Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ineke 26-11-2022

Black Friday aanbieding van Nesspresso Magimax mini gekocht. Zoals altijd snelle verzending. Contact gehad met de klantenservice over de aanbieding, een Nespresso melkopschuimer. Prima geholpen en binnen één dag ook deze in huis.

Cool Blue 26-11-2022

Besteld op donderdag middag Vrijdag geleverd en een keurig pakket ontvangen

Roy 26-11-2022

Alles is goed geregeld en dag na bestelling had ik mijn product al in huis, aanrader dus

Fred Beentjes 26-11-2022

Snel geleverd toppy volgend keer weer bij coolblue zeer tevreden waar andere stoppen gaat het bij hun door .al is de waarheid nog zo snel coolblue levert het wel.

Jakob 26-11-2022

Altijd nette levering via Coolblue, kleine usb stick in een ruime doos zodat het niet kwijt kan raken in de post. Vandaag besteld morgen in huis. Komt beloftes na!

Anonymuis 26-11-2022

Altijd vriendelijke bezorgers en winkelmedewerkers. Top producten en mooie aanbiedingen. Goede service en nazorg.

Thijs 26-11-2022

Product is snel geleverd en volgens afspraak. Droger is vriendelijk en vakkundig geinstalleerd

Evert uit Emmeloord 26-11-2022

Niks spannends aan. Ze doen wat ze beloven. De grootste constante van het leven: levering Coolblue is gewoon de volgende dag.

Hans 26-11-2022

De service en garantie zijn goed. Heb een camera terug moeten sturen i.v.m. garantie. Tijdens het reparatieproces werd ik telkens op de hoogte gehouden van de status. Toen dat te lang duurde heb ik een nieuw vervangend product gekregen.

Karel 26-11-2022

Hele mooie HP Office jet pro 8022e printer tegen een geweldige prijs,daarnaast hele mooie service en zeer snelle levering.
Bedankt coolblue

On line 26-11-2022

Een overzichtelijke presentatie van het assortiment maakte mijn keuze zeer makkelijk.
Zéér snelle levering en het product (een elektrische waterkoker) was zorgvuldig verpakt

Jean 26-11-2022

De bestelde droger werd keurig op het toegezegde tijdstip afgeleverd en op de badkamer geplaatst.
Prima planning

Trudie 26-11-2022

Prijs was goed, levering snel. Bericht van tevoren hoe laat de bezorger kwam. Prima!

BeRoger 26-11-2022

Nespresso cups besteld, zeer goede aanbieding en de dag daarna al binnen. Altijd vertrouwen in goede afloop bij Coolblue.

chris3768 26-11-2022

Me vader en ik hebben op 24 Ocktober J.l een tv terparatie aangeboden omdat de tv automatich uit ging na drie keer geprobeerd heb ik contact met hun die dinsdag omdat en de vierde keer uit ging heb ik samen met de medewerker besloten om de tv op te sturen voor reparatie.De informatie laat te wensen over waar het door komt waarom het komt dat de tv steeds uit gaat ik wacht nog steeds en ik denk dat ik kan wachten als pasen en pinksteren op een dag vallen (nooit dus) gisteren hebeen we contact met een medewerker van dit bedrijf gehad en heeft gezecht dat ik nog moest wachten maar wat heb ik eraan ik zou graag willen weten waarom dat die tv het steeds dat doet en er kosten eraan verboden zijn en te moeite waard is om de tv te laten repareren is want dan kunnen we namelijk beslissen wat we doen de reparatie door te laten gaan of een nieuwe te kopen als de kosten daarvan zo danig hoog is om te besluiten om een nieuwe tekopen

Beste Chris,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als de tv kuren vertoont. Je wil graag ongestoord tv kunnen kijken.

Helaas kost een reparatie tijd en doen we daarom een beroep op jouw geduld. Mocht je toch nog vragen hebben, ons supportteam Televisies zit tot 23.59 uur voor je klaar.

Coolblue

KM Lee 25-11-2022

Altijd een goede ervaring van bestelling tot levering. Enorm behulpzame klantenservice en zelfs de bezorger is zeer verzorgd en behulpzaam en bovenal geduldig.

