Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

erik 12-10-2021

Terzake advies. En vriendelijk geholpen bij de aanschaf van een gecombineerde rook/ koolmonoxide melder
Kortom een tevreden klant

Nick Oostenbroek 12-10-2021

Een 10 geef ik nooit omdat er altijd wel iets is dat beter kan.
Een 9 is op zijn plaats door de combinatie van goede producten , enorme snelheid en aardige mensen die je , met merkbare interesse, helpen waar nodig.
Gewoon goeie club waar wij graag kopen.

Danique 12-10-2021

Rond 22 uur besteld, volgende dag 's ochtends al in huis. Goed verpakt geleverd en snelle communicatie. Top!

John Blaney 12-10-2021

The site is straightforward to use and navigate. I found the product I was looking for without any issue.
I received notification immediately I made the purchase.
The best part was the actual delivery. I was expecting DHL or PostNl but no, ready to greet me at my door was a friendly guy from CoolBlue who had delivered by bike, one of those with the large boxes in the front. I was pretty amazed by this as this means that anything you order will be really looked after through the whole process. Brilliant!

Hans 12-10-2021

Coolblue komt afspraken na, is duidelijk, heeft een mooie overzichtelijke website waar je begeleidt wordt naar het product dat je zoekt.

bikkelz 12-10-2021

Als alles volgens het boekje gaat, komen dingen prima op tijd aan, maar als er ergens iets mis gaat, is het blijkbaar erg lastig om zaken goed te regelen voor een klant. Bestelling: Apple MacBook Pro, keyboard en 2 x Magic Mouse 2. Een dag later een e-mail met mededeling dat de Magic Mouse 2 niet meer leverbaar is en de vraag of ik de order door wil laten gaan exclusief de muizen, of helemaal wil cancellen. Zoals in het mailtje stond, de optie gekozen om te bellen. Er bleek nog 1 muis leverbaar. Gekozen om 1 muis te cancelen. In de bevestiging: 2 muizen gecanceld. Wachten op de restitutie, na anderhalve week niets. Gebeld, zou met spoed warden terugbetaald. Na een week nog niets gehoord. Maar weer gebeld. Kost me veel te veel tijd.

Annelies 12-10-2021

Namen helaas mijn oude stofzuiger niet mee retour terwijl dat een gratis service is.

Beste Annelies,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als jouw oude stofzuiger niet wordt meegenomen. Helaas kan dit gebeuren. Op onze website leggen we je graag uit hoe je alsnog jouw stofzuiger kosteloos kunt opsturen.

Ons excuus voor het ongemak.

Sylvia 11-10-2021

Fijn service gericht bedrijf, goed bereikbaar, snel en netjes geleverd tegen een nette prijs. Helemaal top tot nu toe!

Derksen. 11-10-2021

Onze splinternieuwe Senseo lekte als een lopende kraan en we hebben hem 4 x op moeten sturen voordat we voor het zelfde bedrag een nieuw artikel mochten uitkiezen. Een tosti/ contact grill. Die doet het goed gelukkig.
De grap is dat wij dezelfde Senseo kochten ( bij een ander bedrijf)nadat we het apparaat voor de tweede keer opstuurden omdat we niet zonder koffie wilden zitten, dat deze NIET lekt en het gewoon goed doet. Nou we hebben in ieder geval een goeie Senseo en een nieuw tosti/grill apparaat. Jammer voor andere mensen dat ik niets beters te melden hebt. Mijn glimlach blijft nog even weg.

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Wij begrijpen dat je baalt. Niets zo lekker als 's morgens een goed kopje koffie. Helaas liep het net even anders. Daar balen wij ook van.

Ons excuus voor het ongemak.

H 11-10-2021

Super overzichtelijke website. Erg gemakkelijk om een bestelling te plaatsen. Ook bezorgdag en tijd zijn simpel aan te passen. Coolbleu blijft communiceren over de bezorgtijd. 20 minuten voor afleveren wordt er gebeld en sms gestuurd. 2 vrolijke bezorgers leveren het pakket vlot af met de juiste informatie. Dikke 10.

Ronald 11-10-2021

Mechanisch defect aan linker toets van draadloze muis. Krijg maar gedeelte vergoed (geen reparatie en ook geen nieuwe muis) daar het kabeltje en de dongel niet mee retour is gestuurd. Ze zeggen dat het “product” niet compleet is om te kunnen testen? Ze verwijzen ook naar de site dat er geen defecte “onderdelen” maar het gehele product retour moet, staat niets van accessoires…. Helaas win je dit niet, laatste bestelling bij deze club geweest!!

