Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ed Blok 28-12-2022

Het gewenste artikel was snel en makkelijk op de website terug te vinden. En tegen een hele goede prijs.
Levering heeft geheel volgens de afspraak plaats gevonden
Precies op de aangegeven tijd.
De aflevering vond plaats door twee personen die de glimlach waar maakten. Binnen een kwartier stond de droger op zijn plek
Niets dan goeds voor dit stel

Arjan 28-12-2022

Duidelijke communicatie over wanneer het geleverd wordt. Product wordt ook in goede staat geleverd.

Angelique Vrolijk 28-12-2022

Keurig netjes op tijd en met de fietskoerier dus ook nog goed voor het milieu.

mw v b 28-12-2022

zeer goede service en correcte afhandeling van vragen . En goede terugkoppeling over lopende zakken

Daan 28-12-2022

Goede winkel met een fijne webshop, alles word snel geleverd en is in top conditie op aankomst. Ze hebben een hele wijde assortiment van producten wat het een hele fijne winkel maakt.

H. 28-12-2022

Makkelijk besteld en goede en uitgebreide informatie over de producten! Vooral de keuzehulp is top!

Johan 28-12-2022

goeie snelle betaalbare lervering/service. Product voldoet aan de verwachting en comform omschrijving.

Cp 28-12-2022

Komen de afspraken na.
Bezorger belde netjes om te vragen waar hij moest zijn. Google maps had hem verkeerde locatie gegeven.

Kelly vd Heuvel 28-12-2022

Een hele goed service! Vriendelijk personeel en een hele goede communicatie!

Harry 28-12-2022

Uitstekende service, goede informatie en een enorm uitgebreid assortiment met mooie artikelen .

linda k 28-12-2022

alles was makkelijk te vinden, goede omschrijving van het artkel, geen bezorgkosten en snelle bezorging

Stefan 28-12-2022

Super fijne winkel. Personeel zeer netjes en hulpvaardig. Bij eventuele problemen staan ze ook altijd meteen klaar voor een zeer goede oplossing!

van der Veen M 28-12-2022

Legder nano plus besteld. Op de site stond een handleiding voor instalatie wat het makkelijk maakte.

Product netjes op tijd geleverd en door de ledger weer zekerheid gekregen in de turbulente tijden van crypto.

Gerard 28-12-2022

Zoals altijd werd de bestelling direct de volgende dag geleverd. We hadden gekozen voor installatie (van een wasdroger) op de plek en dat werd keurig uitgevoerd.

Han 28-12-2022

Coolblue heeft een duidelijke webshop en productomschrijvingen. De goede categorie is snel te vinden.
De filters om een product te zoeken waren voor mij wat te beperkt (op zoek naar nieuwe tablet / chromebook), maar zullen voor de meesten wel volstaan. Ook het zoeken in type gebruik is daarbij heel handig.
In dit geval is het een tweedekans geworden, die de volgende dag keurig door een vriendelijke fietskoerier van Coolblue werd afgeleverd.
Het idee van een fysieke winkel in de buurt, vind ik erg prettig. Zeker omdat daar échte mensen staan, waar je face-to-face mee kan praten en tot een advies/oplossing kan komen.

Jaap 28-12-2022

Altijd blij met een bestelling van CoolBlue, Snelle levering en goeie service.

Fred 28-12-2022

Goede intuitieve website, snel gevonden wat ik zocht. Ik waardeer de tweede kans aanbiedingen. Deze was ook perfect. Betalen een makkie. En snel geleverd. Kortom, geheel tevreden.

Kay 28-12-2022

Heb JBL oordoppen gekocht bij Coolblue. En ze zijn echt goed. Levering ging ook goed. Al zou ik het persoonlijk wel fijn vinden als je de track and trace goed kan gebruiken en zien. Ook zou er een sms komen kwartier van te voren maar die niet gekregen. Maar niks te klagen over product.

A.J. de Groot 28-12-2022

erg aardig en behulpzaam wel erg druk wel jammer dat er geen computers stonden die hadden we ook willen kopen maar dachten dat het een winkel was maar is een afhaal centrum

Martin 28-12-2022

Echt een fijn platform om vlot te kunnen bestellen. De productvideo’s zijn ook altijd erg prettig.

Goede keus 28-12-2022

Aangespoord door mijn dochter die met Cool Blue goede ervaringen had, heb ik de eerste stap gewaagd om een artikel ( Lenovo Tablet) te bestellen. binnen een dag was de tablet in huis en naar volle tevredenheid in gebruik genomen.

Albert 28-12-2022

Gewoon altijd goed. Overigens is niet al jullie leuk bedoelde grappige uitspraken grappig. Ik was mijn paswoord absoluut niet kwijt. Maar deze werd niet geaccepteerd door de site. Dan is het heel vervellend te lezen dat ik het volgende paswoord 5x hardop (of zoiets, mail gauw weggegooid) moet opzeggen om het te onthouden.
Daarbij, mensen moeten tegenwoordig zoveel, en ook zoveel weten en onthouden, en heel veel paswoorden, en van elke inlog weer een anderem honderden en honderden, dat dit natuurlijk nooit werkt. Maar een paswoordmanager werkt wel.

Christine 28-12-2022

Duidelijke site en je word goed op de hoogte gehouden over de verzending
Wel veel extra mail ontvangen dat mag van mij wel wat minder

oa_ar15 28-12-2022

Bij Coolblue is voor elke wens een ruim assortiment voor redelijke prijzen beschikbaar. Op de website is vergelijken voor de keuze makkelijk. Producten worden vlot geleverd en de communicatie rondom de levering is helder en actueel. Verder bieden zij veilige betaalmethoden en een prettige klantenservice. Ik koop lang niet alles bij Coolblue, maar regelmatig kom ik na vergelijk bioj andere aanbieders toch bij Coolblue terecht om het product te kopen.

Ajin 28-12-2022

Ik ben altijd blij na een bestelling bij cool blue. De beste en snelste service. 👍🏻 ga zo door