Coolblue.nl

Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
8.4(2776)
Gemiddelde beoordeling
8.4

Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Coolblue.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monique17-06-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Ik was in de nieuwe winkel op de Bilderdijkstraat in Amsterdam. Mooi ruim opgezet, goed systeem met wachtrij zodat je niet zenuwachtig de hele tijd achter personeel aan moet lopen. Advies over TV was voldoende, personeel zeer vriendelijk. TV gekocht en deze werd heel fijn de volgende dag, een zaterdag al bezorgd. Prima op de hoogte gehouden wanneer de chauffeur langs zou komen. Al met al een fijne ervaring.
Ja, ik beveel deze shop aan
Spanetje17-06-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Alles precies volgens afspraak geleverd. Het bestellen ging heel gemakkelijk. De accessoires voor de KitchenAid werken prima. Zeergoede kwaliteit.
Ja, ik beveel deze shop aan
Danny H.17-06-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Fijne winkel, ruime keuze en ontzettend snelle levering. Retourneren indien nodig is ook erg makkelijk en zonder probleem. Prijzen conform normaal, niet goedkoper. Maar door de snelle levering en verschillende betaalmogelijkheden gewoon fijn om hier te bestellen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Schrijf een review en maak kans op € 250,-
Iedere maand twee winnaars. Zit jij erbij?