Osama 25-11-2022

Awful experience, Promised 3 times that my order will arrive tomorrow and never arrived. Still dreaming that one day I will receive my order. They canceled an item from my order for bring out of stock while it's still being sold online.

Hi Osama,

How unfortunate that your order never arrived, despite multiple promises that it would be delivered the next day. Sorry for this experience; this is not what you may expect from Coolblue!

For an unknown reason, the products you ordered got lost during transport. Because of Black Friday, we weren't able to deliver the products again within a short-term. Thus, we choose a refund of the order amount.

Once again, sorry for this experience. I hope you will give us a chance in the future. So we can show the service we stand for.

Kind regards,
Coolblue.

Joke Tjeerds 25-11-2022

wat een prettige zaak, alles heel snel en keurig geleverd. Prima info wanneer de bestelling komt en zelfs nog een telefoontje als de besteller er aan komt, hele goeie behandeling.

Myriam 25-11-2022

Ik word altijd blij van de uitingen die Coolblue doet. Het geeft mij echt een glimlach iedere keer.
En ook van jullie maatschappelijk betrokken houding word ik erg blij.

Onprofessioneel is Coolblue in Groningen 25-11-2022

Nu de recenties staan op 8 sites

Garantie tot aan de voordeur!!
Onze dochter heeft een wasmachine Bosch gekocht in maart 2018 en tot onze verbazing begin 2022 lagers versleten, gierend geluid. Na vele telefoontjes vandaag langs gegaan . Je hebt twee jaar wettelijke garantie dat klopt, Coolblue aan de Sontweg in Groningen verwijst dat hoe de levensduur van een wasmachine zou moeten werken een RICHTLIJN is dus zij daar niets mee willen doen. Garantie tot aan de voordeur....hetzelfde meegemaakt bij MediaMarkt zij hanteren keurig de richtlijnen....min de gebruikte jaren geld teruggekregen deze bij de nieuwe wasmachine gelegd....
Coolblue jullie mogen je schamen de medewerkers alleen een versje te leren opzeggen i.p.v menselijk te zijn en richtlijnen te hanteren. Hier komen wij nooit meer!!!

Beste meneer of mevrouw,

Wat jammer dat de wasmachine van jouw dochter kapot is gegaan. Wij begrijpen dat je niet tevreden bent over het voorstel, om de restwaarde van de wasmachine als korting te ontvangen bij de aanschaf van een nieuwe. Graag willen wij dan ook uitzoeken of wij iets anders voor je kunnen betekenen!

Daarvoor hebben wij wel meer informatie van je nodig. Kan je daarom een e-mail sturen naar: geenglimlach@coolblue.nl, onder vermelding van het order-/reparatienummer? Geef hierin aan dat je een kosteloze oplossing verwacht, omdat de economische levensduur van de wasmachine nog loopt. Wij kijken dan direct wat wij voor je kunnen betekenen.

We horen dus graag van je.

Groeten,
Coolblue

Sjoukje 25-11-2022

Heel erg tevreden met Coolblue! Voor de twee keer zonder problemen mijn kapotte apparaat mogen vervangen door een nieuwe binnen de garantietermijn. Goede communicatie, hoef er nooit achter aan dan heb ik al een update. Echt super!

Rob 25-11-2022

Ik was op zoek naar n elec kookplaat en ook n tip van n vriend over model en prijs bij Coolblue. Alleen bleek deze niet leverbaar. Door de email service van Coolblue, kreeg ik n alert dat het model weer beschikbaar was en ook voor de oorspronkelijke prijs, binnen 24 had ik de elec kookplaat binnen. Super

Harry van Nek 25-11-2022

Aankoop snel en correct geleverd. Tevreden over de gekochte Samsung mobiele telefoon.

Guido 25-11-2022

Erg fijne site met duidelijke omschrijving en vergelijking. Misschien iets beter lezen bij een defect en niet gelijk product retour vragen. Klein onderdeeltje had ook voldoende geweest om op te sturen.

Fernando Lanzer 25-11-2022

Snel bezorging, extra advies over de producten, veel verschillende models van wat te kiezen.