Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel 22-03-2023

Alle delen van het proces waren naar behoren op een hartstikke prima standaard:
- de site is duidelijk, snel, gebruiksvriendelijk. Eveneens het betalen
- de opties voor levering en ophalen snel een breed genoeg
- gekozen voor ophalen in de winkel. Namiddag richting avond besteld, stond 7u sochtends al klaar! Excellent!
- winkel efficient ingericht, medewerkers snel en vriendelijk

Al in al een fijne en zeer makkelijke ervaring

Jeroen 22-03-2023

Heldere opzet, duidelijke informatie, snelle en nette service. Produkt was al binnen 24 uur binnen.

M Kanbier 22-03-2023

Zaterdags een koelvriescombinatie besteld en zondag geleverd. Van tevoren keurig vermeld in welk tijdsblok het werd geleverd. Vriendelijke jongens, netjes de oude koelkast en de verpakking meegenomen. Er was wat schade aan de koelvriescombinatie, hier is keurig melding van gemaakt en na een paar dagen kreeg ik de korting op mijn rekening gestort.
Al met al een zeer prettige ervaring met coolblue.

Stef de Lange 22-03-2023

Onbeschofte en waardeloze klantenservice. Er wordt een telefonische toezegging gedaan voor de prijs van een reparatie, vervolgens krijg je te horen dat het duurder is en dat je dit "ook zelf had kunnen lezen". Resume: mail in de inbox met letterlijk de woorden: "Er komt gewoon een factuur jouw kant op".

Voor de zoveelste keer mijn beklacht gedaan bij de zoveelste medewerker. Nooit meer iets van gehoord, wel een mail waarin wordt gedreigd met incassokosten.

"Alles voor een glimlach" is ver te zoeken.
Officiele reactie van Coolblue 28-03-2023

Beste,

Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om deze ervaring te delen. We kijken graag met je mee wat er precies is gebeurd. Kun je je reparatienummer met ons delen via geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken we of we samen een passende oplossing kunnen vinden.

Coolblue

Maarten 21-03-2023

Duidelijk wat alle specificaties van alle onderdelen zijn, ook wat deze waarden inhouden. Prima prijzen. Aanbod kan groter (zoals wat betref de AMD videokaarten). Ook fijne keuze-hulp bij het kiezen van bijvoorbeeld een monitor, door een paar vragen te stellen.

Liefsette 21-03-2023

Overzichtelijk meerdere horloges vergelijken. En oneindig opslaan in mijn verlanglijst. Hierdoor kon ik rustig doorsparen voor het juiste horloge. Ook had ik de mogelijkheid voor een extra verzekering garantie. En inkijk in meer dan 300 ECHTE reviews.

Inge 21-03-2023

Coolblue heeft altijd een goede prijskwaliteit verhouding. En de bezorging gaat altijd fantastisch.

Rianne 21-03-2023

Mooie Tv voor een mooie prijs.Goed scherp beeld erg blij mee.De bezorger was ook vriendelijk.Werd goed op de hoogte gehouden over de bezorging.

Kajal 21-03-2023

Altijd hele goed ervaringen mee. Vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel in de winkel als online. Daarnaast echt een klasse bezorg- en installatie dienst. Hele kundige en vrolijke mensen. Er wordt altijd de tijd voor mij genomen, zowel in de winkel als bij een bezorging thuis. Er is ruimte voor al mijn vragen en twijfels.

Marion 21-03-2023

Goede tips via chat ontvangen na mijn vraag over welke platenspeler geschikt zou zijn in combinatie met een losse receiver. De platenspeler werd supersnel geleverd en voldoet helemaal aan alle wensen

John Legal 21-03-2023

Goeie service, Coolblue doet wat het belooft. En niet in de laatste plaats: wat een aardig, vriendelijk, behulpzaam en vrolijk personeel. De jongen die mij hielp in de winkel in Den Haag verdient een pluim. Wat een plezier om zo geholpen te worden!

GvdDonk 21-03-2023

Gebruikersvriendelijke website
Snelle levering (óók op zondag!)
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Duidelijke omschrijving

Watze 21-03-2023

Bestelling van de e-reader was erg eenvoudig, het hele bestelproces trouwens. De levering was al na één dag rond. Helaas kwam postnl de tijd de eerste dag niet na, waardoor de volgende dag pas geleverd werd.

Simon 21-03-2023

Duidelijke en up to date webshop, bezorging netjes binnen het tijdvak afgeleverd. Prima deals!

Herma Amsterdam 21-03-2023

Veel keuze voor een goede prijs. Duidelijke informatie en een snelle en goede service.

Matthieu 21-03-2023

Heldere en duidelijke website. Keurig volgens afspraak de volgende dag geleverd door vriendelijke chauffeur.

Glenn 21-03-2023

De site is overzichtelijk en de aanbiedingen zijn ook echt vaak een aanbieding met veel voordeel.
Maar je word ook heel erg goed en heel vriendelijk geholpen door de klantenservice.

Ad Kant 21-03-2023

Altijd goed en op tijd, met een goede track and trace. ik heb deze aanschaf op vrijdagavond 17 maart gedaan en heb hem zaterdag morgen om 10.45 uur gekregen, geweldig.

moon03 21-03-2023

Irritant dat er zodra je 1 voet binnen de deur hebt gezet er een medewerker in je nek staat te hijgen. Je kunt de service ook overdrijven. Verder is er weinig in de winkel, het meeste moet je online bekijken/bestellen.

Mark 21-03-2023

Al vaak heb ik besteld bij Coolblue en ze hebben daarbij nog ooit teleurgesteld. Een groot aanbod met fatsoenlijke prijzen. Daarbij doen ze gewoon wat ze beloven en dat is net zo belangrijk. Ook de laatste bestelling was weer keurig en snel uitgevoerd. Prima!

A. Timmerman 21-03-2023

LG was/droogcombinatie: duidelijke advies, snelle levering en nu een probleem zich voordeed is omruilen geen enkel punt. Volgende dag nieuwe al geleverd en geïnstalleerd. CoolBlue staat op mijn lijst nr. 1 als er iets aangeschaft moet worden.

Sarah 20-03-2023

Hele fijne website. Het is heel overzichtelijk. Bestellen gaat makkelijk en je wordt goed op de hoogte gebracht omtrent je bestelling.

Marco 20-03-2023

Coolblue had wat ik wilde. Snel en makkelijk besteld. Volgende dag bezorgd door een vriendelijke bezorger op de fiets.

Jeroen Schras 20-03-2023

Het was snel duidelijk welke stoel tegen welke prijs de beste keuze was. De site is overzichtelijk en heeft een goede zoekfunctie. Daarbij opgeteld de adviezen van Coolblue met ‘Coolbue’s keuze’ en je bent niet alleen geholpen maar ook goed geadviseerd!

Willem 20-03-2023

Zoals altijd snelle levering en netjes verpakt, niet te veel verpakkingsmateriaal, maar voldoende. Bezorger heeft namelijk wel een poging gedaan om het te beschadigen. Het paste eigenlijk niet in onze brievenbus, maar bezorger heeft wel moeite gedaan om dat voor elkaar te krijgen. Aanbellen of kloppen op de deur was eenvoudiger geweest en had minder moeite gekost