Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Gerben 08-10-2021

Goede service staat bij Coolblue voorop en ze doen altijd hun best om de ervaring zo leuk mogelijk te maken. Ik bestelde eigenlijk altijd bij een grote concurrent (raad zelf maar welke), maar als het bij Coolblue in het assortiment zit dan bestel ik het daar!

Carla 08-10-2021

Netjes afgeleverd en een duidelijke handleiding via de mail. Laptop is nu een stuk sneller. Alleen jammer dat de afgesproken levertijd niet gehaald werd. Wel een mail hierover ontvangen.

Christa 08-10-2021

De website is heel overzichtelijk ingedeeld. Er is een breed aanbod aan producten, met een uitgebreide beschrijving erbij van het product. Het is heel prettig dat je bepaalde producten met elkaar kunt vergelijken. De levering gaat supersnel, vaak heb je het de volgende dag al in huis. Grappig is natuurlijk dat je allerlei dingen aangeboden krijgt Om me te wachten te verlichten. Bij vragen is Coolblue goed bereikbaar. Fijne service fijn bedrijf.

Seb 08-10-2021

Mooie moderne winkel aardig personeel en goede service mijn bestelling was prima in orde en koop graag weer bij coolblue versteging tilburg complimenten voor de goede service

Alex 08-10-2021

Op 28/9 een Eucom luchtontvochtiger besteld. Op 29/9 spontaan bericht op de PostNL app dat het pakket bij mij bezorgd was, maar geen pakket. Direct Coolblue gebeld, er moest via PostNL een 5-daags onderzoek gestart worden. Na 6 dagen was deze nog niet afgerond. Coolblue beloofde telefonisch het op te lossen want de onderzoeksperiode was over en ik zou sovieso dan zaterdag mijn pakket krijgen. Vandaag opnieuw gebeld maar helaas, nu zou ik pas zaterdag uitslag krijgen over hoe het verder gaat.

- Gedurende deze periode heb ik continu zelf met Coolblue contact moeten zoeken, niet eenmaal ben ik zelf door Coolblue teruggebeld.
- In een geval verbrak de medewerker spontaan de verbinding en moest ik weer opnieuw bellen.
- Maken beloftes over de telefoon die niet nagekomen worden.
Alex1234 12-10-2021

Update 12/10: E-mail van Coolblue:

"We zijn onlangs een pakketonderzoek gestart samen met PostNL. Er is inmiddels navraag gedaan bij de chauffeur en deze geeft aan dat het pakket op [29-09] op jouw adres zou zijn bezorgd. Kan het misschien het geval zijn dat een familielid of huisgenoot het pakket in ontvangst heeft genomen? En heb je navraag gedaan bij de buren?

Laat het ons maar weten, we zien je antwoord tegemoet en hopen dat dit snel is opgelost!

Niyi van Coolblue
Backoffice Medewerker"

Ik heb Coolblue inmiddels cumulatief meer dan 2 en een half uur aan de telefoon verdeeld over meer dan 10 telefoongesprekken waarbij iedere keer deze vragen zijn gesteld. Dit begint a-sociaal te worden.

Alex1234 11-10-2021

Update 11/10: Vandaag weer contact opgenomen met Coolblue. Er was wederom geen voortgang. Heb bij vorig gesprek aangegeven dat ik inmiddels de koop wil ontbinden ivm slechte service. Coolblue heeft net beloofd dat het geld vandaag of morgen op mijn rekening staat.
TBC

Alex1234 15-10-2021

Update 15/10: Vandaag geld ontvangen en daarmee zaak afgehandeld.
---

Alex1234 14-10-2021

Update 14/10: Gister heen en weer gemailed met coolblue want zo werkt de backoffice; ik ga mijn geld terug krijgen, maar:

"Ik heb hiervoor een terugstorting verzoek neergelegd bij de afdeling administratie. Zij storten dit bedrag gewoonlijks binnen 5 tot 7 dagen terug."

Coolblue zit blijkbaar nog bij een bank uit 't jaar 1990. Toen duurde het ook gemiddeld die periode voor een overschrijving. In de moderne wereld duurt een overschrijving minder dan 24 uur.

Nog steeds aan 't wachten op m'n centen.
---

Michael 08-10-2021

Bestelling de volgende dag al in huis! Snel overzichtelijk en tegen een goede prijs

Lauren 08-10-2021

Very quick delivery, large variety of items, straight forward process, easy to use website.

Justus 08-10-2021

Heb voor coolblue gekozen vanwege een mooie aanbieding. Daarnaast kon ik het product snel in de fysieke winkel ophalen. Aldaar vriendelijk personeel en een duidelijke uitleg.

