Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Emad 01-09-2021

Goedkoopste op het internet met de koolbox die wij zochten.

Heeft een reis van 1680 km prima gefunctioneerd! Alles lekker koel,

moniqua 01-09-2021

Nette website en uitleg over gebruik van het product, duidelijk informatie over het tijdstip van de levering met duidelijke tijdsblokken. Vlak voor afleveren belde de mannen op over de drempel regel en of ik me daarvan bewust was en of het mee te nemen product ook al klaar stond en over hoeveel tijd ze er zouden zijn. Ik had een hondje klaar staan voor de machine en ze hielpen hem erop zetten en ook goed zodat ik het apparaat goed kon verplaatsen en legde prima uit wat ik moest doen voor ik de machine installeerde. Echt top service .

Jos 01-09-2021

Goede zoekmogelijkheid, uitgebreide productinfo, reviews en ook een heel goed assortiment. De nieuwe airfryer die ik zocht was lang niet overal beschikbaar, hier wel!

Mirco 01-09-2021

Snelle levering, duidelijke communicatie en veel opties om de bestelling vlak na de bestelling te wijzigen.

Vince 01-09-2021

Online aanschaf prima, vindt jammer dat je kiest voor product direct ophalen en eindstand gewoon dik 35 minuten in de winkel staat te wachten om alleen maar je bestelling op te halen!

Peter Wijnen 01-09-2021

Snelle service ,ook fijn mail verkeer over wat er met product mogelijk was ,top

Henk 01-09-2021

God product , snelle levering vergeet niet een stekker een snoer mee te bestellen

Hijlke 01-09-2021

Duidelijke informatie op de webshop en een mogelijkheid om producten te vergelijken zowel op verschillen als op overeenkomsten

Toon 01-09-2021

Buitengewoon goed concept van Coolblue. Een site waar je net als, of eigenlijk meer nog dan in een fysieke winkel alle artikelen onderling kunt vergelijken. Bovendien heeft men duidelijke toelichtende filmpjes over de te maken keuze en handleidingen voor gebruik online staan. Prima ter oriëntatie en, wat natuurlijke bedoeling ook is, makkelijk te bestellen.
Verder wordt alles snel en goed geleverd.

RAz 01-09-2021

Ruime keuze en super service. Ik vind een prettige en overzichtelijke en transparante leverlancier. Doen wat er beloofd wordt,

rene boon 31-08-2021

Prima prijs en super snelle levering, ik ben heel tevreden en bestel voortaan bij Coolblue.

Corine 31-08-2021

Fijne winkel, producten goed omschreven en bestellen gaat snel en makkelijk. Waar ik vooral tevreden over ben is de snelle levering, op zondag!

Martin ter Horst 31-08-2021

Vanwege diverse aankopen bij Coolblue ook nu weer een aankoop gedaan vanwege spoed aankoop.
Werd zoals niets anders dan gewend van Coolblue weer de volgende dag (zelfs nu op zondag) bezorgd op mijn woonadres.

Mariëlle 31-08-2021

Goede snelle service en overzichtelijke site en ook zijn de prijzen altijd erg goed in vergelijking met concurrenten.

Mel 31-08-2021

Goede snelle levering..alles perfect gepakt en geleverd binnen de gestelde tijd, dus vandaag besteld morgen in huis..TOP !

Rieks 31-08-2021

Vervolg op mijn negatieve coolblue review van 28-08-2021. Daarin beschreef ik mijn slechte ervaring met coolblue: bezorgbewijs ontvangen, terwijl de vaatwasser helemaal NIET bezorgd was.

Coolblue klantenservice: bereikbaarheid is slecht maar de geboden hulp uitstekend!
Contact krijgen met de coolblue klantenservice via twitter en e-mail — telefonisch is vrijwel onmogelijk — kan meer dan 24 uur duren. Maar toen het contact eenmaal gelegd was liep alles op rolletjes en had ik binnen een paar dagen mijn aankoopbedrag terug. Bravo! Het zakelijke probleem is daarmee opgelost.

Maar: dat je de bezorger op je scherm virtueel je huis ziet naderen en er niet aangebeld wordt maar dat er in beeld wel 'proof of delivery' verschijnt. Dat coolblue vervolgens een bezorgbewijs stuurt terwijl je je bestelling niet hebt ontvangen. Dat doet een mens schrikken. Ik heb voorlopig mijn bekomst van coolblue.

Terranfigter 31-08-2021

Werd goed op de hoogte gehouden wanneer het product wat ik graag wilde weer beschikbaar was en toen het weer beschikbaar was besteld en snelle levering waarbij ik goed op de hoogte ben gehouden van de leverdatum en het tijdstip.
Echt TOP!

Jelle 31-08-2021

Bij binnenkomst in de winkel als gast ontvangen, of we al wat wouden drinken. En gevraagd of we meteen hulp kondrn gebruiken of eerst rond wouden kijken.

We werden erg professioneel geholpen, de verkoper wist meteen wat we wouden, en hij legde het fijn en rustig uit.

Geen opdringerig gevoel gekregen dat we iets snel moesten kopen. Er fijn. En met succes een aanschaf van het product kunnen doen.

Erik Creugers 31-08-2021

Ik kies altijd voor Coolblue vanwege de ruime keuze en super service. Problemen worden als deze zich überhaupt voordoen altijd met een glimlach opgelost. Ook de levering is geweldig. Je wordt écht van iedere stap in het verzendproces op de hoogte gehouden, waardoor je eigenlijk bijna op de seconde nauwkeurig weet wanneer de bezorger voor de deur staat.

T.M. Stolwijk 31-08-2021

Gebruiksvriendelijke site. Advies en goede productomschrijving op de site. Snelle en correcte levering.

Jess 31-08-2021

Mailtje gekregen wanneer artikel leverbaar is. Direct besteld. Volgende dag in huis. Super!

Blije klant 31-08-2021

Bij Coolblue uitgekomen omdat andere leverancier een dag voor aflevering meldde dat ze een bestelde wasmachine toch niet konden leveren. Bij keuze ander type zou de aflevering weer opschuiven. Bij Coolblue andere wasmachine uitgezocht besteld en binnen 2 dagen geleverd. Netjes geïnstalleerd, incl. droger bovenop en oude machine meegenomen. Avond vooraf bericht wanneer ze zouden komen en ook op tijd gekomen. Ook duidelijk info en video hoe je de oud wasmachine moet ontkoppelen en tips voor gebruik van de nieuwe

M. Meulenbelt 31-08-2021

Coolblue vind ik een prettige en overzichtelijke site waar ik al meerdere keren aankopen bij heb gedaan. De beschrijvingen en specificaties zijn helder geformuleerd. De service vind ik ook goed.

Erik Suijker 31-08-2021

duidelijke site goede omschrijveningen en alles goed vindbaar. De volgende dag alles in huis en dat op Zondag. en de prijzen zijn met dan redelijk

David 31-08-2021

Coolblue vind ik een erg fijne website om producten te bestellen. Ik bestel hier al meerdere jaren en het fijne aan Coolblue is dat zij altijd hun beloften nakomen. Ik had op zaterdag een bestelling geplaatst en op zondag werd er daadwerkelijk geleverd, zoals aangegeven. De website is erg duidelijk/overzichtelijk en je word goed op de hoogte gehouden m.b.t. het leveringsproces. Daarnaast kent Coolblue een uitstekende klantenservice. Overlaatst had een collega van mij een artikel retour gestuurd omdat deze defect was. Letterlijk drie dagen later werd er al een nieuw exemplaar ontvangen. Topservice!