Schrijf een review en maak kans op € 250,-

Schrijf een review
Astrid17-06-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Ik had een miskoop (vaatwasser Inventum VVW6040AB) die absoluut niet volstond. De klantenservice van Coolblue was superbehulpzaam, een 'geen enkel probleem'-reactie, en diverse opties voor ruilen/retour incl logistiek ontzorgen. Top. Heb regelmatig bij Coolblue geshopt, zowel online als in de winkel. Altijd prima prijzen en prettige winkelservice en levering ook naar wens.
Ja, ik beveel deze shop aan
Kareltje517-06-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Headset gekocht. Deze voldoet aan verwachtingen. Duidelijke communicatie over bezorging en vriendelijke bezorger. Kortom alles was helemaal oké.
Ja, ik beveel deze shop aan
ouwe17-06-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Zoals altijd,waar voor je geld,snelle verzending. Eventuele uitleg kun je altijd raddplegen. Toppie.
Ja, ik beveel deze shop aan
Johan17-06-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Voortreffelijk proces bij aankoop van een wasmachine. 1e stap: orientatie vergelijkingstests en beoordelen van de informatie op de website. Stap 2: bestellen via een heldere procedure. Dag van levering afspreken. En bevestiging van bestelling via de mail. Stap3: ruim 24 uur voorafgaand aan de levering via de mail en SMS informatie over de levering (met optie tot wijziging als het achteraf toch niet uitkomt), daarna vroegtijdig informatie over het dagdeel, 's morgens vroeg het tijdstip bij benadering en een kwartier voorafgaande aan de levering een telefoontje 'we komen eraan'. Waar kan het dan nog fout gaan zou je zeggen. Stap 4: de levering keurig volgens afspraak, uitleg over de aansluiting en welke nazorgafspraken gelden. En de info klopte perfect. Alles draait naar tevredenheid.
Ja, ik beveel deze shop aan
Ricardo17-06-2024
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Tot 2 x toe een televisie ontvangen die kapot was. Uiteindelijk was 3 x scheepsrecht.
Martin16-06-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Eerste keer dat ik hier heb besteld. En zeer tevreden mee top. Snelle levering,en goede uitleg over de Pixel buds. Kom hier zeker terug. Thanks.
Ja, ik beveel deze shop aan
Jacqueline Klee16-06-2024
Algemene score
3.0
Reviewscore
3.0
Ik koos voor Coolblue omdat ik er goede dingen over hoorde. AEG stofzuiger besteld. Keurig op tijd geleverd door Post. Echter, het bedieningspaneeltje in het handvat valt eruit. De opties die mij worden geboden zijn sowieso de hele stofzuiger terugsturen. Ofwel afleveren bij Coolblue of bij een Postnl punt. Beide winkels liggen in een voetgangers gebied. De doos is zwaar en onhandig, dus niet te tillen of te hanteren voor mij. Hoe dan ook kan je daar zelfs niet dichtbij komen met de auto. Mij is verteld dat ze geen losse onderdelen hebben. Ik heb twee keer telefonisch contact gehad en ophalen is geen optie. Op de site van AEG zie ik echter dat dit onderdeel voor rond de €25 te bestellen is, dus hoezo geen losse onderdelen? Slechte beurt van Coolblue. Voor mij de eerste en de laatste keer.
Dick16-06-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Snelle levering goede info over de tijd van de levering de kwaliteit van het product
Ja, ik beveel deze shop aan
Gerard16-06-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Duidelijke en handige website met goede uitleg. Handige filters en vergelijk functie.
Ja, ik beveel deze shop aan
peter verdonschot15-06-2024
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
de tijd was duidelijk 3 maal aangegeven dat was heel goed alleen de bezorger was maar een kwartier later dan de tijd die er voor aangegeven was
Ja, ik beveel deze shop aan
Sam15-06-2024
Algemene score
7.0
Reviewscore
7.0
Via de site had ik een artikel besteld en gekozen voor ophalen; gaf mij direct een reden om even binnen te kijken bij de nieuwe winkel in Leeuwarden. Bij binnen komst mijn bestelling nummer ingetypt en ik zou opgeroepen worden met de naam van onze account gegevens. In dit geval mijn man z'n naam. Prima, dacht ik. Dus niet want de naam werd niet opgeroepen; de medewerker ging op zoek naar een mannelijke klant toen het mijn beurt was. Volgende keer toch maar de naam aanpassen naar een vrouwelijke naam of een naam die bij mij past !!
Ja, ik beveel deze shop aan
Michel15-06-2024
Algemene score
2.0
Reviewscore
2.0
Een geplaatste bestelling ophalen duurt erg lang. Het was helemaal niet druk in de winkel, één persoon voor mij, en de twee medewerkers achter de afhaalkassa’s waren erg druk met hun toetsenbord en scherm. Ook de mensen achter mij verbaasde zich over de situatie. Twee medewerkers typend achter hun scherm achter de balie, geen klant voor de balie en 3 wachtende klanten in de winkel…
Aneta15-06-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Overzichtelijke website. Heel fijn dat producten kunnen worden vergeleken. Zeer snelle levering. Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice.
Ja, ik beveel deze shop aan
Peter Monnee15-06-2024
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Koop regelmatig bij cool blue naar tevredenheid Alleen de cash back regeling is onduidelijk en ingewikkeld gaat me niet lukken helaas.
Ja, ik beveel deze shop aan
Frits P.15-06-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Je besteld iets, je betaald het en de dag erna wordt het netjes en goed verpakt aan de deur afgeleverd. Het is precies zoals er wordt geschreven, "vandaag besteld, morgen geleverd." Ik vind het een prima service.
Ja, ik beveel deze shop aan
Laura15-06-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Duidelijke bevestigingsmal na het bestellen . Duidelijk over de levertijd en een telefoontje voor ze er waren . Hele nette bezorgers die goed nederlands spraken .
Ja, ik beveel deze shop aan
Tomdegreef.com15-06-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Recent kocht ik een aanbevolen SD-kaart bij een Go-Pro, maar deze was niet compatibel met mijn apparaat. Coolblue reageerde snel: ze stuurden direct de juiste kaart en ik mocht de andere behouden. Uitstekende service!
Ja, ik beveel deze shop aan
John15-06-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Volgende dag al in huis ,bericht met tijdblok , s'avonds bericht met aflevertijd en chauffeur belt ook nog 10 minuten voordat hij bij je is. Tv netjes binnen afgeleverd. Topservice. Heel tevreden
Ja, ik beveel deze shop aan
Tom14-06-2024
Algemene score
4.0
Reviewscore
4.0
Ik had een hdmi splitter gekocht op aanraden vanuit het team van Coolblue. Echter was de werking niet naar wens. Dus ik ben verkeerd aanbevelen en nu moet ik het product weer terug sturen.
Karina14-06-2024
Algemene score
2.0
Reviewscore
2.0
Vriendelijke verkoper. Helaas is na 3 dagen geen paket geleverd. Volgens track en tracé wel maar ik heb niets reactie coolbleu we gaan het onderzoeken duurt wel 10 werkdagen. Dus een en al ellende
M14-06-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Het bestellen ging makkelijk, en het product is bezorgd binnen de beloofde termijn.
Ja, ik beveel deze shop aan
Roland14-06-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Werd bij afhalen van bestelde producten in de winkel in Breda zeer vriendelijk ontvangen. Jongen stelde zich netjes voor en heeft mij een lekker kopje koffie gegeven, met stroopwafel. Ondertussen riep hij een collega die de spullen voor mij ging pakken. Ook hij stelde zich vriendelijk voor en hielp mij met inladen van de grote TV en soundbar. Vroeg of alles duidelijk was en of ik vragen had. Anders kon ik altijd even contact opnemen. Tevreden? Meer dan moet ik zeggen. Topservice, goede prijs, goede uitleg en goede koffie. Goed geregeld, zoals het eigenlijk ook hoort. Service met een smile. Vriendelijkheid kost niets! Ik kom graag weer.
Ja, ik beveel deze shop aan