Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 19-03-2023

We hadden al een siemens koffiefilter automaat en waren daar tevreden over maar na 6 jaar trouwe dienst ging ie toch stuk. Coolblue bood een vervangend apparaat aan voor een redelijke prijs. We hebben al eerder witgoed aangeschaft bij Coolblue. Levering ging altijd zonder problemen.

Zeeland Ingrid Van 19-03-2023

Coolblue heeft echt een kwaliteitsnaam en maken het ook steeds waar! Iets kopen wat coolblue levert? Dan kies ik coolblue 😃

Lieke Janssen 18-03-2023

Waardeloze service. Batterij capaciteit van mijn iphone 11 is nog maar 87% terwijl die nog geen jaar oud is. Bedrijf geeft aan dat ik hem moet resetten en naar hun kan opsturen. Zij zullen dan een onderzoek starten om te kijken wat de oorzaak is. Als blijkt dat het aan de batterij ligt dan krijg ik garantie. Maar als blijkt dat het aan de gebruiker ligt dan moet ik €40 onderzoekskosten betalen en €105 voor een nieuwe batterij als ik er dan voor kies om hem te laten maken. Dit slaat toch nergens op? Voor dat ik hem opstuur weet ik dus niet of ik €145 moet betalen of dat ik ‘garantie’ heb. Wat is dat dan voor een waardeloze garantie? Voor coolblue nogal makkelijk om de schuld op de gebruiker te gooien zodat de gebruiker kan opdraaien voor de kosten. Niemand kan mij van te voren dus wat vertellen over wat mij te wachten staat. Daarnaast ben je je telefoon ook nog 4 weken kwijt en je krijgt niet eens een leentelefoon.
Heb de klantenservice telefonisch gesproken, gaf aan eigenlijk niks te weten. Vervolgens naar een winkel gegaan en daar hetzelfde antwoord gekregen: precies niks. Waardeloze service. Kortom zal bij dit bedrijf zeker niks meer bestellen en absoluut afraden aan andere.
Officiele reactie van Coolblue 22-03-2023

Goedenavond,

Kwalijk om te horen dat het reparatie proces niet naar wens verloopt. Sorry hiervoor!

We zouden graag met je mee willen kijken hoe de vork in de steel zit en wat we voor je kunnen betekenen. Daarom willen we je vragen of je het ordernummer/retournummer + klacht omschrijving wil toesturen naar geenglimlach@coolblue.nl zodat wij in kunnen gaan op jouw klacht.

We zien jouw reactie graag tegemoet op weg naar een oplossing.

Coolblue

Thomas 18-03-2023

Snelle levering en goede mails met hoe laat het aankomt. Ook daadwerkelijk aangekomen wanneer ze zeggen dat ze aankomen!

Robert 18-03-2023

Prima wasmachine. Prima op de hoogte gehouden over tijdstip van levering. Oude machine meegenomen van zolder en nieuwe geïnstalleerd. Ik ben erg tevreden

Reijniers 18-03-2023

diverse artikelen gekocht nooit problemen net afleveren, site is gebruiksvriendelijk niets op aan te merken. chauffeurs zijn ook vriendelijk en geven tevens advies over artikel..

Jari 18-03-2023

Alles werd snel en goed geleverd. Ik word goed op de hoogte gehouden waar mijn pakket is en hoever dit is.

Jolanda Bakx 18-03-2023

Ik heb het op internet gevonden en het was makkelijk te bestellen en ook snel geleverd

SebSol 18-03-2023

Clear and very helpfull, specially the descriptions of best "monitors" for my specific laptop.

Tom 18-03-2023

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Ook de prijs was beter dan bij concurenten.

J. Franssen 18-03-2023

snelle afhandeling van je verzoek om levering en alles conform aangegeven procedure; uitstekend

Jan 17-03-2023

Ik heb gekozen voor cool blue omdat het kopen van producten een vertrouwd gevoel geven.
Goede garantie en geen gezeur als je retourneert.
Sommige producten ietsje duurder dan bij anderen maar dat is het zekerheidsgevoel zeker waard.

Piet 17-03-2023

Je kunt overla je spullen kopen mast hier worden ze op op de minuut geleverd.
Super hoe nauwkeurig de planning is.
Prijs kwaliteit verhouding is goed

Vlinder 17-03-2023

Ik heb sinds 3 wk. mijn etna inductie kookplaat KI 1160ZT gekocht bij Coolblue,en deze de dag erna,meteen in gebruik genomen,ik ben met mijn etna reuze blij,hij is makkelijk in gebruik , en doet wat hij moet doen.
Coolblue de winkel waar ik mijn inductie kookplaat heb gekocht,krijgt van mij een dikke duim omhoog,heel fijn geholpen,hele goede uitleg gekregen,en de verkoper was uitermate klantvriendelijk,ben dik tevreden,ik zou Coolblue zéker bij andere mensen aanbevelen,fijne winkel.

Cin 17-03-2023

Fijne hulp met zoekfilters, zodat je de opties aan kunt vinken die voor jou van belang zijn. Super snelle service. Bezorging door aardige en kundige jongens. Duidelijke tijdsindicatie voor de bezorging van het product en een belletje kort van te voren. Ik raad Coolblue zeker aan.

Thea 17-03-2023

Er is een grote keuze, duidelijke website en de volgende dag wordt de bestelling thuis gebracht.

Jeroen 17-03-2023

Fijne winkel en als je de klantenservice nog hebt sta je niet een uur te wachten

ThS 17-03-2023

Op een gemakkelijke manier heb ik de VVV cadeaubonnen om kunnen zetten naar Coolblue waardebonnen. Bestelling geplaatst en zoals gebruikelijk feilloos volgens afspraak geleverd.

