Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4017 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob V 22-11-2022

Ik heb een "tweede kans" product gekocht omdat de prijs zeer aantrekkelijk was. Het werd snel geleverd en ik was zeer benieuwd naar wat de status zou zijn omdat het toch tweedehands is. Het was niet van nieuw te onderscheiden behalve dat de verpakking al open was geweest. Uiteindelijk heb je ook dezelfde garantie als bij een nieuw product. Ben zeer tevreden met de aankoop.

Roel held 22-11-2022

Zoals gewend van Coolblue, super service en levering

Pakket in goede staat geleverd.

Zoals de zoveelste bestelling dik tevreden!
Moeilijker hoeft het niet te zijn!

Bart uit Lelystad 22-11-2022

De producten zijn goed gedocumenteerd. de factuur is duidelijk. Het product zelf is conform de aanbieding en de levering gaat conform de afspraken met klantvriendelijke tracering.

Alister 22-11-2022

Ik vind het prima Shop vooral de webonline maar er kan ook naar de fysieke winkel om het artikel te zien. De levering was prima en milieuvriendelijk (met fiets). De klantenservice is prima als ik iets wil vragen. Een betrouwbare winkel. De website werkt prima met zoeken en filteren om een juist artikel te vinden.

Ton Matthesius 22-11-2022

Interessant, vriendelijk, duidelijk. Ook via telefoon. Aardige mensen.
Ik heb twee luidsprekerboxen gekocht van Edifier en die doen het geweldig.
Dit is de winkel waar ik thuishoor.

G 22-11-2022

Coolblue heeft Uitstekende service. Ondanks het prijsverschil bestel ik altijd bij Coolblue omdat ik weet wat ik aan de service heb.

Jeannette 22-11-2022

Goede ervaring met aankopen. Snelle levering en mooie prijzen. Daarom toch weer voor Coolblue gekozen

Louis 22-11-2022

Shop is duidelijk. Je ontvang wat je besteld en betaald hebt.
Levering duurde één dag langer.!
Een zeer goede verpakking, en alles werkt naar behoren.

JP 22-11-2022

Kwam niet de volgende dag wat wel vermeld werd ook op de site van postnl. Vrijdags besteld en kregen het maandag.

Markus 22-11-2022

Snelle bestelling, continu info over de leveringsdatum en goede customer service bij het retouren.

Kees 22-11-2022

NAS besteld, plus harde schijf en netwerkkabel voor de aansluiting. Na ontvangst bleek er ook een kabel bij de NAS geleverd te zijn. Extra bestelde kabel overbodig en voor retour aangemeld.

Reactie Coolblue: we storten het bedrag terug maar hou de kabel maar want zo sparen we moeite en milieu. En de volgende dag stond het bedrag al op mijn rekening.

Dat vind ik al met al een geweldige service!

Yasmina teharhart 22-11-2022

Ik ben echt ontzettend tevreden met de service van coolblue. ik bestel echt al mijn spullen via coolblue. Altijd vriendelijk niet alleen online maar ook in de winkel. Met reparatie en retour ook heel netjes geregeld. Doen nooit moeilijk over retourneren. Laatst was ik in de winkel voor reparatie wat uiteindelijk bleek dat dat niet via coolbleu moest naar apple er werd gelijk een afspraak voor me gemaakt en ik kon wachten. Tijdens het wachten werd door een andere collega koffie aangeboden. Heel erg vriendelijk allemaal.

Monique M. 22-11-2022

Bij Coolblue koop ik altijd met een grote glimlach. De communicatie is zó leuk! Maar belangrijker is natuurlijk de snelheid van levering, de duidelijke website etc. Ik ben een trouwe klant .

Anoniem 22-11-2022

's avonds een telefoon besteld en de dag erna was die al, zoals beloofd binnen!

Daan v D 22-11-2022

Bijna 2 jaar geleden een smartwatch gekocht, na 22 maanden was het scherm ingebrand. Opgestuurd ter reparatie, erg snel bericht dat het niet meer gerepareerd kon worden. Direct de aanschaf prijs van het horloge terug gestort gekregen als tegoed. Super goede service

Laura 22-11-2022

Coolblue heeft zo ongeveer de beste en meest uitgebreide webshop qua informatie, de user experience, de filters werken perfect en alles waarvan je geen zin hebt om het zelf uit te zoeken staat kort en bondig uitgelegd terwijl je een keuze maakt. Het is alsof je een winkel binnenloopt en de meest ervaren expert je eerlijk advies geeft over wat je het best kan kopen in jouw situatie. Bezorging is snel en vlekkeloos, en ook nog eens groen! Er wordt zelfs aan de deur gevraagd over er elektronische apparaten mee terug genomen kunnen worden voor recycling. Niks dan lof voor Coolblue

Isabel 22-11-2022

Prettige website voor het uitzoeken van inbouwapparatuur aangezien je de nismaten kunt opgeven in de zoekfunctie. Al meerdere apparaten besteld. Super snelle levering. Ovens werden weer netjes naar de keuken gebracht. Erg blij mee!

Roel 22-11-2022

Gekregen wat ik had besteld op een vlotte ongecompliceerde manier, dik tevreden

Rene 21-11-2022

Snelle bezorging, goede kwaliteit. Nette, vriendelijke bezorger. Binnen een dag was de bestelling in huis.

Nina 21-11-2022

Coolblue was de goedkoopste en de volgende dag werd het product netjes thuis afgeleverd! Wat wil je nog meer?

LIESBETH 21-11-2022

Fijne website met duidelijke informatie, uitgebreide filters en handige keuzehulp/vergelijking.
En snelle levertijd.

Kortom... we komen altijd weer uit bij Coolblue.

Robin Westra 21-11-2022

Snelle en nette levering van onze Samsung inbouw koelkast.
Zelf geïnstalleerd

Lukas 21-11-2022

Coolblue communiceert helder, creatief en zonder poespas over statussen van verzendingen, geeft goede garantie en levert idd met een glimlach!

Daniëlle 21-11-2022

Goede service, duidelijke communicatie. Alles voldoet aan de verwachtingen.

Jos 21-11-2022

Groot assortiment met goede keuzemogelijkheden. Goede adviezen. Snelle levering en fantastische service!