David 08-10-2021

Snelle levering en keurig netjes geleverd. Het artikel was wel los in de doos geleverd - dat zou wellicht nog opgevuld kunnen worden met wat extra opvul materiaal. Thans was het artikel netjes binnen zonder beschadigingen.

Coolblue oke 08-10-2021

Via Kieskeurig bij Coolblue gekomen, snelle levering, juiste artikel, informatie goed.

havo 08-10-2021

yet is allemaal makkelijk te vinden en de reviews zijn fijn om wat over de produkten te weten te komen

Steve 08-10-2021

Goede service en snelle levering en een goede prijs. Veel producten zijn op voorraad en zo niet dan kun je het meestal de volgende ochtend ophalen in de winkel onder het genot van een bak koffie.

Jos 07-10-2021

groot assortiment, snelle levering en prima informatie over installatie van gekochte artikelen d.m.v. instructiefilm via youtube

Pokay 07-10-2021

Makkelijk zoeken, mogelijkheid om producten met elkaar te vergelijken, snelle levering.

Maarten 07-10-2021

Thermostaat staat goed in de huiskamer, ook als deze uitstaat. werkt goed met eigen app echter gebruik ik het voornamelijk met Homekit(apple) wel jammer dat op de site van Tado staat dat de thermostartknop een vervanger voor Plieger (radiator thermostaatkraan) kan zijn, dit is niet het geval tenzij je het creatief wilt oplossen. verder super tevreden met de bestelling. nu lekker warm thuis zitten voor de winter.

Maurits 07-10-2021

Snelle levering, betrouwbaar en Coolbleu doet wat ze zegt.
Prima communicatie, en scherp aan de prijs.

Rick 07-10-2021

28 september een iPad gekocht voor mij 91 jarige oma. Netjes via iDeal betaald. Mail gekregen dat de iPad bezorgd zou worden. Na een dag niets te horen gekregen te hebben is er aangegeven dat de betaling frauduleus zou zijn (?).

Klantenservice gebeld, er zou binnen 5 werkdagen contact opgenomen worden, dat is niet gedaan. Vervolgens nog een keer gebeld, aangegeven dat ik doorverbonden wilde worden of een bevestiging wilde krijgen dat het terugbetaald wordt maar ook dit is gedaan. Mevrouw werd boos omdat er geist werd op in ieder geval een reactie en gooide vervolgens de hoorn erop.

Product is nooit verzonden ondanks de belofte werd gedaan dat deze een dag later verzonden zou worden.

Persoonlijk heb ik nog nooit zo'n slechte klantenservice gesproken. Dat iets fout kan gaan tijdens een betaling dat kan ik begrijpen. Maar dat men zo lang je geld vast houdt en dat je zo te woord wordt gestaan zonder enige vorm van hulp of informatie is echt ongelooflijk.

Bestel hier niet en koop bij een andere webshop.

Lechner 07-10-2021

Gewoonweg dat ik met technische hulp zelfs bij de balie in de winkel terecht kan, das voor mij als Senioren een geweldig uitkomst in tegenstelling tot de meesten... die niet kon noch hebben!!!

Ruud 07-10-2021

Zeer prettig geholpen in de winkel in Amsterdam. Geen wachttijden en vriendelijk personeel.

JudiePel 07-10-2021

Favoriete webshop. Goede informatie en vergelijkingsmogelijkheden.
Goede service, goed bereikbaar.

Gerrie Evers 07-10-2021

Een NAS Synology920+ en 4 schijven besteld met een switch van netgear. De productinformatie op de website is prima en duidelijk. Bestelproces verloopt snel en soepel. Levering prima en op tijd. Dik tevreden met hoe het verlopen is.

marlies 07-10-2021

Via CoolBlue een Crokpot aangeschaft, deze staat nu te pruttelen en met de pan ben ik erg blij. Waarom dan toch een laag cijfer? De pan kwam binnen in een doos zo groot dat de pan er wel 8x in paste. In deze tijd is dat gewoonweg niet acceptabel om zoveel lucht te vervoeren

Anoniem 07-10-2021

s avonds voor 24:00 uur besteld en volgende dag al tussen 10:00 en 11:00 uur bezorgd dus erg snel en uitstekend bezorging door Coolblue!

de klant 07-10-2021

goede prijs en service- heeft niet altijd alles op voorraad de laatste tijd

Nicolette 07-10-2021

Via website huistelefoon besteld. Volgende leveren lukte niet meer kreeg ik direct bericht van. Daarna werd ik prima op de hoogte gehouden wanneer er geleverd zou worden. Tevens een bericht met advies over installatie. Kortom zeer tevreden