Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Damian 09-06-2021

Ik had zaterdagavond wat bestelt, dit is dezelfde dag nog verzonden! Dit zou zondag binnen komen maar er was wat mis gegaan bij postNL, dus ik had gebeld en werd uitstekend geholpen! Maandagochtend kwam m'n pakket binnen en alles is helemaal prima!

PR 09-06-2021

Duidelijke website, snel geleverd
Minpunt: enorme verpakkingen voor kleine artikelen, erg jammer

Gerben 09-06-2021

Top product en snelle levering. Alleen vervoerder DHL is minder klantvriendelijk. Ik heb aangegeven om het eventueel bij de buren achter gelaten kon worden. Ondanks dat meerdere buren thuis waren, is het toch meegenomen naar een DHL punt, waar ik het de volgende dag kon ophalen.

C.J. 09-06-2021

Bijzonder tevreden met onze eerste grotere aankoop bij Coolblue. De laptop eenvoudig via de website besteld en snel geleverd.
Goede kwaliteit laptop tegen een aantrekkelijke prijs. Ik kan Coolblue aan iedereen aanbevelen.

FreeZer 09-06-2021

Wederom een mooie 2e kans product gescoord. Persoonlijk vind ik dat het mooiste aan Coolblue. Duidelijk wat er eventueel mis is aan een product en mocht het toch anders zijn dan kun je het retourneren. Gelukkig nog nooit last van gehad. Verder top service en vriendelijke klachten afhandeling mocht die er zijn.

Jim 09-06-2021

Al eerder heel goede ervaringen met Coolblue. Toen we een strijkijzer zochten , waren we verrast dat Coolblue deze ook had en tegen een billijke prijs. En weer waren we uiterst tevreden met de snelle levering.

Robert 09-06-2021

Goed product. Komen met de coolblue bakfiets het product brengen. Geweldig.

RH 09-06-2021

Fijne webwinkel waar veel verschillende producten gekocht kunnen worden. De product informatie is erg volledig en zoekresultaten kunnen eenvoudig en op zinvolle criteria gefilterd worden. Een optie om niet leverbare producten uit te sluiten van de zoekresultaten zou misschien nog een goede toevoeging zijn. De prijs is vaak ook iets hoger dan bij andere webshops, maar daarentegen is de klantenservice ook goed.

Adek 09-06-2021

Ik bestel regelmatig bij Coolblue in vergelijking tot andere winkels is jullie klantenservice beter ik wordt in de winkel beter geholpen de site is overzichtelijk en mijn bestellingen komen altijd op tijd en onbeschadigd mijn dank hiervoor is groot

Son 09-06-2021

Ben blij dat mijn aankopen soepel verlopen. Ook wordt er meegedacht met je/ tijdslots voor bezorgen zijn niet te groot en ik krijg een heel relaxed gevoel als ik weet dat de klantenservice er alles aan doet om je tegemoet te komen. Top service!

R. Beunen 09-06-2021

Webshop is zeer gebruiksvriendelijk, duidelijke technische informatie voor het product dat ik nodig had (WiFi versterker), meerdere opties aangegeven met voorkeur en motivatie. Zaterdag besteld Zondag in huis. Werkte direct. Kortom zeer tevereden

Tony 09-06-2021

Snelle levering, uitstekende klantenservice en een overzichtelijke website zijn een paar redenen waarom ik voor coolblue kies. Bij coolblue kopen voelt alsof je een bad op perfecte temperatuur instapt niet te warm niet te koud maar precies goed.

Romytigchelaar 09-06-2021

Super snelle, vriendelijke service!! Ze kwamen op de fiets, dus heel milieu vriendelijk! Het was een vriendelijke, vrolijke bezorger! Zaterdagavond besteld en zondag al in huis!

van Veen 09-06-2021

Bestelling ging snel en levering stipt op tijd en vakkundig. Aanrader om iets te bestellen bij Coolblue. Blij met mijn TV

MvB 09-06-2021

Op zaterdag een nieuwe Kärcher stofzuiger besteld en op zondag al bezorgd. Super dat er ook op zondag geleverd kan worden.
Goede website en je wordt prima op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.

Aad 09-06-2021

Duidelijke site en gemakkelijk om een bestelling te plaatsen. Vlotte levering door vriendelijke jongeman. Tevreden met het gekochte product.

Richard 09-06-2021

De website is alltijd overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Service en bezorging altijd prima in orde!

Wichard de Jong 09-06-2021

Geweldig, erg professioneel op afgesproken tijd aanwezig. Instructies en adviezen gegeven. Erg vriendelijk.

Rob M 08-06-2021

Ik koop graag bij Coolblue. Zijn betrouwbaar in leveren op de afgesproken dag. Communicatie is altijd super. Wanneer je iets wil vragen dan krijg je razendsnel antwoord. Vriendelijke mensen.

LNo 08-06-2021

Goede keuze, prima prijzen, snelle en betrouwbare levering. Handig om overzichtelijk aanverwante artikelen te zien.

Douwe Vos 08-06-2021

Coolblue trekt kopers met loze beloften over levertijd van hun producten. Kopers worden niet op de hoogte gehouden van de levertijd.

Geert 08-06-2021

Top levering, supersnel afgeleverd door een bakfietser nog milieuvriendelijk ook dus. Ik ben zéér tevreden met mijn aankopen van Coolblue.

Arnold de Man 08-06-2021

Wordt correct geholpen en komen afspraken na . Erg vriendelijk en op tijd, ruime keus.

Van Meurs 08-06-2021

Na al jarenlang vaste klant bij coolblue te zijn moet ik nu nadat ze een fout hebben gemaakt door ons niet alles te sturen wat we besteld en betaald hebben wachten omdat ze het nu eerst met post nl uit willen zoeken. Het was geen fout van post nl want de doos zat dicht wij hebben die open moeten ritsen. De fout is bij coolblue gemaakt door niet alle bestelde producten in de doos te doen.
Schandalig dat wij nu moeten wachten voordat wij alles wat we besteld en betaald hebben gaan krijgen.
De eerste keer in jaren dat er iets fout gaat maar hierdoor komen wij er nu achter dat de service waardeloos is.

M.v.W. 08-06-2021

De site heeft goede filters en is heel informatief. Het aanbod is ruim en de prijzen zijn prima. Ik koop hier vaker en ik ben nog nooit teleurgesteld. Afrekenen is makkelijk en zo gepiept. Ik ben ook erg blij met de snelle en goede bezorging. Ook zware spullen worden zonder problemen gebracht: superservice. Bij Coolblue werken de mensen hard, snel en zorgvuldig en als klant pluk je daar de vruchten van.