Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Pieter 26-04-2021

Delivery was on time, friendly and painless.
Always a pleasure buying from Coolblue

Richard 26-04-2021

Voor het eerst besteld bij Coolblue. Niet op aangegeven dat geleverd maar gelijk excuus en voucher gekregen. Levering dag erna op tijdstip met 15min vooraf smsje. Goede persoonlijke service en klantgerichtheid. Niet met alles de goedkoopste maar zou wel weer bestellen indien prijs andere sites benaderd of gelijk is.

Ida 26-04-2021

Goede website waar je makkelijk en duidelijk je product kan vinden. Het bestelproces gaat soepel en de levering supersnel. Had t artikel kopen in de winkel niet sneller kunnen hebben.

Jacqueline 26-04-2021

Afgelopen week mijn snoerloze stofzuiger bestel en ontvangen. Eerder ook een wasmachine besteld. Snelle levering, super personeel/bezorgers, telefonisch ook goed bereikbaar, met de juiste expertise. Kortom van ons een dikke 10!

R.A. Luisterburg 26-04-2021

De bestelling die we online hebben gedaan is gebruiksvriendelijk. De volgende dag geleverd en daarbij stevig verpakt zodat er geen schade kan ontstaan.

LM 26-04-2021

Coolblue heeft een overzichtelijke website met een groot aanbod aan producten. Daarnaast verloopt het bestel- en leveringsproces altijd soepel en snel. Top!

chris 48 26-04-2021

Niet altijd de goedkoopste maar levert wel wat ze aanbieden. Goede service, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering.

Gerard 26-04-2021

Product was zoals omschreven, snelle levering, aardige mensen, met een glimlach wordt waargemaakt

Jaap 26-04-2021

Duidelijke webshop, makkelijk vergelijken en altijd levering op tijd. No nonsense aanpak

johan 26-04-2021

bureau, stoel, scherm, toetsenbord, lamp gekocht. Netjes geleverd. mooi op tijd. Was een 10 geweest als ze hem boven hadden neergezet.

Marianne Dragstra 26-04-2021

vlotte snelle levering van het product en duidelijke uitleg van klantenservice.

marleen 26-04-2021

Geweldig snelle bezorging. goede en nette verpakking. Mooie laptop
Een tip: een beetje vriendelijkheid van de bezorger.
Uiteraard moet het pakje voor de deur staan i.v.m. corona en afstand houden.
Maar ik deed de deur open, zie natuurlijk eerst het pakket en ik zag nog net een rug en iets van goedenavond...

Zoë 26-04-2021

Coolblue heeft eerlijke prijzen, razendsnelle, vriendelijke service. Je weet zeker dat je krijgt waarvoor je betaald en als het onverhoopt toch eens niet goed gaat dan zit er een goede klantenservice voor je klaar!

Gaby Schuurman 26-04-2021

De website is prettig en overzichtelijk. Mocht je iets besteld hebben dan krijg je daar netjes alle info over op de mail en de bezorging van het product is conform de afspraak, én de bezorger wacht tot je beneden bent om je eigen artikel in ontvangst te nemen.

Roy 26-04-2021

Ruime keus, goed uitleg, reviews, keuze van levering of ophalen. Duidelijke communicatie via mail. Snel en op afgesproken dag geleverd.

Han 26-04-2021

Goede en snelle service. Communicatie over levering is goed. Fijn om kort van tevoren nog even bericht te krijgen dat ze bijna voor de deur staan. Fijne en betrouwbare webshop!

Peter 26-04-2021

Goede keuzemogelijkheden, goede communicatie en tijdige levering zoals er beloofd werd.

maike 25-04-2021

Wederom het product de volgende dag binnen. Echt top! Breed assortiment, doen wat ze beloven.

Lenny 25-04-2021

Ik heb een super leuke en goede ervaring met de levering van onze koelkast. 's avonds besteld volgende dag bezorgd. Kreeg een duidelijke mail en een ongeveer tijdstip, kwartier van te voren gebeld , door een uitermate gezellige knul en zeer beleefd. Ik kreeg juiste informatie en zij waren zeer behulpzaam. Daar wordt je dubbel blij van

jose avila 25-04-2021

de winkel komt de afspraak niet na.
Afgelopen donderdag besteld, zou vrijdag gebracht worden. Dit werd pas zaterdag.
Ik heb gebeld en kreeg als reden : pech, kan er niets aan doen.

Tamer 25-04-2021

Een geweldige en hele snelle service, donderdag avond besteld en vrijdag in huis.

Karin Mostert 25-04-2021

Vanwege een nieuwe woning had ik een grote bestelling. Wasmachine en droger werden keurig naar boven gebracht, voor die service had ik ook betaald. Nette jongens, vrolijk, beleefd en heel vriendelijk, top! De andere spullen werden netjes op de gewenste plaats gezet. Uitleg gekregen over de droger en wasmachine. Ik ben heel tevreden!

Marloes 25-04-2021

Makkelijke website met fijne filmpjes om een goede product keuze te maken. Fijn dat je bijpassende accessoires kunt kiezen. snelle levering!

Hanneke 25-04-2021

Heb 22/4 een Nespresso apparaat besteld.
Zou er de volgende dag zijn met fietsbezorger.
In plaats daarvan bericht, helaas gaat niet door...
Verder geen info, doorklikken op volgende bezorgmoment werkt niet. Telefoontje 23/4 met Coolblue leverende niets meer op dan: uw bestelling is goed verwerkt. U krijgt het apparaat vast later deze dag. Niet dus.

R.A. 25-04-2021

Vergelijkingssite duidelijk en prettig om producten te vergelijken.
Supersnelle levering.