Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Edwin 29-11-2022

Bestelling geleverd, zoals door Coolblue is aangegeven en de prijs was goed. Top service.

Anoniem 29-11-2022

Makkelijk uitzoeken en vergelijken van een product. Ook was de bezorging snel en goed. Kortom een goede ervaring!

C. Lobo 29-11-2022

Ik heb zowel mijn IPhone X laten repareren als een geheugenkaart aangeschaft (512GB)
De IPhone X werkt perfect en ook de geheugenkaart is van uitstekende kwaliteit!
Ik ben heel tevreden met de service van Coolblue.
Al jaren een tevreden klant!

Mark 29-11-2022

Waarschijnlijk kan Coolbleu er niks aan doen, maar post NL doet zijn werk niet zo goed. Vrijdag besteld zou zaterdag geleverd worden. Zou geleverd worden van 9:00 tot 14:00 maar kwam maar niet. In de middag moest ik weg en ja hoor dan komen ze. Ook geen probleem wordt gebracht naar service punt volgende dag vanaf 15:00 zondag dicht dus maandag. Kom ik daar om half 4 geen pakket. Zal mij benieuwen of het vandaag wel aanwezig is. Beetje slechte service van post NL

Janneke 29-11-2022

Veel keus, goede informatie bij de producten, leuke tips, snelle en nette bezorging, behulpzame klantenservice en bezorgers.

els 29-11-2022

goede kwaliteit producten en snelle levering en bezorging. goede website met duidelijke tekst en uitleg

Cliff 29-11-2022

Duidelijke informatie op de site over de producten, snel geleverd en prima service.

Betty 29-11-2022

De bezorger was keurig op tijd.
Was netjes en deed zijn werk goed en snel.
Wij zijn erg tevreden

SW 28-11-2022

We hebben bij Cooldblue een koelkast bestellt en samen met de bestelling ook een levertijd besproken. Vandaag zoude de koelkast geleverd worden en de oude mee retour. Na een blije aankondig van Coolblue via de mail dat de koelkast vandaag in de loop van de middag geleverd wordt, zoude alleen nog een iets beperktere tijdvak voor de levering doorgeven worden. Omdat ik hiervan niets heb gehoord, belde ik rond 12.00 uur de klantenservice. Zij hadden 30 min nodig om mij te vertellen dat de koelkast pas morgen geleverd wordt. Ik heb hun uitgelegd dat dit niet kan, want wij zijn aan het werk. Een afspraak voor in de avond was niet mogelijk, ook niet op een ander dag binnen de aankomende dagen. Eind van de dag ontving ik een mail met excuses voor het niet op tijd leveren van de bestelling. Fijn, dacht ik. Heb ik toch niet voor niets 30 min in de wacht gehangen vanmiddag. Maar het blijkt, dat de nieuwe levertermijn juist de dag is waar ik eerder bij de klantenservice heb aangegeven dat er dan niemand aanwezig is. Ik kon in dit geval dan ook een alternatief leverdatum kiezen in een agenda. Deze ging van 2 december t/m 5 december met precies 0 beschikbare levertijden. Nog nooit een zo slecht service beleeft.
Officiele reactie van Coolblue 29-11-2022

Beste SW,

Dank je wel voor jouw review. Natuurlijk ontzettend vervelend als het anders loopt dan verwacht, hier balen wij ook van.

Helaas is het drukker dan verwacht en jij bent de dupe. Sorry! Binnen Coolblue maken wij dit natuurlijk bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Jouw klacht is binnen gekomen op onze klantenservice en wordt verder in behandeling genomen.

Excuus voor het ongemak.

Coolblue

Camiel1990 28-11-2022

11 uur 's avonds besteld en de dag erna 's ochtends in de brievenbus. En dat tijdens de drukte van Black Friday

Machiel 28-11-2022

Uitzoeken via internet naar de iPhone 12 kwam Coolbleu ook naar voren. Omdat ik al eerder aankopen bij coolbleu heb gedaan komt dit al positief naar voren. Heb daarom ook deze iPhone hier gekocht. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer deze af wordt geleverd en je krijgt via de e-mail al informatie hoe te handelen bij installatie enz. Prima service

Sabine 28-11-2022

Prima webshop met duidelijke verwachtingen die geschapen worden maar ook worden nagekomen. Heldere informatie over het product waar ik naar op zoek was.

