Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Tanja 09-08-2021

Zowel in de winkel als online veel info en tips waardoor je een goede keuze kunt maken uit het zeer ruime aanbod. Online makkelijke vergelijkingsopties, goede recensies, en bij veel artikelen ook 'Tweede Kans'-spullen: geretourneerde artikelen waarbij duidelijk aangegeven is of het nog in nieuwstaat is of dat het lichte beschadigingen heeft (inclusief beschrijving en foto's daarvan), met kortingen die flink kunnen schelen. En altijd heel snel geleverd.

Remon 09-08-2021

Alles wat Coolblue uitstraalt naar de buitenwereld klopt gewoon! Sympathiek bedrijf dat een keer écht vanuit klantoogpunt werkt en dat dus niet alleen maar roept. Retourbeleid is ook top, in tegenstelling tot 'nieuwere' grote webshops in ons land

Mike frenken 09-08-2021

Mijn product snel weten te vinden op de site, erg gemakkelijk gemaakt en de levering was zeer snel! Alles goed binnen gekregen in een goede verpakking en duidelijk aangegeven hoelaat, wanneer, etc.

Snel, duidelijk & kwaliteit !

Leandro 09-08-2021

The website is easy to browse through, products arrive next day, it's so convenient

Arie van der Plas 09-08-2021

Goede snelle levering en de bezorgers waren super vriendelijk en plaatsten de vriezer netjes op zijn plek!!

barbara 09-08-2021

Wij zijn zeer tevreden over Coolblue. In tegenstelling tot onze ervaringen met andere leveranciers, zijn de bezorgers vriendelijk en professioneel. Gemaakte afspraken worden keurig nagekomen. mochten er onverhoeds toch problemen zijn, dan is de klantenservice prima bereikbaar. Je krijgt een oplossingsgerichte medewerker aan de lijn en wordt er daadwerkelijk service verleend!! Geen chatbot, geen enorme wachtrijen, geen wazige website met moeilijk vindbare contactgegevens. Vandaar dat wij zeer te spreken zijn over Coolblue en Coolblue een ieder van harte kunnen aanbevelen.

Natasja 09-08-2021

Hele goede service. De bezorgers hebben ons goed op de hoogte gehouden hoe laat ze er zouden zijn. Ze boden zelf aan om de droger op de wasmachine te zetten. Helemaal top!!

C.Hol 09-08-2021

Makkelijk duidelijk en veel informatie. Ook fijne tips over hoe het onderhoud van het apparaat. Erg fijn.

Theo 09-08-2021

Prima geregeld. Goede keus kunnen maken aan de hand van filters op de website. Snel geleverd en prima geleverd.
Zoals het ook hoort, trouwens.

Sjoerd 08-08-2021

Duidelijke communicatie over wat je wanneer kan verwachten.
Contact is met Coolblue en blijft met Coolblue, dat is voor mij wel het grote pluspunt t.o.v. shop-in-shop winkels.

Esther 08-08-2021

Vaak maak ik gebruik van 2e kansje hetgeen ik een super actie vindt. Snelle levering en alles is keurig gecontroleerd.

Ilona 08-08-2021

De telefoon van mijn zoon kapot. Nieuwe uitgezocht op Coolblue, snel bestellen, snel geleverd zoals afgesproken in de avond. Toppie.

Elly Craenmehr 08-08-2021

Ik had stofzuigerzakken nodig voor een specifieke stofzuiger en kwam tijdens het zoeken op internet uit bij Coolblue. Zakken besteld en wat schetst mijn verbazing, werden de volgende dag OP DE FIETS bezorgd. De aardige bezorger, vroeg of ik nog oude apparaten had die ik kwijt wilde. Ik keek hem verbaasd aan en zei dat ik inderdaad een oude stofzuiger en koffiemachine had maar of hij die wel mee kon nemen op de fiets. Ja dat ging wel zei hij. Zo gezegd zo gedaan. De volgende dag kreeg ik een postkaart van hem om te zeggen dat de apparaten netjes gerecycled
waren. Is dit niet fantastisch? Wat een TOP SHOP. Als ik in de toekomst weer iets nodig heb zal dit de eerste shop zijn waar ik ga kijken. Hartelijk dank Coolblue.....

Hannes 08-08-2021

Service is gewoon altijd top, daarom is Coolblue mijn eerste keus. Ik was op zoek naar een refurbished telefoon. Coolbue bood deze aan voor dezelfde prijs als andere aanbieders, en had de meest overzichtelijke info over de verschillende telefoons. Dan is de keuze snel gemaakt.

Oryx 08-08-2021

Ben zeer tevreden met de service bij Coolblue. Kapotte artikelen worden zonder zeuren vervangen en ze helpen bij de keuze van een alternatief. Super!

Alex 08-08-2021

Ik geef Coolblue een dikke 10 omdat ze hun afspraken nakomen en snel leveren.
En ook duidelijk zijn met de mails je bent altijd op de hoogte.

Jeroen Peters 08-08-2021

Net geen 10, wij hebben een warmtepomp droger besteld. Deze is de volgende dag 2 uur eerder bezorgd👍. Helaas zat er standaard geen afvoerslangetje bij voor de vaste afvoer. Dit had wat mij betreft beter omschreven kunnen worden bij het bestellen van de droger. Meteen een besteld en de volgende dag keurig volgens de aflever tijd geleverd, nog een kleinigheidje voor mijn zoontje van 6 van de bezorger gekregen.

Jeroen

Marco 08-08-2021

Het bestelde kabeltje lag precies op tijd in de bus. Daarnaast was het origineel (oneplus) ipv een kloon waardoor betrouwbaarheid hoger is voor ons

SJ de V 08-08-2021

Goede service en informatie. Ook retorouren goed.

Nadelen; Geen Paypal of American Express

T 08-08-2021

Op tijd bezorgd. Alleen wat vlekken op de originele verpakking die in de coolblue doos zat.

Denise 08-08-2021

Snelle en goed levering. Goed service als er toch wat blijkt te zijn. Mooie prijzen voor tweede kans producten.

Palijn 08-08-2021

Cool bleu houd zich aan afspraken, informatie over apparaten is zeer uitgebreid,
En de bakfiets Leveringen in ''s-Hertogenbosch zijn een hele goede oplossing! Mijn complimenten , dat zoude m eer bedrijven moeten doen,! Of samenwerken!
G. Korst

van der Lee 08-08-2021

We vinden het een duidelijke site waar het gewenste product snel gevonden was. Er is erg veel keuze ook en de prijzen zijn goed genoeg. En ook een prima levering. Tijdige aanmelding wanneer de zending geleverd wordt, klopte gelukkig ook. Dus tevreden.

Btje 08-08-2021

Site is klantvriendelijk en overzichtelijk. Adviesfunctie werkt super.
Voor 23.00 bestelt en volgende dag na 3 uur op te halen bij afhaalpunt. Top geregeld! 👍🏼

Irene 08-08-2021

Duidelijke site, veel mooie producten en scherp geprijst. De snelle levering eraan toegevoegd maakt het voor mij helemaal af! Dikke 10 voor Coolblue.nl