Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Me 04-08-2022

Twee jaar geleden heb ik een inventum oven gekocht bij Coolblue. Helaas hield de oven op met werken na 23 maanden. Coolblue deed niet moeilijk en loet me de oven opsturen. Binnen een dag kreeg ik mijn aankoopbedrag terug gestort en kon ik een nieuwe oven aankopen. Deze werd de volgende dag direct bezorgd. Al met al ben ik heel blij met de afhandeling en snelheid van de service.

Willem 04-08-2022

afspraak heel goed nagekomen ben heel tevreden, product is geheel geleverd volgen de bestelling

Hc wirschuleit 04-08-2022

Dacht dat het thuis bezorgd zou worden
Mooi niet Nu moeten wij als oudere zien hoe we het in thuis krijgen
Het is niet naast de deur
Kan er geen oordeel over geven van de gril heb het nog niet in huis

Chris 04-08-2022

Snelle service, goede verpakking milieu vriendelijk, nette factuur, alles top geleverd

Vanessa 04-08-2022

Super blij met deze winkel. Klantenservice is TOP. Eindelijk een zaak met medewerkers die je echt als klant behandelen.

Ronny van Oosterhout 04-08-2022

CoolBlue is een fijne winkel met vriendelijk personeel en goede service. Snelle levering en duidelijke communicatie, afgesproken tijdblok is nagekomen

van Koperen 04-08-2022

Ik vind de zowel de mensen aan de telefoon als in de winkel zeer klant vriendelijk en meedenkend. Coolblue steekt hiermee wat mijn man en mij betreft met kop en schouders boven alle andere winkels uit! Volgende kewr wat ons betreft weer Coolblue

Coenders 04-08-2022

Fijne winkel. Fijne shop keuze hulp. Doen inderdaad alles met een glimlach.
Verpakking is duurzaam. In een stevige zak innplaats van grote dozen met bergen plastics.
Bezorging vlot zoals beloofd en ook duurzaam, op de fiets gebracht.
Vriendelijke bezorger.

Arie 04-08-2022

Snel geleverd volgens afspraak en bezorging goed te volgen. Prima overzicht producten op de site.

Van hagen 04-08-2022

Snelle bezorging goede prijs kwaliteit coolbleu is een leuke website om te shoppen duidelijk makkelijke uitleg om te installeren

Erwin 03-08-2022

Product besteld. Zou dag later bezorgd worden. Kreeg melding dat bezorging vertraagd was. Prima, begrijpelijk. Vervolgens 1 dag geen wijzigingen behalve dat de order opnieuw gesorteerd werd. Dag 3 kreeg ik bericht dat de order bezorgd zou worden in de ochtend. Niks gezien behalve een update dat de bezorging wederom vertraagd was. Dezelfde dag krijg ik een melding dat mijn geld teruggestort wordt ivm retour. Helemaal geen probleem aangezien ik elders kan bestellen maar als ik dan toch de mail krijg om een review te schrijven dan kunnen jullie hem hebben ook. Wellicht is het een idee om jullie belachelijke verwachtingspatroon bij te stellen en orders gewoon binnen een normaal tijdsbestek te leveren. Dat hele ‘vandaag besteld, morgen in huis’ zorgt enkel voor opgefokte bezorgers en in het beste geval voldoen jullie slechts aan de verwachting.
Officiele reactie van Coolblue 05-08-2022

Beste Erwin,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam is verlopen met de levering van jouw bestelling.

Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor sorry!

Coolblue

Beimers 03-08-2022

Top shop! Product vinden gaat makkelijk met duidelijke uitleg. Makkelijk bestellen en prima uitleg over de bestelprocedure. Voor aflevering ook nog een mail met echt relevante installatie tips ontvangen. Op tijd en compleet bezorgd.

Matthijs 03-08-2022

Super vlot ontvangen! Vanaf bestelling tot aan de deur goed op de hoogte gehouden wanneer het pakketje komt (zelfs toen de tijd veranderende bij post nl). Heerlijk ook om die amicale mailtjes tussendoor te ontvangen.
Ga zo door.

K.H. Nauta 03-08-2022

Online shop werkt prettig, bovendien heeft Coolblue ook nog fysieke winkels als je liever persoonlijker wilt winkelen, b.v. advies !

Nathalie 03-08-2022

Erg snelle levering! Met bakfiets, iets wat ik zeker een + vind.
Ik heb een kleine Chromebook voor mijn dochter voor school gekocht en kreeg een extra mail met set-up tips, vond ik handig.

Erik-Jan 03-08-2022

Snelle service! Soms bezorgen ze de pakketjes per fiets! Geweldig allemaal!

Flowerlady 03-08-2022

snel bezorgd en goede duidelijke website
ik heb een nintendo en spel van mario gekocht maar ziet er goed uit(verpakking ook)
maar moet er nog mee spelen!!!
dus nog even kijken of hij aan onze verwachtingen voldoet!!!
bedankt voor het leveren en een mooie prijs ook

Fam. vd Meer 03-08-2022

Snel en relatief milieu vriendelijk geleverd.
Prijs vergelijkbaar met andere leveranciers.

Karel 03-08-2022

De informatie op de webshop was prima. Het bestellen is makkelijk en de aangegeven levertijd wordt waargemaakt. De leveringstijd wordt aangehouden. De bezorger is zeer vriendelijk. Al met al een uitstekend voorbeeld van service naar de klant.

Erica Rombouts 03-08-2022

Coolbleu is een zeer gebruiksvriendelijke site voor iedereen. Makkelijk zoeken en bestellen. Snelle levering. En zeer goede service

Marijke 03-08-2022

Duidelijke beschrijving, snelle levering en top bezorging! Bezorger hielp me even de vriezer vlak bij de plek te rijden waar hij moest komen te staan. Super fijn!
Vriezer werkt zoals hij moet doen!

RG 03-08-2022

Zeer gemakkelijk shoppen. Vergelijking van meerdere apparaten mogelijk. Bestellen en afrekenen verloopt soepel. Fijn dat ik alle producten ooit besteld bij Cool Blue kan terugvinden in de app.

Jeroen 03-08-2022

Prima en duidelijke teksten bij de artikelen. En wat beloofd wordt komen ze ook na. Op zaterdagavond besteld, gekozen voor een PostNL afgiftepunt en zoals afgesproken maandagmiddag afgeleverd. Keurige verpakking, geen beschadigingen. Een aanbevelenswaardige onlineverkooporganisatie.

Esther 03-08-2022

Heerlijke winkel. Goed en eerlijk advies, altijd snelle levering en ook de klantenservice is niet verkeerd. Kijken naar mogelijkheden ipv problemen. Verfrissend en heel fijn!

Joop 03-08-2022

Prima begeleiding door CoolBlue. Slechte bezorgdienst PTT. Pakket kwam twee dagen te laat.