleek dat de virusscanner van McAfee was voorgeïnstalleerd, dit was niet bekend. Daarnaast werd de virusscanner van Norton gratis bijgeleverd. Gevolg McAfee moest verwijderd worden, dit heeft extra tijd en moeite gekost.