Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marilou 23-03-2023

Snelle. Correcte service, product voldoet volledig aan de verwachtte eisen.
Goede voorlichting bij telefonische vragen.

Bart 23-03-2023

Keuzemogelijkheid, overzichtelijke website, snelle levering en prima bereikbaarheid, kortom COOLBLUE…..

Joyce 23-03-2023

Makkelijke en snel bestellen in de Coolblue app, volgende dag al bezorgd. Top service!

Ac3 23-03-2023

De perfecte online winkel om te shoppen

Super makkelijke website en betrouwbare klantenservice..
Verzending is altijd super snel verzonden en optijd binnen.

Zeker een aanrader

Dirkieboy 23-03-2023

Coolblue.nl heeft een goed assortiment, heeft een zeer duidelijke uitleg bij de producten en maakt het kiezen dus makkelijk. Verder zijn ze snel, zeer snel. De after-sales is prettig en goed geregeld. Dus ik ben uiterst tevreden.

Rein Hettinga 23-03-2023

Een heldere duidelijke website en de leveringen altijd mooi op de afgesproken tijd

jules 23-03-2023

we kiezen voor coolblue omdat ze ons in het verleden altijd goed hebben gediend. De website is makkelijk in gebruik, betellen gaat snel en levering binnen twee dagen. aanbevelen.

Pep 23-03-2023

De website is duidelijk, Ik vind de juiste informatie op de juiste plek. Ik heb hier weinig op aan te merken.
Het enige wat ik zou toevoegen om van een 9 naar een 10 te gaan, is wat meer schriftelijke omschrijving op de site tussen bepaalde producten binnen een productgroep. Bijvoorbeeld als het gaat over de philips blade one. Hierbij vond ik het lastig om de verschillen op te merken tussen de aangeboden paketten en soorten. Bedankt voor jullie goede service!

RLaumann 23-03-2023

The Coolblue website is easy to use and has a lot of useful additional information like Reviews or Coolblue's Choice. This makes it easier for me to come to a decision about what to buy.

Fatih C 23-03-2023

Mijn eerste bestelling bij coolblue had ik niet gedacht. Was een vaste koper bij de concurrent. Toch maar door de reclame spotjes gekozen voor Coolblue. Fijne website die zeer gebruiksvriendelijk is. Mooie tv uitgekozen en wat blijkt dat er een betere tv voor een mindere prijs is. Dit is zo mooi naar voren gebracht op de mobiele website door middel van een tabel.
Supersnel bezorgd en netjes in de woonkamer achtergelaten. De volgende keer zal ik witgoed kopen bij coolblue.

Frank 23-03-2023

Duidelijke webshop, goed aanbod van vergelijkbare producten, goede productomschrijving, prima service, snelle levering

SCHOTANUS 23-03-2023

DOET wat het beloofd ook bellen vooraf is top zit je niet oeverloos te wachten totdat iets afgeleverd wordt ben meer dan tevreden top ga zo door

RoDu 23-03-2023

Simpel gevonden wat ik zocht , met de juiste informatie en technische details

Vermeulen 22-03-2023

Zoals altijd ging het bestellen gemakkelijk en snel. Ik was tevreden over het bestelproces en de snelle levering. Bij het afhalen van de bestelling vond ik het alleen nogal vervelend dat de winkelmedewerker mij steeds bij mijn voornaam aansprak. Het maakt het contact misschien persoonlijker, maar het kan ook met wat meer professionele afstand.

Natascha 22-03-2023

Snel besteld, ze houden je goed op de hoogte van de bezorg tijd en de bezorgers zijn vriendelijk en behulpzaam.
De site is overzichtelijk en we zijn heel erg blij met onze nieuwe koelkast. Hij is gemakkelijk in gebruik, lekker groot en fijne lades voor groente. Heel fijn dat door de no-frost we nooit meer de vriezer hoeven te ontdooien!!

Patricia 22-03-2023

Vaak een van de goedkopere winkels voor hetzelfde artikel. De website is zeer toegankelijk, alles is makkelijk te vinden en de filters zijn zeer uitgebreid. Verzending gaat razendsnel.
Ohja en de filmpjes zijn geweldig (Vooral "welk type uitpakker ben jij").

Rob Gosman 22-03-2023

De prijzen zijn prima in vergelijking met andere aanbieders.
De bestelling is makkelijk te vinden op de website en de levering is altijd snel.
Geweldig.

Nancy 22-03-2023

Snelle levering maar vooral prettig dat je goed op de hoogte wordt gehouden. Dit gebeurt dmv sms berichten waarin je zelfs 15 min voor aankomst geinformeerd wordt.

Mik 22-03-2023

snel en makkelijk te vinden, besteld en de volgende dag netjes in huis, tevens goed en netjes verpakt.

Tjitse 22-03-2023

Snelle levering, zondagavond besteld maandagmorgen in huis , overzichtelijke en logische website

J.goedhart 22-03-2023

Goedkoop en de service is goed tot nu toe
Advies van andere mensen
Heb eerder daar wat gekocht

robert stienstra 22-03-2023

Top product gekocht en meteen gebruikt
Snelle levering
En goede communicatie .

T. Segers 22-03-2023

Duidelijk omschreven en korte levertermijn wat de doorslag was voor bestellen bij coolblue

Internetkoper 22-03-2023

De prijs was redelijk, het bestellen was eenvoudig en de website oogt goed. Ook heb ik eerdere goede ervaringen gehad met Coolblue. Al met al een goede webshop waar ik zeker vaker ga bestellen.

Jac 22-03-2023

Ik heb alleen maar goede woorden over coolblue
Zondag besteld en maandag in huis
En netjes in huis gezet