Rene 17-03-2023

Bestellen en de volgende dag al in huis, ideaal !!!
En je wordt goed op de hoogte gehouden van waar je pakket is.

Mark 17-03-2023

Duidelijke website, snelle berichtgeving en pakket snel mogen ontvangen in goede staat!

Alexey 17-03-2023

Coolblue & 1000EUR+ vatwasser = kapote product, flinke shade 250+EUR, 5 dagen wachten voor vervanging (of nog

15.03.2023 Siemens vatwasser besteld 1249EUR + 119EUR installatie
16.03.2023 8:30 een pushbericht van videodeurbel dat er een beweging is, NIET gebeld
16.03.2023 8:33 ik zag dat er een bezorger van Coolblue was, maar hij was al weg. Op videoopname is het te zien hoe een man 19 seconden voor de deur stond, niet gebeld en weggegaan
16.03.2023 8:34 contact met Coolblue customer service, was geregeld dat de installateur toch dezeflde dag komt
16.03.2023 11:09-11:52 installatie is plaatsgevonden als resultaat:
1) oude vatwasser demonteerd, nieuwe gezet, maar nieuwe is KAPOT, was beloofd dat alles op 17.03.2023 geregeld is
2) water, zand overal op de vloer
3) quooker werkt niet meer, geen warm water in de keuken
4) keukenmaatje kapotgescheurd
5) gerennoveerde bamboevloer is overal gescheurd, die man sleepte vatwasser zonder op te tillen!
totale schede minstens 250EUR!!!!!
16.03.2023 Contact met "xxx" van Customer Service: "Ik begrijp dat de vaatwasser nog wel bij je thuis staat maar de dat de deur niet dicht gaat. Dus we komen die dan ophalen en nemen de nieuwe mee en die zal dan weer geïnstalleerd worden. Dat zal morgen gebeuren tussen 7.30 en 17.00. Je krijgt vannacht nog een tijdvak ons.". Ook schadeclaim ingediend, fotos, videos gestuurd
17.03.2023 Order niet verzonden, 8:51 contact met Customer Support, xxx zei: "Je bestelling is nog niet ingepakt, omdat er nog een bedrag open staat. De bestelling is nog niet volledig betaalt en een bedrag van 119 euro staat nog open. Ik kan je hiervoor een betaal link sturen en dan zullen wij ervoor zorgen dat wij morgen komen leveren.", na alle allende moest ik nog BIJBETALEN volgens Coolblue!!! Nee, denk maar even: kapot product, schade, geen vervanging en je moet bijbetalen. Nou, goede business!
17.03.2023 9:01 Customer Service gebeld, kreeg te horen dat er een fout in de order was en het niet meer lukte om op 17.03.2023 te leveren en ik zou tot 20.03.2023 moeten wachten. Was 40EUR compensatie aangeboden, belachelijk.

In kort:
- bezorger komt, niet belt en weggaat, leuke baan, hij wordt daarvoor betaald!
- na de installatie geen vatwasser, kapote machine in de keuken
- quooker niet meer werkt, geen warmwater
- 250EUR schade aan gerennoveerde dure bamboevloer, gescheurde keukenmaat
- keuken vies, water, zand van schoenen, ik moest alles schoonmaken terwijl ik net van het ziekehuis ben na een heftige operatie met VEEL pijn
- nu moet ik de hele weekend wachten zonder warmwater, zonder vatwasser, met alle rommel en viesheid in de keuken en ik heb geen vertrouwen of het allemal op mandaag opgelost is

Geen oplossing van Coolblue, belachelijke compensatie voorstel. NOOIT, NOOIT, NOOIT, NOOIT meer bij Coolblue. Niet klantgericht, kapote producten, installateurs amateurs die niets kunnen maar allen schade inrichten. Customer Service kan geen goede order aanmaken, kunnen geen oplossing vinden. Alles, gewoon alles is mis bij Coolblue.
Officiele reactie van Coolblue 20-03-2023

Beste Alexey,

Wat een vervelende situatie, dat is natuurlijk alles behalve de bedoeling. Ondertussen hebben we al contact met elkaar gehad en zijn we bezig om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Op die manier heb jij alsnog een goed werkende vaatwasser staan, wordt de gemaakte schade hersteld en krijg je wat van ons voor al het ervaren ongemak.

We spreken elkaar dan ook verder via de mail die je van ons ontvangen hebt.

Coolblue

Koos 17-03-2023

Wederom klopte alles weer. Makkelijk plaatsen opdracht, goede communicatie en inderdaad de volgende dag al geleverd.

Rosa 17-03-2023

Levering meteen aan het begin van het tijdsblok, dus je zit thuis niet voor niks te wachten. Aardige bezorgers die hielpen met de installatie, ondanks dat dit niet aangegeven was. Super snel geregeld en binnen 10 minuten stonden zij weer buiten en stond de wasmachine te draaien. Zelfs de droger hebben ze op de wasmachine getild en uitleg gegeven over de werking. Hier bestellen is zeker een aanrader.

Dik tevreden 17-03-2023

We mijn man en ik hebben nu al diverse aankopen gedaan, waaronder ook grotere. De leveringen altijd volgens afspraak, prijzen mogen we beslist niet over klagen. Daarbij de service niet vergeten, ondank de afgelopen Coronaperiode. Afgelopen week nog een nieuwe printer gekocht.

Patryk 17-03-2023

Prima website, snel geleverd, goed product, prima ingepakt. Ik zou CoolBlue aanraden.