Jan van Diepen 28-11-2022

Ik vind deze shop interessant omdat het vaak goed beschreven staat op internet en dat de orders snel en goed worden verzonden zodat schade bijna onmogelijk is.Ook kwa prijs staat deze shop als goed vermeld.Dus de voordelen zijn
Goede Shop & Goedkoop & snel verstuurd & en geeft je zelf een goede vertrouwen in alles

Clasine Schriemer 28-11-2022

Levering en service prima!Het heeft aan al mijn verwachtingen voldaan!Ook een ruime keuze voor het voor mij bestelde artikel.

Annette 28-11-2022

Duidelijke product omschrijving op de site.
De laptop werd de volgende dag geleverd, precies zoals beloofd.
Prima service dus!

Ad 28-11-2022

Doen wat ze zeggen. Duidelijke website en scherpe prijzen. Staan goed bekend in de regio.

Jocelyn 28-11-2022

Ja het ziet er overdreven uit om een 10 te geven. Ik weet dat het erg veel is en dan geen ruimte meer is voor verbeteringen. Toch verdiend Coolblue het om zo'n review te krijgen. Ik heb meerdere artikelen bij hun gekocht. Wat goedkoper naar hele duren dingen. En service is telkens top! Met de aankoop van mijn telefoon belde ik laat in de avond wanneer ze nog steeds bereikbaar zijn voor adviezen en die waren zo goed, dat ik juist voor de duurste telefoon had gekozen. De website is heel overzichtelijk en er zit humor in. Juist dan wordt je vrolijk van het bestellen en krijg je ook zin om het te ontvangen. De pakketten komen snel aan in hun eigen herkende verpakking en er is een ruime keuze van bezorg voorkeuren. Ook voor garantie laten ze je zeker niet in de steek. De prijzen zijn altijd netjes met vaak mooie aanbiedingen. Ze zijn zeer betrouwbaar.

Annemieke 28-11-2022

Ik ben eigenlijk wel fan van Coolblue, vooral omdat de klantenservice supergoed is. Maar ook de levering is altijd snel en netjes.

Ida Wiersma 28-11-2022

Prima, keurig verpakt en keurig op tijd. En Coolblue is heel erg gastvriendelijk en servicegericht.

KBH 28-11-2022

Levering was in orde, service was goed. Ik had 's ochtends twijfels dus toen afgesproken om toch een Macbook Air 2020 te halen ipv 2022, maar dit kon ik in de winkel alsnog terugdraaien. Erg tevreden dus, zoals altijd tot nu toe met coolblue.

Daniel Martoredjo 28-11-2022

Een aantal jaar geleden plaatste ik een eerste bestelling bij Coolblue. En wat zie ik? Wacht-therapie? Grappige video's? Pakketten waar je een pet van kan maken? Wie zijn deze maffe gasten en waarom steken ze zoveel tijd en liefde in deze webshop?
Vanaf die eerste bestelling bij Coolblue tot mijn bestelling die gisteren is aangekomen heeft Coolblue altijd netjes afgeleverd, geretourneerd en gerepareerd/vervangen. Ik ben direct weggegaan van de rode concurrent (Ja die ene met twee M-en in diens naam). De uitgebreide uitleg van producten die zij zelf maken set Coolblue apart van elke andere Nederlandse elektronica schop. En had ik ook gezegt dat ze uitgebreide product review video's maken? Is dit Linus Tech Tips maar dan met de geweldige Dylan als presentator? All-round top! Coolblue weet wat het is en wilt en het is heel duidelijk.

Waarom geen 10 maar een 9? Heel soms ben ik opzoek naar een product en heeft Coolblue dit product niet terwijl ik wel zou verwachten dat het in de categorie zou vallen. Of is er maar één enkel van het soort product. Jammer voor dit keer, maar niet iets waar ik mij al te veel zorgen over maak aangezien Coolblue blijft groeien.

Ik wens Coolblue het beste en hoop dat die zal door blijven groeien en uitbreiden. And keep taking my f@#king money!

Albertina 28-11-2022

Ik vind het een klantvriendelijke site. En wat ik vooral belangrijk vind is dat de bestelling supersnel word geleverd
Ook makkelijk om iets te bestellen dat heb ik ook wel anders meegemaakt. Dus kortom prima winkel en de slogan Alles voor een glimlach vind ik perfect

Ria 28-11-2022

Ik heb in één keer drie aankopen gedaan. Eén daarvan beviel me niet en kon ik direct zonder gedoe retourneren. Geweldige service van het bedrijf met de slogan " alles voor een glimlach".

Brenda van Prooijen 28-11-2022

Super snelle levering . Netjes verpakt . Goede communicatie. Op de fiets bezorgd , dus geen extra CO2 uitstoot .

George 28-11-2022

Veel keus goed prijs snelle bezorging en wordt goed op de hoogte gehouden over de bezorging