Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rolf 17-10-2022

De shop is duidelijk, ik kon makkelijk vinden waar ik naar opzoek was, de producten zijn goedgeprijsd en de levering is heel snel.

John 17-10-2022

Bezorging de volgende dag, netjes en behulpzaam gebeld voor de levering. De bezorger was ook erg vriendelijk en behulpzaam!

Anoniem 17-10-2022

Had bij 4 verschillende grote namen producten besteld,. En Coolblue steekt er met kop en schouders boven uit. Ze waren de eerste met de e-mail over dat het ingepakt was en klaar voor verzending was. De eerste met heel specifiek tijdsbestek wanneer de bezorging zou plaats vinden. ( de dag na bestelling) De enige die je een kwartier van te voren laat weten dat de bezorger onderweg is. En ze komen op de fiets. Hoe mooi is dat! Vriendelijke bezorger, alles goed ingepakt en product in originele verpakking. Precies wat ik hebben wilde. Kortom Coolblue snapt het helemaal!

Tessa 17-10-2022

Ik wilde mijn eerste koffiemachine aanschaffen met verse bonen. Door de vergelijkingsknop op de site was het veel makkelijker om een keuze te maken. Omdat ik nooit de hele dag thuis ben, had ik besloten de bestelling op te halen. Dit kan via de reserveerbutton, echter wanneer ik de juiste winkel selecteerde en wilde reserveren, bleef de bestelling hangen op bezorgen (kon niet verder klikken en kon nergens meer op ophalen klikken). Daarom heb ik de klantenservice gebeld. Helemaal niet lang hoeven wachten en via degene aan de telefoon de reservering van de koffiemachine eenvoudig kunnen plaatsen en meteen de volgende dag kunnen ophalen. Zoals altijd is het personeel in de winkel ook heel vriendelijk. Het was heel druk, maar toch hoefde ik niet lang te wachten door het vele personeel en het goede systeem dat ze hebben om mensen te helpen.

Julia 17-10-2022

Ik werd vanaf binnenkomst tot het verlaten van de CoolBlue winkel in Utrecht klantvriendelijk, duidelijk en behulpzaam behandeld door alle aanwezige verkopers. Direct werd mij een kopje koffie aangeboden, wat een erg vriendelijk gebaar was. Ik kocht een nieuwe telefoon bij Daeyong en hij vertelde mij stapsgewijs en vriendelijk alle informatie over mijn nieuwe aankoop. Ook additionele vragen wist hij helder te beantwoorden. Ik vertrok de winkel met een heel prettig gevoel.

Ferry den Hoedt 17-10-2022

Snelle levering, goede service, redelijke prijzen. Ze maken, alles voor een glimlach waar!

Anon 17-10-2022

Uitgebreid assortiment, goede informatievoorziening, s avonds laat besteld en de volgende ochtend al geleverd. Top service!

Adm venema 17-10-2022

Vriendelijke bezorgers goede uitleg
Snel geleverd
Prettig dat je van te voren gebeld wordt welke tijd de bezorging plaats vind.

Peter 17-10-2022

Snelle levering en een goede beschrijving op de site.
Door de plussen en minnen van het artikel te plaatsen op de site heb ik een goede keuze kunnen doen.

Dirk 17-10-2022

Zeer duidelijke website en veel keus.Bestelling en levering,zoals altijd,correct en volgens afspraak.

Peter Harm 17-10-2022

goede prijs in vergelijking met andere aanbieders en uitstekende, voorspelbare bezorging. Je krijgt ruim tevoren een tijdsslot van 1 uur en daar wordt strikt aan gehouden, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten. met name voor alleenstaanden is dit super belangrijk. Hulde!

Anita 17-10-2022

De site is zeer duidelijk, dus online kun je fijn alles vinden en bestellen

Jurgen 17-10-2022

Ik koop een Smartphone bewust bij Coolblue vanwege de hulp die je krijgt bij het overzetten van data. Helaas deden ze dat niet meer, geen tijd voor. Eerder, 1,5 jaar terug, had ik een desktop gekocht, ook speciaal bij Coolblue, vanwege dat het apparaat door hun zelf bezorgd werd ( toch belangrijk bij een apparaat van 1200 euro!). Bleek dat hij toch geleverd werd door Post.NL in de buurtbus. Dus de servicevoordelen die Coolblue in het begin onderscheidend maakten, lijken te vervallen.

Simone 17-10-2022

Website is zeer overzichtelijk. Het produkt is duidelijk omschreven. Als je besteld krijg je bijna direct een mail dat je bestelling is ontvangen. Daarna krijg je keurig een mail met tips hoe je zoals in ons geval de wasmachine moet ontkoppelen. Je krijgt op tijd bericht hoe laat ze komen en vlak voor dat ze echt daadwerkelijk er zijn een belletje dat ze er over een kwartier er zijn. De bezorgers zijn erg netjes en geven nog advies over het apparaat.

Joost 17-10-2022

Veruit de beste webwinkel van Nederland; van de online webwinkel tot de bakfietsbezorger aan de deur. Top!

Emma 17-10-2022

Snelle levering en een duidelijk overzicht van reviews en coolblues keuze op de website. Plus je krijgt leuke tips voor als je de spanning even niet aan kan!

Hester 17-10-2022

Wat fijn is aan Coolblue is dat je bestelling super snel wordt geleverd en dat je een belletje krijg wanneer de verzorger voor de deur staat en ze ook altijd bereikbaar zijn super fijn.

Jurjen 17-10-2022

Als je wilt dat iets gebeurt volgens afspraak op een nette voorspelbare manier, of zeker wilt weten dat je ondersteund wordt als er iets fout gaat, dan betel je bij Coolblue.

patrick 17-10-2022

Deze website bood de keuze om een synology 218play nas te bestellen zonder harde schijven.

Annemiek 16-10-2022

Coolblue communiceert goed, is eerlijk en duidelijk én ze denken mee. Er wordt niets beloofd wat niet kan worden waargemaakt en levering is precies zoals afgesproken. Gewoon fijn.

Petra 16-10-2022

Snelle levering, vriendelijke bezorgers die de wasmachine keurig op zijn plek geïnstalleerd hebben. De oude namen ze ook mee.

Nikki Theunissen 16-10-2022

Hele fijne webwinkel, je kunt items met elkaar vergelijken. En de snelle verzending is top

Bert v Suylekom 16-10-2022

Had al reeds eerder bij coolblue geshopt, en ook deze keer was ik best wel tevreden, ook al was er een montage strip niet meegeleverd, maar dat werd vrijdag alsnog rap goedgemaakt

Anna 16-10-2022

Goede website, alles erg duidelijk. Breed aanbod, goede omschrijvingen en snelle bezorging.

SandraSN 16-10-2022

Hele duidelijk site met goede uitleg product en bijpassende accessoires. Erg snelle verzending en keuze uit aflever momenten. Na bestelling mailtje met uitleg over product dat je hebt gekocht.