Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Harry 11-06-2021

Zoals altijd uitstekend geregeld. Goed verpakt en snel geleverd. Tevens keuzemogelijkheid voor leverdatum. Voorwaarden zijn helder.
Altijd goede ervaringen met Coolblue.

Sammy 11-06-2021

Ruime keus, snelle levering en indien nodig goede klantenservice. Goede producten tegen een scherpe prijs.

J.D. Folmer 10-06-2021

Duidelijke uitleg op de website dus makkelijk kiezen. Zoals altijd scherp geprijsd en supersnel verzonden.

Frank W 10-06-2021

Coolblue levert goede producten echter de vrolijke klantgerichtheid maakt het de fijnste internetwinkel voor elektronica producten.

Paul Molenaar 10-06-2021

Top levering, op tijd zoals afgesproken. Levering met de fiets.
Gaat zeker een volgende bestelling bij coolblue.nl plaatsen

Marcel Boon 10-06-2021

Ik had een nieuwe telefoon nodig en heb eerst wat rond gekeken op internet. Ik kwam bij Coolblue uit omdat ze een prachtige site hebben waar je verschillende telefoons kan vergelijken. De prijs was ook heel netjes.
De bezorging was super snel en netjes op de hoogte gehouden over de levering.
Ik ga zeker vaker kopen bij Coolblue.

Xavier Chaigneau 10-06-2021

Altijd een flink snelle bezorging en de producten zijn exact zoals je verwacht... Alles is zoals gewoonlijk perfect geregeld bij CoolBlue

Eugen 10-06-2021

Ken de shop al sinds 2012. Fijne benadering en parate productkennis. Koop daar al mijn Appleware omdat het sneller gaat dan in de Apple Store (en je niet word gepusht om extra accessoires te kopen). Appleware is overal gelijk in prijs dus waarom ook niet. Verkoper was verbaasd dat mijn oude iPad na 8 jaar nog werkte.

Maarten 10-06-2021

Duidelijke site met groot assortiment, goede adviezen en vergelijkingsmogelijkheden. Daarnaast ook uitstekende service, installatie- en retourdienst etc. Niks op aan te merken.

Gerben 10-06-2021

Snel en super goede communicatie over de bestelling en de levering (per fiets!). Een voorbeeld voor andere webshops!

Jansen van Rosendaal Miriam 10-06-2021

Ik ben heel goed geholpen door de medewerkers voor een computer in de winkel en aan de telefoon.

Marcel 10-06-2021

Ik kies graag voor Coolblue. Goede service, snelle levering, veel informatie op de website.

Roel 10-06-2021

Overzichtelijk, voor zover ik kan beoordelen altijd redelijk concurrenende prijs en snelle levering, tot nu toe altijd probleemloos. Bij onderdelen die binnen garantie kapot gaan, ook altijd makkelijke en snelle afhandeling.

Alk 10-06-2021

Snelle levering conform afspraak. Goede informatievoorziening van de status van de order. En bovenal: het product was exact zoals omschreven op de site.

Marianne 10-06-2021

Overzichtelijke webshop,veel keus goede prijs
Vriendelijk personeel zowel telefonisch als bezorg
Personeel, alles met een glimlach

GV Winter de 10-06-2021

Duidelijke website met veel keus, goed uitleg over de producten met de voors en tegens. Snelle levering en goede service.

Bianca 10-06-2021

Fijne website, goede klantenservice voor vragen. Bezorging was supersnel en de bezorgers hebben het netjes aangesloten en naar boven gebracht zonder iets te beschadigen. Fijn is dat ze 15 min voor aankomst bellen (naast mail met tijdindicatie). Tevens heb ik de mail met extra tips over het product als erg prettig ervaren, deze kreeg ik op de dag van levering van het product.

Remko Meijers 10-06-2021

Nooit problemen met bestellen, altijd netjes de volgende dag afgeleverd. Ik heb 2 keer een product gekocht waar ik niet tevreden mee was, producten geretourneerd en allebij de keren snel en netjes het geld terug gestort gekregen.
De eerste website waar ik aan denk als ik wat wil bestellen is coolblue. Lekker makkelijk en snel. Mocht er in de toekomst wat verkeerd gaan geen probleem bij mij, coolblue heeft zich bij mij al bewezen. Ga zo door!

Jb 10-06-2021

Ik was verbaasd dat het wat ik besteld had de volgende dag al bezorgt werdHet was precies op de tijd welke jullie mij hadden gestuurd en wel door een alle vriendelijke jonge dame. Ook de laptop die ik van jullie gekocht via mijn vriend r,.de jong uit Purmerend werkt geweldig

Geruit B 10-06-2021

Zeer correcte en op de aangeleverde tijd geleverd en oude toestel meegenomen Zeer tevreden

Gerda Matijssen 10-06-2021

wij hebben gekozen voor cool blue, omdat de site heel duidelijk was en de prijs ons paste.
wij zijn dit tevrede.

Erik 10-06-2021

Overzichtelijke site, makkelijk producten te vergelijken. Ook de App is duidelijk en overzichtelijk.
Als ik een product met een stekker zoek, dan ga ik direct naar de app. Bestellen, betalen, kort wachten en in huis krijgen gaat razendsnel.
De medewerkers hebben goede productkennis. Ik wordt altijd goed geholpen.

Mark 10-06-2021

Goede service en duidelijke site. Ook bellen naar de kalntenservice werkte handig

Fenhoek 10-06-2021

Afgelopen week een cricut Easy press mini aanbieding pakket gekocht.
Ik ben er erg tevreden mee. Ook de snelle levering door een fietskoerier en de herbruikbare verpakking zijn fijn!

Vera 10-06-2021

Snelle levering en goeie installateurs!
Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe wasdroger!