Beste Ronald,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Wij begrijpen dat je baalt. Dat doen wij ook.

Er zijn afspraken met de fabrikant en daarom ontvangen wij graag het gehele product in één keer retour. Dan kunnen wij de juiste service verlenen.

Ronald2 20-10-2021

Tsja jullie spreken allemaal dezelfde taal echter strookt dit niet met de werkelijkheid. Het "gehele" product, de muis in deze, is retour gestuurd. Waar ik over praat zijn de accessoires, een kabeltje en een dongel die niet nodig zijn om de muis te gebruiken waar jullie op blijven hameren. Maar ik laat het hierbij want dit levert toch niets op!

Sergii Kotenko 11-10-2021

Lowest price on market for my items (Oculus Quest 2 and Elite Strap with battery + case).
Fast service and good advices by shop employees.

Frans 11-10-2021

Duidelijke site en keurige aflevering volgens afspraak.
Je weet waar je aan toe bent

Sylvia 11-10-2021

Overzichtelijke website met mooie uitstraling. Product voor de beste prijs op dit moment. Direct links erbij voor kabels die bij het product nodig kunnen zijn. Snel geleverd zonder extra bezorgkosten.

Laura 11-10-2021

De online shop is zeer overzichtelijk en de filters zijn super. Zo kom je snel tot een product die zeker aan je wensen zal voldoen. Daarbij is het erg fijn dat er zo veel informatie per product wordt vermeld en je goed kan vergelijken tussen verschillende modellen c.q. merken.

Paul 11-10-2021

Na levering een DOA product.
Naar de winkel in Rotterdam en daar perfect geholpen met de bekende "CoolBlue daar doen we niet moeilijk over".

Vriendelijk personeel welke weten waar ze het voor doen "de klant".....

Nette winkel en het hier afhalen niet opeten bord is geniaaaaaalllllllll.........

Nico 11-10-2021

Overzichtelijke site, prettige helpdesk medewerkers. Duidelijke beschrijving van de producten

Ellen 11-10-2021

Prima winkel! Zeer blij met snelle levering. Ook het Chromebook wat we hebben aangeschaft, prima! En zeer handig dat er producten gelinkt worden zodat je makkelijk, bijvoorbeeld zoals ons, een muis aan kan schaffen die er precies bij past.

Bartineke 11-10-2021

Coolblue ademt een en al klantgerichtheid. De opzet van de website, de voorgestelde keuzes, de hulp om tot een keuze te komen. De humor die altijd ergens even om de hoek komt. De bezorging per bakfiets met een bezorgster die vriendelijk is en afstapt en niet het pakje ergens neerkwakt. En dan mag je ook nog oude batterijen meegeven.

Lucas 11-10-2021

Website is erg fijn in gebruik en de levering was snel, was een 9/10 geweest als de wacht voor het bellen van de klantenservice niet zo lang was geweest.

Shanice 11-10-2021

Bij Coolblue krijg je echt de beste klantervaring, ik voel mij als klant altijd gehoord en kan gemakkelijk met al mijn vragen bij de klantenservice terecht. De medewerkers zijn ontzettend behulpzaam, vriendelijk en efficiënt.

Elke keer dat ik iets bestel bij Coolblue gaat het heerlijk soepel en worden de producten snel verstuurd.
Echt wel een aanrader dus!

Pm 11-10-2021

Volgens afspraak geleverd en zelfs op de gewenste plek gezet terwijl dit eigenlijk niet de bedoeling was. Oude apparaat ook meteen meegenomen.

Niek Greven 11-10-2021

Coolblus komt beloftes aangaande levertijd geheel na. Als klant wordt je goed op de hoogte gehouden over de voortgang van het leverproces.
Daarnaast zijn de goederen goed verpakt in maatwerk verpakkingen dus geen overtollig karton.

Nadia 11-10-2021

Prima service, fijn dat Coolblue soms de tweede kansjes als alternatief hebben. Kan zelf kiezen wanneer ik het ophaal of laat bezorgen. Voldoet aan de verwachtingen!

Eric 11-10-2021

Snelle levering en uitstekend op de hoogte gehouden m.b.t. de voortgang van de levering. Product is zoals verwacht