Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Saskia 03-07-2021

Een tweede kans gekocht natuurlijk te mooi om waar te zijn.
Een koelkast ,op de website stond omverpakt ivm. beschadiging verpakking.
De chauffeur bracht de koelkast maar de gehele zijkant was ernstig beschadigd ook het hengsel vd. deur.
De chauffeur zei zelf dat dit niet was wat er afgesproken was.
Ik kon wachten op een andere koelkast of mijn geld terug, ik wil mijn geld terug.
Diverse keren klantenservice gebeld na 17 minuten wordt er gewoon opgehangen.
Nog wel een mooie mail of ik de koelkast wil opsturen ????
Tot op heden wacht ik op mijn geld , voor zo,n grote witgoedzaak Zeer schandalig misleidend en in gebreken blijvend.
Zelf via ideal betaald wat er bij hun gelijk op de rekening staat, De vraag is komt Mijn geld nog terug ?????

Amy 03-07-2021

Ik ben een groot Nintendo fan en ik was nog op zoek naar een Nintendo Switch Lite Coral bij een betrouwbare webshop voor een mooi prijsje.
Zo kwam ik bij CoolBlue terecht en wat een feestje was dat!
Fijne, snelle service en ik had hem zo!
Hij werkt ook goed!
TOPPERS!

Sm 03-07-2021

Snelle service , gewenste product leverbaar, snelle levering en goede prijs

Jeppe 03-07-2021

Ik bestel wel vaker elektronica bij Coolblue. De website is heel makkelijk in gebruik. Als je een foutje maakt is het zo opgelost en als er een klacht is helpen ze je ook goed. Ik heb nog nooit een nare ervaring gehad, ook niet als er een keer iets stuk was gegaan.

Kelly 03-07-2021

Duidelijke product omschrijving.
Snelle (fiets) bezorging.
Goede service.
Kortom top!

Fatih Erdogan 03-07-2021

Weer komen ze hun beloftes niet na. Ik zit al meer dan een week zonder een bureau thuis. Bestel ik een bureau zodat ik het morgen krijg en niet hoef te wachten op hun slechte retour process. WORDT DAT OOK NIET GELEVERD.
Onbetrouwbaar en waardeloos.

Had betaald extra om het vroeg te leveren. Pakketje werd in de middag geleverd... moest ik heel de dag omgooien en haasten, afspraken afzeggen. Komen ze niet opdagen. De volgende dag weer laat willen leveren en springen te tijden van het een naar het ander. Weer me hele dag weg.

Coole Fan 03-07-2021

Super snelle website en zoekfunctie, makkelijk en snel bestellen en betalen, erg vriendelijk en persoonlijk taalgebruik in alle mails. Ook de mensen die jullie spullen aan de deur afleveren zijn vriendelijk en Cool.

Jolanda van helvoirt 03-07-2021

2 x een dyson steelstofzuiger besteld. Tot op heden(3 dagen later) 1 binnen geleverd. Echt slecht. Regel het gewoon met postnl!

Albert 03-07-2021

Zeer snelle levering alleen helaas was niet voor ipone6 plus wel 6+
Jammer

Yulia Dharmawan 03-07-2021

Good service 👍🏻
Saturday ordered & Sunday picked up the laptop at the store. Very friendly & helpfull staffs.

Miekie 03-07-2021

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat de site erg duidelijk is,producten zijn super handig te vergelijken en zij verkopen heel erg veel,keuze genoeg!!!
Had al eens eerder iets gekocht in de winkel en ben toen erg goed geholpen,kreeg zelfs na een tijdje een kaart thuis met de vraag of ik tevreden was met het product! Hoe leuk is dat!!!
Ben blij met de nieuwe wasmachine en wil de bezorgers bedanken, hele leuke jongens die na het sjouwen van de oude en nieuwe wasmachine keurig hebben aangesloten en uitleg hebben gegeven, super service!!!

Lieneke 02-07-2021

Erg snelle levering, netjes verpakt product. Blij met mijn goedkopere variant van een Big green Egg!

Siem 02-07-2021

Duidelijke omschrijving van artikel. Komt ook direct op bij het zoeken op internet.
Een dag besteld, volgende dag in huis.

M.C.Geleijnse 02-07-2021

Snelle en perfecte service door vriendelijke bezorgers afgeleverd,helemaal volgens afspraak,tips over uitpakken ,plaatsen en installeren .Super en dat voor zeer concurrerende prijs. OOK nu weer zeer tevreden!!!!!!!

Josine 02-07-2021

Heldere site, vergelijken vind ik ook prettig. Retourneren van producten is eveneens helder..

David Oldenburger 02-07-2021

Het vinden van de juiste webshop was duidelijk, er kwam 1 naar voren met zo veel positieve reviews en dat was Coolblue voor de oculus quest 2! Het is nog al een bedrag wat je betaald en dan wil je dat het goed komt. En zeker dat het goed kwam! Keurig netjes verpakt op de door mij aangegeven bezorgdatum! Ik ben super blij met Coolblue!

Jeannette Peak 02-07-2021

Snel en netjes geleverd! Ik had nog gebeld met een vraag en ben heel vriendelijk te woord gestaan.

Sake 02-07-2021

Gemakkelijk te bestellen, hele vlotte levering en product voldoet aan de verwachting

Hra 02-07-2021

Ruim aanbod, Duidelijke produkt omschrijving, lage prijs en snelle + correcte levering.

Frans Sloot 02-07-2021

Fijn bedrijf om te kopen, bezorgers brachten de inbouwoven tot in de keuken en gaven goede adviezen voor eerste gebruik en dat de oven bij niet bevallen binnen vier weken geretourneerd kon worden. De site is fijn om te raadplegen omdat er veel video’s staan over het gebruik van de aan te schaffen producten. Ook de plussen en de minnen staan vermeld bij de producten, verder is Coolblue ook via de telefoon goed te bereiken.

Frans 02-07-2021

Snelle levering, veel sneller dan de Apple shop zelf!!
Producten voldoen aan verwachting
Doos had wel wat kleiner kunnen zijn .....

Johan 02-07-2021

Niet echt een gangbaar product een 3D Connexion muis,maar binnen een dag thuis bezorgd ,das pas snel

Anne Oostenveld 02-07-2021

Makkelijk benaderbaar, snelle levering en duidelijke webshop met uitstekende adviezen

William 02-07-2021

Coopblue = cool, ook met deze drukte wat coolblue ook zegt met levertijd of hoe een product is het klopt altijd.
Ook als ik ze op de autoweg tegen kom, steek ik mijn duim omhoog, en dan krijg ik eenn duim en een lach terug.

Billenkamp 02-07-2021

Heel gemakkelijk om te bestellen en volgens afspraak op tijd afgeleverd prima